GOL Smiles

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Alias, 26 mei 2015.

1. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik had al bijna m'n laptop uit het raam gegooid ;)

Flying doc vindt dit leuk.
  2. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    BKK-DXB is 5, 12 ,19 en 26 november nog beschikbaar in F

TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  3. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Thanks! Ik wacht echter nog wel wat langer, tot ik de 40k AA miles bij elkaar heb gevlogen om BKK-DXB (QR F) en AUH-LHR (EY F) te gaan doen :D

4. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Waarom niet het hele stuk BKK-LHR voor 40K? Eventueel; BKK-DEL-AUH-LHR-MAD-FRA voor 40K... Kan je de QR voor de heenweg gebruiken :p

TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  5. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    De 40k award geldt tussen Middle East/Indian Subcontinent tot Europa. BKK valt volgens mij onder Asia region 2. Of zie ik iets over het hoofd? Vertel me aub van ja;)

BKK-DEL-AUH-LHR-MAD-FRA, iets met MPM?! Gaat deze nog?

6. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Dus miles kopen bij GOL werkt nog gewoon? Ik dacht dat het zo gewijzigd was dat alleen mensen uit Brazilië hier gebruik van kunnen maken?
    Edit: Ik zie alleen maar Etihad vluchten en niks van Qatar Airways, zijn die allemaal uitverkocht?

En hoe zit het met dat CPF nummer, controleren ze dat?

Laatst bewerkt: 29 okt 2015
  7. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Kopen kan nog steeds. Er is momenteel een goede promo (200% bonus).
    https://www.smiles.com.br/promocoes/sf-421-compra-reativ

Het is maar net hoe je punt 1 vd de T&C vertaald. Volgens mij kan het nog steeds als NL-er.
    Zelf in ieder geval nog nooit problemen met GOL gehad.. *klopt af*

Nielsje vindt dit leuk.
  8. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    @Flying doc, was je vergeten te linken. Bovenstaande vraag staat nog steeds uit:p Ik heb nog even rondgeneusd op internet, maar ben (helaas) nog steeds in de veronderstelling dat deze itinerary niet boekbaar is voor 40k miles. Please prove me wrong:rolleyes:

9. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Ik moet je helaas teleur stellen, een vergissing van mijn kant. Nare zones ook .

10. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Als ik het niet dacht, bummer:p Al kan BKK-DOH-MLE (QR C, is niet gedeeltelijk in F te boeken helaas. Op DOH-MLE wordt geen F gevlogen) en MLE-AUH-LHR-AMS ( EY F) wel:)
    Ik weet niet hoe het met belastingen zit, maar volgens mij kan je in bovenstaand geval het stuk LHR-AMS beter op een revenue ticket vliegen, aangezien de fuel surchages op BA vrij hoog zijn. Enkeltje LGW-AMS te boeken voor €50. Als ik het niet verkeerd begrijp kan je je door de EY-chauffeur laten afzetten op LGW:D

Maar goed, eerst maar eens die 40k AA miles vliegen en afwachten hoe het er dan voor staat met de QR F beschikbaarheid bij GOL. Plannen genoeg in ieder geval:rolleyes:

11. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Ik las laatst dat iemand dit tripje met GOL miles heeft weten samen te stellen:

'Booked AUH-DOH-BKK-DOH-AMM all First Class for 65000
    Smiles. Taxes were 130-ish BRL.'

Hoe boek je zo iets? Is het mogelijk om zulke 'complexe' tickets samen te stellen op de website van GOL? En hoe werkt die 200% bonus? Hoeveel moet ik er dan kopen om 65000 miles te krijgen, ik heb al wat opgezocht maar er zijn heel veel mensen die iets anders zeggen.

12. Asserti

Asserti Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    3
    65000/3 is niet zo moeilijk uit te rekenen he

13. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Sinds gisterenavond laat kan je geen punten kopen. Wanneer een ander op dit forum deze melding niet krijgt verneem ik dit graag.

COMPRA DE MILHAS TEMPORARIAMENTE INDISPONÍVEL

O sistema para Compra de Milhas está passando por uma manutenção e está temporariamente indisponível.

Caso você tenha um voucher de desconto que se encerra nos próximos dias, fique tranquilo pois a validade do mesmo já foi prorrogada para 20/11/2015.

Desta forma, você poderá utilizar o seu benefício com tranquilidade.

Em breve, retornaremos com uma nova promoção.

MILES TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR AANKOOP

Het systeem voor het Miles Aankoop ondergaat onderhoud en is tijdelijk niet beschikbaar.

Als u een tegoedbon die eindigt in de komende dagen, maak je geen zorgen, omdat de geldigheid van het certificaat is reeds uitgebreid tot 2015/11/20.

Op deze manier kunt u uw voordeel gebruiken met rust.

Binnenkort zullen we terug met een nieuwe promotie.

14. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Laatst bewerkt: 31 okt 2015
  15. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    20 november gaat de award chart van GOL Smiles dus devalueren, zo lees ik in een van bovenstaande artikelen. Ik kan momenteel ook geen QR F space meer vinden, en ook nog maar op een paar enkele data award space in Y. Zal dat er iets mee te maken hebben? Zal er tot aan de devaluatie geen QR beschikbaarheid zal zijn?:(

16. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    De tweede weblink gaat inderdaad over de aanstaande devaluatie. Of dat de reden is dat er amper tot geen QR beschikbaarheid is, daar kan alleen GOL Smiles antwoord op geven; tot die tijd blijft het gissen. Tot dat er duidelijkheid is hoe het programma er na de devaluatie uit gaat zien houd ik mijn kruit droog.

17. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist mijn laatste GOL miles besteed aan ticket voor een vriend. Kreeg direct een promo code in de mail voor aankoop max 30k miles voor 50% korting. Daar ga ik met de aankomende veranderingen maar geen geld meer in steken ;)

18. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Vandaag via promotie qatar airways voor 453 euro's positionerende vluchten gekocht naar Doha vanaf Schiphol op super mooie tijden en geen overstap.

19. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    € 453 naar Doha? Dat zal toch in Business Class zijn mag ik aannemen? Voor € 480 vlieg je in economy naar Singapore. Ik vind het een aantrekkelijke prijs, alleen jammer van de overstap in Doha. Vlogen KL, LH, LX of SQ maar voor die prijs naar SIN.
    Iemand in Business Class met QR die kant op gevlogen? Is het z'n geld waard en in welk pogramma heb je de mijlen gestald?

20. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Nee economy maar was vorige week nog bijna 700 euro! Goedkopere opties waren turkish en egypt voor prijzen rond de 400 maar met overstap in betreffende landen. Actie qatar is trouwens maar 5 dagen! Moet denk ik geen appels met peren vergelijken. Vlieg nu voor 950,euro economy, business en first van Amsterdam naar Bangkok in de 787 en 380 van qatar. Voor mij een fijne prijs. Miles gaan naar AA.

Deel Deze Pagina