BIO heeft een 1 lounge en als ST Elite+ heb je gewoon toegang. Vorige week nog geweest en ook in de afgelopen jaren regelmatig. Lounge is middelmatig, dus daar zou ik het niet voor doen.
Bedankt voor de update! Nee, daar zou ik het ook zeker niet voor doen hoor. Maar is toch fijn als je van te voren weet dat je naar binnen kan.
Op de site van GDN staat het bv weer wel: The lounge is open daily from 5.00 a.m. to 9.00 p.m. 2. The lounge can be used free of charge by the persons listed below: 5) Passengers travelling in business class with LOT, KLM and Lufthansa, without accompanying persons, on the basis of a valid boarding pass 12) Flying Blue Card Holders (gold and platinium) on KLM – Air France flights.* * you should keep the card/document entitling you to enter the lounge with you
Jammer, moet ik toch vaker het forum checken dus. Zonde van de calorieen die ik hierdoor heb opgedaan bij de McD
Voor zover ik kan zien is hij in dit topic nog niet voorbij gekomen: Paramaribo. Is eigenlijk de lounge van SLM, maar toegangkelijk voor gekwalificeerde KL passagiers.Ik was er vorige maand nog. De oude lounge was op de begane grond, en slechts gescheiden van de rest van de vertrekhal door een half open wand. Voordeel: veel vierkante meters en uitzicht op het platform. Nadeel: veel geluid uit de vertrekhal door slechte akoustiek. Nu is er ineens een nieuwe lokatie voor de lounge : er is een verdiepingsvloer gebouwd om ruimte maken voor wat horeca en (eindelijk) fatsoenlijk sanitair in de vertrekhal. De lounge is slecht: ze hebben het oude en versleten meubulair gewoon mee naar boven verhuisd inclusief het magere buffet, dat weinig te bieden heeft. De ruimte is vol, slecht verlicht, en heeft geen uitzicht. Niet de moeite waard.
Voor de (zeldzame) mensen die er nog nooit geweest zijn….. Een aardige lounge op Curaçao zolang het niet te druk is. Het hard product is prima, de hapjes en drankjes netjes.
Meteen een gevalletje slechtste lounge de Copa Lounge in Panama. Internet is zo traag dat je op Insideflyer uitgelogd wordt als je van pagina wisselt Geen eten. Niets. Nootjes, Pretsels en Koekjes voorverpakt. Drinken in cupjes via de bar. Dat is wat ze hier tegen COVID doen. Want verder loopt iedereen op een kluitje en bestaat COVID niet. De lounge ruikt zoals hij uit ziet
De lounge in Alicante. Zoals altijd vanuit Anea. Voor alle airlines. - Heel veel ruimte. - Uitstekende stoelen, fauteuils, lounge stoelen en gewone tafels. - Veel en vooral ook schone toiletten. - Vriendelijke medewerkers bij receptie en food - Super snel internet - Breed aanbod aan warme en koude hapjes en veel keuze qua drinken. Geen luxe high end maar een goeie degelijke lounge om de drukte ontlopen maar wel te aanschouwen (zicht op debarking en carrousels).
Het vip center op Schiphol bezocht op 14 sept. Beste lounge op Schiphol. Voordelen: - aparte ingang. Zit naast citizen M - je kan een half uur voor boarden aankomen - Iedere gast krijgt een aparte kamer. Wij hadden Delft blue. - het oogt als een huis kamer. Heel relaxt - Uitstekende stoelen en lounge stoelen - uitstekend eten. Uitgebreid vers ontbijt - doggy bag meegekregen, want we kregen niet alles op. Oeps - Super snel internet - persoonlijke check in en paspoort check - gratis upgrade naar eco comfort voor mijn vrouw - persoonlijk customs - we mochten drank vanuit de lounge door de customs heen halen. Het ging om koffie. - breng service naar het vliegtuig. Nadelen - 300 euro pp is fors. - caviar tegen meerprijs - niemand draagt je koffer zoals in een hotel. Of is dat te veel gevraagd Het was voor ons gratis vanwege centurion kaart
Ik ben een keer de deur gewezen met mijn KL business ticket ALC - AMS. Dat was dan wel een van de eerste KL vluchten op ALC een paar jaar geleden.. Sindsdien alleen economy geweest , maar mijn volgende naar ALC ga ik ook economy maar ben ik gold. Vandaar. Maar goed als het voor "alle airlines" is zou het goed moeten komen.
Ik heb dit gevonden op de Aireuropa site: Als ik zo lees moet je er in kunnen. FB Gold is toch Skyteam elite + ?(of toch niet?weet niet zeker..)
Dank voor je antwoord! Allemaal bedankt voor jullie antwoorden trouwens.Ik kom al jaren op ALC en ben al jaren benieuwd naar deze lounge..maar niet voor 40 E pp...