Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

1. vlieger76

vlieger76 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Manila. Echt een slechte lounge. AF en KLM gebruiken de A-lounge op terminal 3. Krap en warm (airco kapot, er staan wat ventilatoren). Twee uur voor de vlucht zijn de 50 stoelen wel bezet. Lang niet bij alle stoelen stopcontacten Eten: penne met ketshup, roerei twee soorten knakworsten en soort pap soep. (avondeten ) Blikjes bier en rode wijn, wat fris en gin en whiskey. Volgens mij zijn AF en KLM zo’n beetje de enige Europese maatschappijen die MNL aandoen. Je zou toch een fatsoenlijke lounge verwachten voordat je gaat boarden in een van de langste vluchten die ze aanbieden. Personeel is uiterst vriendelijk en correct trouwens.

2. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    KLM kan niet veel aan het aanbod doen van een derde partij lounge, en waar Bangkok vooral een leisure bestemming is, wel een belangrijke om een eigen lounge te hebben, en in Singapore (Qantas (first)) of Kuala Lumpur (Malaysian golden lounge) is het aanbod ook goed omdat zeker Singapore zakelijk en voor connecting naar Oz belangrijk is.
    Manilla is vooral low yield dus echt minder interessant vrees ik.

3. Gin_klm

Gin_klm Blue Tier

Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Iemand al een idee wanneer de centurion lounge op Schiphol opengaat? Ik zie overal alleen maar 2026 staan echter dit zal niet meteen in Januari zijn ben ik bang.
    Zou wel mooi zijn met een geplande vlucht naar LAS begin Januari

Deel Deze Pagina