Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Thanks @Valentijn, het is voldoende overtuigend als jij als -overwegend- positieve reiziger dit zo weergeeft. Ik probeer zoveel mogelijk rond boarding time daar te zijn. De lounge sla ik over.
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb binnenkort 5 uren in dit juweeltje... :eek:
     
    jongesander en Valentijn vinden dit leuk.
  3. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Een drankje in de lounge kan natuurlijk nooit kwaad! Maar ga er niet extra vroeg voor naar het vliegveld, dat is zonde ;)
     
    jongesander vindt dit leuk.
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Wie heeft er ervaring met de Lufthansa Lounge op MUC?

    Ik kon voor een €99 upgraden naar BC op MUC - AMS. Aangezien ik een layover heb van bijna 2,5 uur op MUC leek het me wel eens de moeite waard. Ik zit er a.s. vrijdagavond en het lijkt me een vrij grote en drukke lounge, dus tips gevraagd om de tijd zo goed mogelijk te door te komen!
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Binnenkort vlieg ik BA F Dme - lhr en vervolgens in C naar CDG. Je schijnt dan toegang tot de Concorde Room te hebben. Ik heb niet zo'n hele lange overstaptijd. Hoe kun je nu zo snel mogelijk door "de geheime deur" lopen?
     
  6. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Hoe lang heb je precies? Het is gewoon na de security naar rechts.
     
  7. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dank, kan niet echt missen dus.

    Ik heb anderhalf uur en reis zonder handbagage. Omdat LHR vaak erg lang duurt bij security ga ik er vanuit dat ik max. 30 a 45 minuten kan kijken daar.
     
  8. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Nee. Gewoon op de verdieping van de security blijven en dan loop je er tegen aan.

    In die tijd kun je misschien net een a la carte maaltijd naar binnen werken:)
     
    Flying doc, Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633

    Het is uiteindelijk bij een kwartier gebleven omdat mijn vlucht vertraagd was. Ik moest opschieten zeiden ze in de lounge. Vervolgens 20 minuten gewacht bij de gate :-|. Concorde Room is voor een snelle ervaring m.i. niets bijzonders. Het zal 'm vooral in het dining gedeelte zitten neem ik aan.

    En @Valentijn momenteel zit ik in T1 in Parijs. Stelt inderdaad niets voor. De Navigator lounge in Moskou op zich ook niet, al was deze ook behoorlijk druk!

    Gisterochtend de lounge in St. Petersburg bezocht. Lekker blingbling haha.

    DSC_0007_4.JPG
     
  10. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Kneiter daar heb je een zonnebrilletje nodig! :cool:
     
  11. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Weet iemand of in Pudong een skyteam lounge er is?
     
  12. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Thanks
     
  13. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    alle "skyteam" lounges op pudong zijn kut... najah ik heb china southern, korean en die first class lounge geprobeerd :D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Thanks, ik ben iig gewaarschuwd ;)
     
  15. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Ik weet niet of iemand heir al eens iets over geschreven heeft, maar ik zit nu in de Qatar lounge op LHR terminal 4. Ik vlieg straks KLM economy naar huis, maar omdat ik ook nog een boarding pas heb voor een BA vlucht naar Dublin, kon ik zonder problemen naar binnen. Deze lounge is echt het beste wat ik ooit gezien heb. Volledige restaurant style dining, met zeer hoge kwaliteit gerechten, top wijnen en perfecte service.
    Misschien heb ik door de vele Admirals clubs van de laatste tijd een wat vertekend beeld, maar dit is echt vele malen beter dan de BA first class lounge of het Virgin Clubhouse waar ik redelijk onder de indruk van was.

    Naast een vol menu aan tafel is er ook een koffie lounge met verse gebakjes, zeer uitgebreide badkamers, etc.

    Helaas moet ik nu eruit want mijn vlucht gaat boarden :(
     
    Jan van Putten, FlyRicky, Carel1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    De laatste paar weken heb ik de AF-lounges in terminal 2F van CDG een aantal keer mogen bezoeken. Vriendelijk personeel en tegen het einde van de middag vriendelijke champagne-service... maar MON DIEU... wat is het aanbod van eten karig. Voor ontbijt en een zeer bescheiden lunch volstaat het allemaal net, maar om nou 's avonds droog brood met slappe kaas te eten... :( Iedereen weet dit natuurlijk al, en mijn ervaringen waren de afgelopen jaren niet anders, maar ik wil er graag nogmaals een keertje over zeiken.

    Dus bij dezen. Bedankt voor het lezen allemaal!
     
  17. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ook even een positieve noot... ik haalde het in mijn hoofd om te douchen in de AF-lounge. Dan krijg je een amenity bag die beter is dan aan boord, in een doorzichtig tasje! Dus, aan alle vieze en hebberige IF'ers: ga je douchen in Parijs! ;-)
     
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik ben een vieze en hebberige Hollander en zal volgende keer bij een overstap op CDG gaan douchen ;-).
     
    high_class vindt dit leuk.
  19. solofarie

    solofarie Blue Tier

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    33
    De skyteam lounge op Heathrow ben ik heel positief over, lekker eten en goede faciliteiten.
    Bij de King Amlet Lounge in Billund hoef je naast een keiharde stoel, lauwe cola en wat chips niet veel te verwachten. Als je iets normaals wilt eten kun je het bestellen via het restaurant onder de lounge en dan moet je er ook nog is heel veel voor betalen(Apart betalen voor je eten dus), zonde van je tijd deze lounge.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    dat moet nieuw zijn :-D
     

Deel Deze Pagina