Per segment. Edit: Dat was zo. Hoe het nu zit met spend-based weet ik eerlijk gezegd niet. Ik verwacht nog steeds per segment, net als bij FB.
Bijschrijven is tegenwoordig minimaal 4-6 weken. Ik wacht nog steeds op een vlucht die in mei is gemaakt...
Was dit geen AF/KL vlucht? AF/KL vluchten worden de maand na de vlucht bijgeschreven, partnervluchten die in aanmerking komen, nóg een maand later...
Dit was een gecancelde KL vlucht die op basis van ORC ingediend is. De miles en xp zijn gelijk al toegekend.
Iemand ervaring met de credits inzetten als je er niet genoeg hebt voor het ticket dat je wilt boeken ? Kan dat ? bijbetalen a a FB miles ?
Kan je je Bluebiz nummer in een reservering wijzigen via de klantenservice? Online in ieder geval niet.
Laatst heb ik via Expedia een ticket geboekt, komt dan gewoon in je overzicht bij klm.nl te staan. Daar heb ik vervolgens mijn BlueBiz nummer ingevuld. De BlueBiz punten zijn daarna gewoon bijgeschreven.
Nieuwe dubbele Bluebiz promotie: https://www.bluebiz.com/nl/campaign...ldwide-double-blue-credits-campaign-sep-2019/ Elke vlucht telt voor twee. Met onze dubbele blue credits-campagne spaart u twee keer zo snel een gratis ticket. Zodra u zich heeft aangemeld, ontvangt u voor alle vluchten die u tot en met 31 oktober 2019 boekt met een vertrekdatum voor het einde van dit jaar, het dubbele aantal blue credits. Meld u aan voor deze actie door voor 1 november 2019 het onderstaande formulier in te vullen.
Bedankt voor de tip. Hopelijk geldt het ook voor al reeds geboekte vluchten. Heb er deze maand nogal wat staan.
Kan ik ook Bluebiz punten sparen op vluchten geboekt met miles? Ik heb een aantal vluchten geboekt met de special edition offers van flying blue.