Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    29011DFE-BC1E-4DE2-BB87-8EBCBFDD30E5.jpeg Dat is voor een Platinum Ultimate lid. Dat wordt je als je in 2 jaar 1800XP haalt. Deze foto is uit de lounge op CDG terminal F.
     
    Roberto, Urbanjazz, westi en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Kosten noch moeite gespaard :p:D.
     
    Roberto, Flying doc en Carel1 vinden dit leuk.
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Daarom heb ik de foto ook genomen. Ik vond het een beetje triest.
     
    VinceG, lloydje33 en jongesander vinden dit leuk.
  4. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    hihihih als je met je partner reist is er met een beetje geluk toch nog een stoeltje ernaast in de lagere lounge klasse vrij....;)
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Heerlijk, nooit meer je eigen flesje water uit de koelkast pakken. Hebben jullie nog ideeën voor een run die zo'n 1500XP oplevert? Positioneren is okay.
     
    Flying doc, JustinCase, Thijsk en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    De nieuwe KLM Crown lounge 52 op Schiphol ziet er erg mooi uit. Vanmorgen geweest en een uurtje gezeten en ontbeten. Het kwam voor mij wel druk over op de 1e verdieping. De 2e verdieping (bar) ging net open en was dus nog lekker rustig. Er werd op 3 plekken ontbijt aangboden via een buffet, overal hetzelfde, alleen op de 2e verdieping (bar) was het met kartonnen bordjes en bestek (geen idee waarom dat was).

    Voor de ontbijt aanbod kon ik geen echte verandering vinden, het was netjes neergezet, hier en daar even zoeken maar dat went ook wel weer

    In het “trap” gedeelte (weet nog niet precies alle gebiedsnamen) staan een aantal banken, hetzijn wat huiskamerhoekjes. Die banken werden vanmorgen door aardig wat mensen gebruikt om languit op te slapen. Dit vond ik er wat armoedig uitzien voor een mooie business lounge.

    Op de 1e verdieping zit je (nog) tegen de loopbrug aan te kijken. Op de 2e verdieping (bar) heb je wel mooi uitzicht op het platform


    Al met al een mooie vooruitgang voor de nieuwe KLM lounge, en waar je zeker een mooi (rustig) plekje kunt vinden.
     
    thomassmit, Daeni, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ik zit nu in de BA lounge op
    Schiphol (nr 40) tis hier redelijk rustig en met bubbels in mijn hand uitzicht op ✈️✈️✈️
     
    JustinCase, lloydje33 en Flying doc vinden dit leuk.
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Positief verrast over de food opties bij de PriviumClub vandaag. Abo gekregen bij mn Amex dus maar eens geprobeert. Drank vind ik minder dan de crownlounges, toch maar verhuist voor een bubbeltje nu.
     
    Daan3, beuse242 en KarinS vinden dit leuk.
  9. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Mwah verkeerde keuze op LHR T3 BA first lounge. Zie geen eten wel genoeg bubbels. :(Volgende week maar de cathay lounge bezoeken. :D
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  10. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Goedemorgen allemaal,
    Nu aan een ontbijtje in de finnair lounge non Schengen in Helsinki. Ze zijn nog bezig met een verbouwing tot mei 2019 en hierdoor maar een gedeelte beschikbaar. Ze kunnen niet afwassen waardoor er papieren bordjes en bekers gebruikt worden.
     
    lloydje33, Carel1 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  11. Arold

    Arold Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    13
    Of ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt of ik ben gewoon niet enthousiast over de vernieuwde Lounge 52. Toegegeven het is spitsuur en het lijkt hier wel 1 grote gate. Bijna nergens een plek voor een setje van 2. Verlichting is best steriel, fel en sfeerloos. Als bijna-blinde vind ik veel licht prettig maar hier lijkt het op de MediaMarkt (sfeerloos).... Hmm ik ben echt niet sympathiek vandaag... Weet je wat? Ik ga hier gewoon nog eens terug komen en het een 2e kans geven. Waar ik me nu vooral aan stoor is dat het hier zo overvol is. Het ontspannen gevoel van lounge 25 ontbreekt momenteel.
     
  12. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik ben nog niet in lounge 52 geweest, maar kom er vrijdag. Dit is pas het eerste deel van de nieuwe lounge en dat kan de drukte verklaren. De opening van de hele nieuwe lounge wordt in de zomer verwacht.
     
