Kopie van mijn statuskaart (alleen voorkant) in pdf en mijn activiteitenstatement van KLM.com (ook pdf).
Historie valt wel mee. Voornamelijk de Alitalia vluchten richting Incheon en de China trip. Alitalia is allemaal A class, wat bij de meeste luchtvaartmaatschappijen first class is. Misschien dachten ze dat ze een high revenue client binnen konden slepen Was ook verrast dat ik zo snel response had. @RSC09 schreef onlangs dat hij weken lang had zitten spammen om gematcht te worden.
Jij bent wel razendsnel @WorldTraveller13 ! Jouw track record is natuurlijk perfect voor elke statusmatch aanvraag. Ik had een foto (voor- en achterzijde) van mijn Alitalia card met KLM history (6 vluchten, eenmaal ICN). Ben uiteindelijk gematcht dus klaag niet
Ik heb dankzij een tip van @Valentijn mijn AA Plat gematcht met Copa Airlines, waar ik ook Platinum heb gekregen tot februari 2017 en dus op die manier ook Star Alliance Gold tot die tijd. Je hebt een biertje van me tegoed!
Nou, ik ben deze week twee keer afgewezen voor een statusmatch bij Copa. Probeerde mijn BA Gold/FB Platinum te matchen, maar kreeg toen het bericht dat ze alleen binnen hun eigen regio matchen. Helaas was ik toen zo arrogant om te reageren met; match dan maar mijn AA EXP, maar daar begonnen ze toen ook niet aan. Maar je hebt wel een punt, heb dit jaar een redelijk track record. Ik ga komende week nog meer statusmatch aanvragen indienen bij allerlei luchtvaartmaatschappijen, kijken wat er allemaal mogelijk is.
Heb in augustus ook naar Connectmiles Star Gold kunnen matchen met mijn AA Gold + BA Silver kaart. Geldig tot februari 2017 Duurde wel enkele weken voor het verwerkt was.
Aangezien ik binnenkort met Qatar vlieg probeer ik mijn Flying Blue status te matchen naar Airberlin Silver (Oneworld Ruby), maar ik had geen goed onderzoek gedaan en Airberlin matched alleen klanten in Duitsland, Oostenrijk & Zwitserland. Dus die werd afgewezen.. Nu het adres gewijzigd naar dat van een van onze kantoren in Duitsland en met een ander email adres de statusmatch nogmaals aangevraagd.. Hoop dat ze nu wel matchen, want dat zou me Oneworld Ruby maken, wat toch wat kleine voordeeltjes heeft op de Qatar vlucht. Hopen dat Airberlin geen 'log' bijhoudt van Topbonus nummers die afgewezen zijn..
Het schijnt dat AB wel bijhoudt of adressen na een match wijzigen, en dan de status terugtrekken. Iemand een postbus business in DE?
Dat heb ik een tijd gehad voor kranten & tijdschriften deals bij M&M maar daar zijn ze ook achter gekomen... Bleef dus niet duren!
Ik heb een paar dagen geleden de match gedaan van FB Gold naar Topbonus Gold. Eerste keer adres in NL --> afgewezen, adres aangepast in het profiel en de aanvraag(e-mail) opnieuw gestuurd. 1 dag later was ik gematched. Daarna adres weer teruggezet op NL en nu zo'n 3 dagen later nog altijd status Gold. Dus fingers crossed dat die status zo blijft Ik hoop daarmee dat ik het pasje e.d. op mijn NL adres krijg. Zou nog wel eens van pas kunnen komen op mijn eerstvolgende reis
Ik ben benieuwd. Ik zou wel periodiek checken of ze de status niet herroepen hebben. Houd ons op de hoogte!
Ik heb van de week een status match aangevraagd voor Amigo, het programma van Avianca Brazil. O6 is net lid geworden van *A en hebben dus deze promo. Ik ben Zuid-Amerika volgend jaar, dus ik ben benieuwd of ze matchen met mijn FB Gold.
Het is me trouwens gelukt om een AirBerlin statusmatch te krijgen. Een adres van een van onze Duitse kantoren gebruikt, een ander email adres, en in het Duits gemaild. Dus nu TopBonus silver member, en dus OneWorld Ruby. Nu nog hopen dat Qatar dat ook ziet.. Heb dat TopBonus nummer gekoppeld aan de Qatar boeking, dus ik hoop dat ik gebruik kan maken van de 'preffered or pre-reserved seating' functionaliteit. En business class checkin is ook mooi meegenomen. Ik zie dat Qatar Silver members toegang hebben tot de lounge (niet de premium lounge), zou dat ook zo zijn met OneWorld Ruby? Ik heb alleen de fysieke TopBonus kaart (nog) niet, en verwacht die ook niet te krijgen voor de vlucht aanstaande zondag. Hoop dat de AirBerlin app voldoende is.