Heb net een challenge achter de rug bij AA en sinds United revenue based is geworden, ben ik wel benieuwd wat hun challenge voorwaarden zijn. Ik zoek het uit vanavond.
Bedankt voor de tip, dus toch de status match bij AZ aanvragen, @TheoS stelde het nog voor afgelopen weekend
Lucky you, ik heb het na 10 verzoeken opgegeven. Turkish is niet mijn maatschappij. Het hard-product is okay maar het soft-product is belabberd. Dit weekend een paar dagen naar TLV met ze gevlogen, wat mij betreft voor het laatst.
Wie van jullie heeft succesvol hun hotelstatus gematcht met andere programma's? Ik ben nu Accor Gold en ben geïnteresseerd in IHG en Club Carlson.
Gisteravond pakketje van DHL met Etihad Guest Gold welkomstpakket binnengekregen (status match voor FB Gold) !
LOL , Status match voorrang boven mensen die hem gewoon verdiend hebben met vliegen ... zit er nu al 4 maanden op te wachten
Ja, ik heb hem ook vandaag ontvangen. Ook een match voor FB Gold. Het duurde even, maar daar is hij dan eindelijk
AB heeft de match beperkt tot inwoners van Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Zal wel komen door de rush uit de VS. Misschien als je dicht bij DUS woont, dat aanhaalt en ze alsnog matchen?
@TheFlyingDutchboy Volgens CC is dat omdat de voordelen die ik bij LCAH krijg dezelfde zijn als bij CC Silver.