Onze Britse collega's hebben een leuke deal gepost waarmee je makkelijk een paar extra Avios kan sprokkelen: https://insideflyer.co.uk/2016/10/2000-bonus-avios-collecting-somewhere-new-great-deal/
Vandaag een mail gekregen voor 4500 avios economy bonus of 9000 avios business bonus voor shorthaul vluchten geboekt voor eind van de maand om te reizen in December (verjaardagsmaand). Not bad
Waarschijnlijk vanwege mijn persoonlijke verjaardag, maar heb dit vorige jaren niet gekregen. "British Airways would like to wish you an early happy birthday with an Avios bonus, to make your celebrations extra special. We've got two Avios gifts for you to choose from - simply take your pick from the gifts below, register online and make a booking by 31 October 2016 and travel in December. Your Avios open up a world of possibilities. With our new off peak prices, you don’t need to have a huge Avios balance before you can start enjoying the rewards and your birthday bonus Avios could help you fly away again at a later date."
Ik ben er sinds vannacht (ja ik droom over miles... ) uit dat ik volgend jaar voor BAEC Gold ga. Ik heb al een trip staan voor oktober volgend jaar waarbij ik op 40 TP na BA Silver haal. Als ik tijdens een andere trip nog een paar goedkope OneWorld business tickets kan boeken en in het voorjaar ergens een TP run doe, dan ben ik er
Heeft iemand hier recent ervaring met fasttrack security op AMS, reizend in Euro Traveller? Ik lees hier wat tegenstrijdige berichten over. De een zegt alleen fasttrack voor CE en anderen zeggen ook voor OW Emeralds. Alvast dank.
ik had geen probleem de fast track te gebruiken als OWE reizend in economy met BA, was wel alleen, weet niet of je gast(en) mee mag nemen
Als OneWorld emerald al vele malen zonder probleem samen met vriendin(zonder status) gebruik kunnen maken van de fasttrack op schiphol.
Je kunt weer goedkoop via Groupon avios kopen (wel bij Iberia). Ben benieuwd of de avios transfer van Iberia naar BA ook telt als nieuwe transactie: http://www.headforpoints.com/2016/10/08/buy-cheap-avios-from-1-08p-via-groupon/
Sowieso zit ik even met die actie (neem aan dat je refereert aan die 1000 bonus avios). Moet je nu wel of niet registreren voor die actie?
640 euro voor Andare hotel in London met kaligo.com 18-19 oktober. (1 nacht) Opbrengst = kleine 20.000 Avios! Andere optie: Huttons hotel London = 350 euro en dan 10.800 avios. (1 nacht)
Een wereld van verschil: bij jou snel bijgeschreven en ik wacht er inmiddels bijna een maand op. Ben al een aantal dagen in contact met The Sunday Times Magazine maar word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ben benieuwd of het nog in orde gemaakt wordt.
Echt super vervelend! Heb dat zelf eens mogen ervaren met Pointshound bij AA. Dan zijn partner miles ineens niet leuk meer. Hoop voor je dat het snel opgelost wordt!
Is een actie. Als je via een partner miles ontvangt, krijg je 1/K bonusavios. Heb zowel het magazine gekocht als 2/K via rocketmiles ontvangen. Weet niet welke nu getriggerd heeft, maar volgens mij zou beide kunnen. Heb jij ze niet ontvangen?
Ja, ik had promo gezien inderdaad. Net even gecheckt en ik heb niks ontvangen. Avios van tijdschrift had ik op 1 oktober ontvangen, terwijl deze actie vanaf 3 oktober loopt... Leuk dat je 'm al ontvangen hebt!