GOL Smiles

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Alias, 26 mei 2015.

  1. Maan

    Maan Guest

  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat zat er gewoon aan te komen... En aangezien het volop gepromoot werd op de grote blogs, zullen er veel accounts op non-actief worden gezet. Leuk voor degenen die al vluchten hebben gehad, minder voor degenen die miles hebben gekocht maar nog moeten vliegen.
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Waarschijnlijk op verzoek van Qatar ;)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Jammer! Maar zat er inderdaad wel aan te komen. Zijn er al mensen geblokkeerd hier? Mijn account inc miles werkt nu nog wel (nog niks geboekt).
     
  5. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Lukt mij niet meer om te boeken, geeft bij het afrekenen een error aan.
     
  6. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Klinkt niet bes!! Heb nog grote hoeveelheid miles. Wilde deze week gaan boeken namelijk.. Ga zsm proberen te boeken
     
  7. DHS

    DHS Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar ja ik heb eerder met Gol gevlogen en via Smiles geboekt. Dit jaar met Smiles RIO-MVD (12.000) en RIO-BRU (60.000) geboekt. Moet zeggen dat ik de laatste tijd de aanbiedingen niet in de gaten heb gehouden.
     
  8. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Lang gezocht naar beschikbaarheid vanuit Japan naar Doha maar telkens dezelfde error op verschillende data en vluchten zowel vanaf Tokyo als Osaka. Toen maar gekeken vanuit BKK waar tot nu toe veel beschikbaarheid was en 2 stoelen geboekt in april Bangkok-Doha A380 first class, bevestiging binnen van QA en stoelen gereserveerd. Pffff
     
  9. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist een bevestiging ontvangen van een award booking welke ik vorige week probeerde te maken, maar daarbij een error kreeg in het laatste scherm.
    QR geeft de boeking weer, GOL heeft geen miles in mindering gebracht en ik heb geen belastingen betaald.. Beetje vaag?
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Heb je ook al een e-tix?
     
  11. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Nee, helaas nog niet... Wacht even af
     
  12. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb ook net een bevestiging binnen gekregen van een geannuleerde boeking.

    EDIT:
    Boeking ook te vinden op Qatar website...
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2015
  13. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Dit was in het begin een bekend verhaal, toen verdween dit weer tussen de 7 en 14 dagen
     
  14. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Na mijn boeking direct punten in mindering, e tickets per mail en boeking terug te vinden op de site van QR waar stoelen zijn te reserveren.
     
  15. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb zelfs niet eens geprobeerd om daadwerkelijk een boeking te maken. Alleen 1 keer een stap verder gegaan in boeking proces. Ongelofelijk hoe buggy die site is.
     
  16. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Beide boekingen zijn helaas weer verdwenen.. Wordt nog lastig verhaal om de miles probleemloos te gebruiken:confused:
     
  17. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Hier ook. Volgens mij gebeurt dit niet als je op de normale manier boekt though. Correct me if I'm wrong.
     
  18. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Na wekenlang gezeur met de Smiles site en sociale teams eindelijk gevonden waardoor ik elke keer die ERROR kreeg op de laatste pagina v/d award boeking.
    Waar je linksonder je creditcard gegevens invuld, staat rechts een digitaal keyboard - waar wat blijkt - je je pincode van Smiles moet invoeren! Nooit gedaan, dus error..(stomme mij!)
    Net boeking gemaakt en direct eTickets ontvangen :)
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  19. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb inmiddels ook geboekt (16 oktober). Enkeltje Doha met KLM (award ticket) en enkeltje first class naar BKK met Qatar. Hopen dat het goed gaat..

    Voor mij is dit ook de eerste keer dat ik tickets los van elkaar boek. Weet iemand of het mogelijk is om immigratie te omzeilen en baggage over te laten brengen naar de volgende vlucht? Op zich zit er wel genoeg tijd tussen dus als ik door immigratie moet is het geen ramp. Maar vermijd het uiteraard liever :)
     
    SVDH vindt dit leuk.
  20. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hoi Stef volgens mij kan er niet doorgelabeld worden omdat het i.p. om twee verschillende vluchten op verschillende tickets gaat. Ik weet niet of je de eerste bent die middels deze Gol Smiles promotie vliegt maar kan je even kort verslag doen over het verloop? Ben erg benieuwd naar de firstclass ervaring.:)
     
    SVDH vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina