Doen ze helaas niet. Had een account aangemaakt op het adres van een vriend van mij in Enschede. Maar helaas.
Is de status match met TK uiteindelijk gelukt of niet? Heb zelf aanvraag lopen voor match met mijn AZ Atlata, maar nog niets gehoord...
Nope, het is niet gelukt. Nadat ik met ze gevlogen heb hoeft het voor mij ook niet meer. Ik ben geen TK fan en vlieg weinig *A meer. M'n laatste LH punten opgemaakt in de worldshop en vlieg nu eigenlijk alleen nog maar ST of non-allined.
Ik heb vandaag m'n Gold card ontvangen van Alitalia Freccia Alata. Ik wil nu matchen naar TK Gold, ik weet dat ik voor- en achterkant van de kaart moet doorsturen, maar waarschijnlijk ook een statement van activiteit... Die heb ik dus niet bij Alitalia, bestaat er dan nog een kans dat ze matchen?
Tot voor kort maakte het niet uit of je activiteit had of niet. Nu willen ze activiteit zien van maximaal 2 maanden oud.
Receive Aeroflot Bonus Status when you have a comparable status with another frequent flyer program and complete anywhere from 3 to 5 flights in the promotional period. Full details. Register by December 15 for flights completed by December 1, 2015 Detailed terms and conditions of the promotion Promotion is valid: from September 1, 2015 to December 15, 2015 Promo flights must be completed: from September 1, 2015 to December 1, 2015 Promotion Participation Requirements: 1. Sign up for the Aeroflot Bonus programme, fill in the application form and enclose a copy of your valid elite card of another frequent flyer programme. 2. Complete 3 or 5 scheduled Aeroflot flights (flight segments) using any fares that are eligible for the promotion, and receive a Silver or Gold Aeroflot Bonus Card respectively before December 1, 2015. 3. Credit miles for the completed flights to your Aeroflot Bonus account before December 15, 2015. Eligible fares: Economy Class: Y, B, M, U, K, H, L Comfort Class: W, S, A Business Class: J, C, D, I, Z Tickets purchased as part of other special promotions are not eligible for this promotion. Je verkregen status zou geldig moeten zijn tot feb-2017.
Kost paar weken spammen, maar dan heb je ook wat. AZ Freccia Atlata kunnen matchen naar TK Gold Geldig t/m 30/09/2017
Status match naar Hilton als je Hyatt/Marriott/Club Carlson/SPG/IHG status hebt: stuur een mailtje naar [email protected] (een of ander Hampton Inn in Engeland) met een scan van je Elite kaart en de simpele vraag om een status match.
Wat matchen ze? Ik heb Hyatt Diamond, zou je bij hen dan ook Diamond krijgen? Dat is namelijk wel interessant
Ook ik heb een status match aangevraagd bij HH. Omdat ik nog geen lid ben van HH zou men mij aanmelden en vervolgens een status match geven. Ik ben benieuwd welke status ik krijg als IHG Platinum Ambassador.
Als dit gewoon één hotel is dat zelf matches doet, dan zal het wel niet lang blijven bestaan als ze opeens veel verzoeken krijgen?
Dat was hetzelfde verhaal met status bij Accor via de aandelen... Dat is met alles zo waar het ineens storm voor loopt. De pret stopt ooit