Nu een nieuwe promotie t/m de 18, koop minimaal 10.000 punten a 0,07 reais per stuk en krijg een voucher waarmee je voor 9,90 reais er 25.000 bij kunt kopen.
Helaas dat de beschikbaarheid zo belabberd is. Bijna geen enkele fifth freedom route in azie werkt op PNH-SGN na.
Groetjes uit de al Dhabi lounge in AUD. Mijn avontuur is begonnen ^^ Uitgebreid buffet en een gin tonic zijn mijn deel
Hah! Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met een blad met mijn naam op mij stond op te wachten AUD doh was echt een korte vlucht. 45mn. In de al mourjan lounge laat de service blijkbaar wel wat te wensen over. Verschillende mensen die lang moesten wachten op hun bestelling. Moet zeggen dat ik een kleine lounge zoals de Al Dhabi wel meer kan appreciëren. Bedenk net dat ik mss beter een nieuw topic open ipv dit hier te posten?
Mijn vlucht zit er ook op (zaterdag al). Alleen nu pas tijd en een fatsoenlijke internet verbinding. In het kort: WOW. Het was alles wat ik ervan verwacht had en meer. Als iemand die nog nooit business/first heeft gevlogen was het verschil met wat ik gewent ben natuurlijk enorm. Uitgebreid verslag volgt. Ik ben helaas net 1 uurtje te laat om nieuwe punten te kopen. Maar zodra er weer een nieuwe actie is ga ik er gebruik van maken. Zelfs zonder actie is de deal best ok voor first class qatar.
Ik heb alleen eind december gecheckt omdat ik rond de kerst weekje naar nl kom. Daar kwam ik minimaal 3 datas tegen met first. Waarschijnlijk andere data ook wel.
Wilde net dezelfde vraag stellen Kom alleen nog maar Y (12,5k) en C (32,5k) tegen! Heb al op flink wat dagen gezocht..
Ik zocht eerst op BKK-DOH, maar als ik op DOH-BKK zoek, dan kom ik voor mijn reisdata überhaupt geen QR meer tegen, ook niet in Y/C. Iemand meer succes? Zou dit einde van het vlieg-voor-een-prikje-QR-First tijdperk zijn?! Mag hopen van niet, had een mooi tripje i.c.m. Etihad First Apartment in gedachten
De taxes bij Qatar vluchten op Smiles zijn onlangs omhoog gegaan. Ben bang dat het ook snel gebeurd zal zijn met de hoeveelheid miles benodigd voor een first class vlucht.