Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Lounges in Kopenhagen zijn zo-ie-zo al niet om over naar huis te schrijven, maar vandaag begon de uittocht voor de herfstvakantie. Gutgut, de PP-lounge (Aviator) alleen staanplaatsen. Nou ja, de koffie smaakte toch wel een stuk beter dan KL1138, uitgevoerd door Transavia.
     
    Mikey, lloydje33, jongesander en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik vond de lounge in CPH niet zo slecht. De nieuwe lounge is een hele verbetering tov de vorige. Het uitzicht is wel een stuk minder. Ik vlieg meestal in de middag en de laatste keren was er rijst met kip. Best lekker, je moet wel zelf de kip bij de rijst doen.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  3. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Inderdaad, de nieuwe atelier lounge, die KLM gebruikt, is wel het beste aan de Schengen kant. Wij waren vandaag met z’n drieën, dus kozen de Priority Pass lounge, wat een chaos was. De kleuren zijn wat enthousiast, maaR vertoef graag in Atelier, en eten is een stuk beter, en meer keus, dan Aviator of Apartment, ook al is het dezelfde uitbuiter.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Een genante vertoning inderdaad. Als je echter vraagt bij de agent komt erna 6 uur wijn en na een glimlach komt er voor 6 uur ook een glaasje bubbels.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  5. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    pfff ik vind mezelf wel zielig hoor ...dinsdag weer eens uren in de Tarom lounge op OTP..honger lijden..:(
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2018
    MollyMoon, lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  6. Haha ik ga a
    Haha ik ga al nooit meer naar die lounge toe... ik betaal nog liever voor mijn drankjes dan daar te moeten zitten
     
  7. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Oeps..in de mastercard lounge beland..andere stoelen ..dezelfde honger..
     
    MollyMoon en Carel1 vinden dit leuk.
  8. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    KLM Crown Lounge in Amsterdam hoef ik niets meer over te zeggen, dat heeft iedereen al gedaan.

    Air France/Skyteam lounge in Singapore is prima, vers voedsel, warme hapjes en verschillende soorten drank beschikbaar

    Skyteam lounge in Valencia is om te janken, klein, weinig aanbod (wat fingerfood)

    Delta lounge in Indianapolis is prima. Delta lounge in Miami en JFK (binnenlands) zijn ook erg goed, fingerfood, een paar warme hapjes en ruime keuze aan drank.
    Enige schrale aan de Delta lounges is het extra moeten betalen voor "speciale drankjes"

    VIP lounge van China Eastern in Shanghai is "top-of-the line". Massagestoelen, een volledige keuken met koks die maken wat je wilt, drankjes koud en op "room temperature" en een volledige open bar (keuze uit bijvoorbeeld 3 types bourbon en 3 types whisky).

    AirFrance lounge (binnenlands, pier 2F) op CDG is ook gewoon prima, 2 verdiepingen, douches, geen drank dispenser maar gewoon blikjes&flesjes. Zo had de KLM "crown" lounge ook moeten zijn (of nog beter), maar helaas is daar de Hollandse schraalheid toegepast.

    AirFrance La première lounge op CDG: dit is "the epitome of traveling in luxury". Massage salon (gratis gebruik voor gasten tot 20 minuten), 15 verschillende soorten water (om mee te beginnen), volledig menu te kiezen

    Air Canada Signature Suites, Toronto: Vergelijkbaar met de AirFrance La Première lounge. Ongelofelijke luxe, het gevoel alsof je in een Michelin* restaurant zit (en binnen 45 minuten heb je een 4 gangen maaltijd geserveerd, dus zelfs met 1,5u overstap tijd heb je genoeg)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2018
    lloydje33, FlyingFonz en jongesander vinden dit leuk.
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Het is altijd afzien op OTP, geen priority bij de security en zover ik weet de slechtste lounge. Gelukkig kom ik maar 1 keer per jaar:)
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  10. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Dit weekend lekker naar Tel Aviv met interessante business class vluchten van Air France. Ben en wordt geen fan van AF, verwonder me iedere keer weer over de vriendelijkheid en geoliede machine o_O:confused:

    Desalniettemin met een interval van paar maanden nu voor de tweede keer in de nieuwe Salon Air France op CDG 2E pier L. En daar ben ik wel een fan van. Veel ruimte, frisse kleuren, wél vriendelijke medewerkers, goed eten.
    Zojuist met z'n tweetjes de sauna geprobeerd, goede ervaring. Schoon, ruim, luxe uitstraling, goede sauna. Sessie van 40 minuten inclusief voor en na douchen. Kort gewacht, was 1 gast voor ons.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 26 okt 2018
    lloydje33, Carel1 en westi vinden dit leuk.
  11. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    De Lounge in NCE is mijn slechtste ervaring tot nu toe. Extreem klein, wat chips, koekjes, koffie, water , wijntje thats it. Maar beter dan te wachten in de verschrikkelijke vertrekhallen die ze daar hebben. Die zijn echt erg :eek:
     
  12. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    vernieuwde lounge CDG hal 2E -L is ook prima..heel wat beter dan die in Shengenzone (qua zitplaatsen)..alleen jammer dat er nooit plaats vrij is voor spa treatment...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2018
  13. Ik blijf toch de First class lounge in Dubai erg fijn vinden.... wat een rust.. erg goede ala carte restaurant!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Binnenkort naar BKK in business met turkisch airlines.
    Welke lounge adviseren jullie mij?
     
  15. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    De enige beschikbare lounges? -> Lounge 41 op Schiphol en de TK Business lounge in IST dus.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  16. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Het gaat mij om de lounge in BKK.
    Zelf denk ik aan die van Singapore airlines.
     
  17. AmeriBeer

    AmeriBeer Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Gister voorafgaand aan vlucht IAD (Dulles airport Washington) - AMS gehost in de Virgin Atlantic clubhouse, omdat de AF lounge onder constructie is. Wat een prachtige lounge, rustig ondanks extra KLM passagiers en goed a la carte (!) menu. Daar steken de KLM/AF/Delta lounges waar ik meestal vertoef, schraal bij af. Ben benieuwd of KLM's nieuwe Crown lounge op AMS dit niveau gaat halen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    AmeriBeer vindt dit leuk.
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Zoals velen weten is de afgezonderde ruimte in Lyon nauwelijks een lounge te noemen. Ze hebben nu wel heuse stoelen voor Ultimate.
    Wellicht is er nog meer hoop. De dame achter de balie vertelde mij vanavond dat over "ongeveer een maand" de lounge verhuisd richting de P Pier. Dus wie weet wordt het nog eens wat in Lyon :rolleyes:
     
    VinceG vindt dit leuk.
  20. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    ahaa vraagje ik zie wel eens briefjes hangen "gereserveerd voor ultimate" iemand aub uitleggen wie dat zijn?
     

Deel Deze Pagina