Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

1. tamibcn

tamibcn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28

BIO heeft een 1 lounge en als ST Elite+ heb je gewoon toegang. Vorige week nog geweest en ook in de afgelopen jaren regelmatig. Lounge is middelmatig, dus daar zou ik het niet voor doen.

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Blue Tier

Leuk Bevonden:
    126
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor de update!
    Nee, daar zou ik het ook zeker niet voor doen hoor. Maar is toch fijn als je van te voren weet dat je naar binnen kan. :)

3. Carel1

Carel1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.172
    Trofeepunten:
    583
    Op de site van GDN staat het bv weer wel:
    The lounge is open daily from 5.00 a.m. to 9.00 p.m.
    2. The lounge can be used free of charge by the persons listed below:
    5) Passengers travelling in business class with LOT, KLM and Lufthansa, without
    accompanying persons, on the basis of a valid boarding pass
    12) Flying Blue Card Holders (gold and platinium) on KLM – Air France flights.*
    * you should keep the card/document entitling you to enter the lounge with you

MoonJ vindt dit leuk.
  4. Carel1

Carel1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.172
    Trofeepunten:
    583
    Er is maar 1 lounge, de Executive Lounge.

MoonJ vindt dit leuk.
  5. MoonJ

MoonJ Blue Tier

Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    lloydje33, Vliegende_Keep en Carel1 vinden dit leuk.
  6. michiel1

michiel1 Newbie

Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18
    Voor zover ik kan zien is hij in dit topic nog niet voorbij gekomen: Paramaribo.
    Is eigenlijk de lounge van SLM, maar toegangkelijk voor gekwalificeerde KL passagiers.Ik was er vorige maand nog.
    De oude lounge was op de begane grond, en slechts gescheiden van de rest van de vertrekhal door een half open wand. Voordeel: veel vierkante meters en uitzicht op het platform. Nadeel: veel geluid uit de vertrekhal door slechte akoustiek.
    Nu is er ineens een nieuwe lokatie voor de lounge : er is een verdiepingsvloer gebouwd om ruimte maken voor wat horeca en (eindelijk) fatsoenlijk sanitair in de vertrekhal.
    De lounge is slecht: ze hebben het oude en versleten meubulair gewoon mee naar boven verhuisd inclusief het magere buffet, dat weinig te bieden heeft. De ruimte is vol, slecht verlicht, en heeft geen uitzicht. Niet de moeite waard.

Deel Deze Pagina