  13. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Volgens mij is pas 50% van de capaciteit open nu. Ze zijn nu druk bezig met het verbouwen van de lounge die net gesloten is.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2019
  14. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Al paar keer in nieuwe Lounge 52 geweest, vind het zelf echt een verbetering. Product KLM en Holland komen worden echt goed neergezet. Is niet langer alleen een lounge maar ook een visitie kaartje van de luchtvaartmaatschappij en het land.
    Ook het verse eten vind is stuk beter dan eerst.

    Kwa drukte is het inderdaad wat minder in de ochtend. Zover ik begreep komen er nog 1.600 plekken bij. Hopelijk is dat genoeg.

    Vind recent ontbijt bij KLM ook stuk beter en privium landside juist stuk minder. Merk dat ik tegenwoordig vaker te vinden ben bij KLM dan andersom. Terwijl ik eerder juist best kritisch was over de nieuwe catering.
     
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    @Miya Wat vind je het beste gedeelte om te zitten en wat te eten?
     
  16. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Als je binnen loopt kun je links of rechts de lounge binnen gaan. Ga rechts binnen en loop stuk door langs het raam. Hier staan een aantal zit plekken waar het rustig is (kwa geluid), je naast het raam zit en vliegtuigen kan spotten. Het warme eten is dan eigenlijk net achter je (gezien van als je voor het raam staat). Er zijn hier ook een aantal werk plekken in de buurt waar je prima een telefoon gesprek of meeting kan afhandelen.

    Raad ook aan om op de bovenste verdieping langs de KLM bar te gaan, is erg leuke ervaring als je wat meer wilt socializen.
     
    Daan3 en Carel1 vinden dit leuk.
  17. Raymond01

    Raymond01 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    18
    De KLM bar is het leukst idd. Service aan tafel. Gedeelte waar je beneden eten kan opscheppen is echt klein.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  18. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ja ik vind het ook een hele verbetering. Veel meer varieteit in zitplek. de ene keer wil je ontspannen hangen met een film op je tablet of een goed boek en de andere keer werken en daar zijn nu veel meer opties voor.
    Jah het is druk, maar dat zal zeker beter verdelen als de rest ook open is.
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    De kwaliteit van het eten is zeker beter geworden. Het is nu ook niet zo heel erg druk.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    SIN - Marhaba lounge.
    - Genoeg te zitplaatsen.
    - Comfy stoelen en werkplekken.
    - Schoon sanitair.
    - Afschuwelijke koffie :confused:
    - Zéér ruim aanbod aan eten, zowel vegetarisch als dierlijke producten. Zeer smakelijk gegeten.

    CGK - Garuda Indonesia Business Lounge
    - Lastige te vinden. Met gezicht naar vliegtuigen naar rechts lopen. Met roltrap naar boven en door de foodcourt. Er is een kortere weg maar die zie je makkelijk over het hoofd.
    - WiFi is zeer slecht.
    - Veel ruimte, goede stoelen, ook voor werk.
    - Ruim aanbod in eten, noodle bar, popcorn machine. Vegetarisch zo goed als niet (1 optie).
    Prima douche, geen wachttijd, fijn voor lange vlucht of overstap.

    SYD - American Express lounge
    - zeer goede service. Op z’n AMEX. Bij ontvangst, bediening, barista’s.
    - Barista’s! Beste koffie in dagen. Zeer goed!
    - Klein. Heel klein. (Niet veel groter dan AF LYS) En daardoor heel druk. Gelukkig is iedereen beschaafd en rustig waardoor het geen drama is. Ook mooi en stijlvol ingericht.
    - Goede snelle wifi
    - Over de lengte van de lounge mooie grote ramen met uitzicht op de vliegtuigen.
    - aanbod eten is mager (4 warme producten, yoghurt, fruit, croissants.) Wel van goede kwaliteit wat het dan prima ervaring maakt.
    - toilet te druk en beetje mêh

    SYD - Skyteam branded lounge
    - slechte koffie (ga naar AMEX!)
    - ontbijt opties OK. Genoeg maar beetje standaard.
    - Veel zitruimte. Bar, normale stoelen, grote halfronde banken, werkplekken, nap-rooms.
    - Lounge is sfeervol. Beetje opgedeeld door meubilair waardoor het niet 1 grote ruimte is.
    - printer en aantal iMacs.
    - goede WiFi.
    - ontvangst is gemeend vriendelijk.
    - Goede, ruimtelijke en sfeervolle toiletten / douches.
    - Lounge is ruim, en heeft goede capaciteit (zaterdagochtend).
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2019
    MichaelNight, Grouchy, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina