'Officieel' matchen ze Plus alleen naar top tier. vragen kan geen kwaad maar ik acht het een kleine kans.
Ik ben FB gold tot maart 2016 en het gaat mij denk niet lukken om te verlengen. Zijn er meerdere die een status match tot maart 2017 hebben gekregen? Dan ga ik hem denk ook aanvragen vanaf mijn AB Gold.
Eerlijk gezegd moet ik me nog wat in het MilleMiglia programma verdiepen. Maar op de site staat een kopje "Alleen voor u" en daarin staat inderdaad dat je recht hebt op 4 upgrades (aan te vragen via speciaal telefoonnummer) en ook het schenken van een Freccia Alata kaart door middel van een nog te ontvangen voucher. Dus het lijkt er wel op! Nog even de post afwachten...
Ik heb hem ook aangevraagd. In combinatie met de huidige fare van KQ naar de Seychellen voor €358: ruim 20.000 award miles. @Maan, jij gaat flink wat miles binnen harken dit jaar
Jaja, al zij het dat meeste fares 50% zijn. KLM fare is zelfs 0% bij Alitalia helaas. Maar m'n vlucht naar Johannesburg met Kenia geeft gelukkig wel 100%
Zie bijlage, alle vluchten met KQ vluchtnummer geven volgens deze tabel 100%! http://www.alitalia.com/nl_nl/millemiglia/miglia-con-partner-aerei/index.html#partner_skyteam Edit: met uitzondering van een aantal boekingsklassen. Had even niet ver genoeg naar beneden gescrolled...
Ik denk van niet. Je moet deze upgrades volgens mij via het Alitalia callcenter aanvragen, dus denk dat het dan alleen specifiek gaat om AZ vluchten.
Voor iedereen die vragen heeft over het Alitalia MilleMiglia FFP heb ik een apart topic aangemaakt. Heb zelf al afgetrapt met een vraag @TheoS, als jij je al verder verdiept hebt in dit FFP, weet jij misschien het antwoord op m'n vraag? http://forum.ikvliegveel.com/threads/alitalia-millemiglia.850/
Bestaat er een mogelijkheid om AA Platinum te matchen naar een Gold status bij een airline binnen de Star Alliance?
Bij mij deed ook TK moeilijk, als je je grootspraak volhoudt hoef je geen statement te laten zien, maar alleen je card Bellen en e-mailen en zeggen dat je wat star alliance vluchten hebt staat bla bla bla