Hahaha! Heb het zelf ook gezien (niet ingeweest), klein kamertje met wat oude snacks en als je geluk hebt wat drinken. Denk je mooi, ga naar de AirFrance lounge, is die bijna even goed maar gelukkig met iets beter eten/drinken.
Ik weet niet of het Clarins was, maar 2 jaar geleden is mijn vrouw bij een spa treatment geweest en ze was er zeer te spreken. 15-20 minuten slechts, maar gratis.
Weet er iemand in welke hall van 2E (K?L?) van CDG de vluchten naar OTP doorgaans gaan? (ivm welke lounge..)
Ik heb wel eens een gezichtsbehandeling/massage aangeboden gekregen in the Heathrow Skyteam lounge. Duurde iets van 10/15min. was wel relaxed ;-). Dat was ook van Clarins, kreeg nog wat cremetjes mee...
Al eens mogen ervaren. Het is idd maar 15-20 minuten maar wel leuk. Kreeg ook nog wat probeerverpakkingen mee
Ik was een paar weken geleden in de lounge en toen was het niet mogelijk om een behandeling aan te vragen (ondanks dat ik er 3 uur was)
Dit gebeurt op locatie. Daar hangt een iPad waar je de afspraak kan inplannen. Maar het is wat @Mark_85 zegt... Het zit vaak vol dus je moet wat geluk hebben.
Een andere vraag/advies. Ik heb binnenkort een vlucht van LHR naar AMS. Ik kan een ticket KLM boeken maar ook kiezen een BA vlucht. Ik heb een layover van 3/4 uurtjes. Waar zouden jullie voor gaan qua beste lounge? BF platinum / AB Gold
Je hebt geen OW Emerald he? Kies dan lekker voor de KL vlucht want de Skyteam lounge is beter als de overvolle BA Business lounge. Laatst nog geweest en om 18:00 stond er niet meer dan wat soep en 2 soorten curry...
Hoi, Mag je als KLM FB silver member alleen de KL/AF lounges in (tegen betaling uiteraard) en niet in de lounges van andere skyteam leden? Ik werd mooi de deur gewezen met mijn kl ticket en silveren pasje
Silver-status geeft je geen toegang tot de Skyteam-lounges. Pas vanaf Elite Plus Dus in beide keren moet betalen, als de lounge dat natuurlijk toestaat.
Dit staat bij voordelen van Silver: Gebruik Miles om te genieten van de lounges van KLM, Air France, en Delta Air Lines. Dit kan als u op dezelfde dag reist met of via een internationale vlucht uitgevoerd door een SkyTeam-partner. Dit bij Goud & Plat: Gratis toegang voor uzelf + 1 gast (tweede gast mogelijk tegen toeslag), als u op dezelfde dag vliegt met of via een internationale vlucht die wordt uitgevoerd door KLM, Air France of een andere SkyTeam-partner. Er lijkt dus sowieso ook onderscheid gemaakt te worden tussen STE en STE+, Silvers mogen alleen van AF/KL/DL lounges gebruik maken tegen betaling, mits de lounge dit toelaat.
Beste lounges; Abu Dhabi, etihad First en Business (gewoon heel, heel goed) Hong Kong, oneworld first lounge (heerlijke cabana's) Cathay lounge in BKK business (lekker vers eten!) Warschau, oneworld business (lekker eten, veel keuze) Doha Business lounge (goede keuze) Alle SAS lounges in Scandinavie; huiskamergevoel, goede catering Istambul, Turkish Airlines business (lekker groot, mega keuze eten) Gemiddeld; Bangkok, oneworld lounge (niet heel goed, niet slecht) Heatrow, first & business (niet zoals in Azie, niet slecht) Dusseldorf, lufthansa first class (vind ik niet echt firstclass waardig...) Dusseldorf, lufthansa business class (vind ik te veel lijken op de first class) Guangzhou, oneworld gold lounge (ja, wel ok eigenlijk...veel keuze) Peking, Star alliance business lounge (veel keuze, groot opgezet, lekker rusten) Beneden gemiddeld Singapore, business lounge (vond het vol, weinig keuze aan eten) Dusseldorf, Hugo Junkers (tja...mwah mwah mwah) Nice, oneworld business (mwah mwahhh) Muscat, business class lounge (mwaaaaaaa) Colombo, business class lounge (de champagne was goed, dat was ook het enige) Colombo, oneworld lounge (alleen de kaasplankes waren wel ok) Gewoon slecht Schiphol, Star Alliance / Aspire (damn...)