Probleem is alleen de beschikbaarheid van first awards, zit al maanden te kijken om mijn business class vlucht LHR-SFO te upgraden, maar op deze route is amper beschikbaarheid, en al zeker niet op de dag waarop ik vlieg, helaas. Zou graag in First reizen voor 25k avios
Heb je Expertflyer? Even een alert instellen op "Z" fare. Als de vertrektijd nadert wordt misschien alsnog Z space geopend. Mocht je geen EF hebben wil ik ook wel een alert instellen voor je.
heb zelf ook al eens een maand Expertflyer genomen om de beschikbaarheid te bekijken, maar niente helaas. Ook op de site van BA zelf is de hele maand geen Award beschikbaarheid in F
Heb m ingesteld. Mocht ie melding geven dan stuur ik je een PM. Cabine is al voor 2/3 gevuld dus ik zou er niet te veel op rekenen.
Mijn BA Exec club account loopt in Augustus af, nog wel wat miles, is er nog een eenvoudige manier de geldigheid te verlengen?
Hoi hopelijk post ik dit in de goede forum E-rewards zegt bij mij 'We're working on some exciting surveys for you! Come back later to find more!' Heeft het uberhaupt zin om op die surveys te wachten om meer punten te verdienen? :')
Tja... Het is maar hoe je het bekijkt, alle kleine beetjes helpen. Ik heb zelf vorig jaar een paar vragenlijsten ingevuld en het duurde een hele tijd voordat ik een beloning kon claimen. Daar ben ik ondertussen mee gestopt. De sign-up bonus is leuk, maar er zijn echt snellere manieren om miles te verdienen. De beste mogelijkheid om ze in te wisselen is Iberia Plus. Dan kun je ze eventueel nog overplaatsen naar Executive Club.
Heeft iemand een idee hoeveel Tier points ik van BA krijg voor een Z-fare met MH op BKK-KUL-ICN-KUL-BKK ? thanks
Ja dat heb ik gedaan. Wheretocredit geeft alleen miles en geen tier miles... Ba site kan dit niet voor voor MH aangeven, dat geeft de site aan... Dat is de hele reden dat ik het hier vraag... andere suggesties?
Inderdaad dus 360 TP totaal! Ik heb ook geboekt maar dan via TPE. Dat was voordeliger dan ICN. En je kan dan gemakkelijk en goedkoop met Cathay Pacific via HKG in TPE komen door Avios in te wisselen Heb jij 'm geboekt?
Nice.. maar als je geen avios hebt is het een duur geintje van PEK naar TPE :-( heb je daar nog opties voor?