Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. hannekeh

    hannekeh Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen maanden 3 keer in de Turkish Airlines lounge in Istanbul geweest.
    Daar begrijpen ze wat een lounge is.
    Verschillende keukens waar vers gekookt wordt, hoekjes met olijven en met thee. Goede douches, rustkamers voor mensen met 4-8 uur overstap, massages.

    De spa's in de Etihad Lounges in AUH zijn ook fijn.
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Delta SkyClub in Miami... wat een teleurstelling. De bekende ranzige blokjes kaas, droog brood en hummus. Ben na 10 minuten naar een MacDonalds verhuisd.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    maccie = haute cuisine?
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Nog zoiets raars aan MIA: Ik vertrok om 22:35, maar blijkbaar gingen alle restaurants en winkels al rond 20:00 dicht?! Letterlijk enige wat nog open was, was de Mac, 1 souvenirwinkeltje en een Starbucks op een andere pier o_O
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Wie van jullie is wel eens in de lounges op LGW, specifiek de BA First Lounge en de BA Club Lounge? Alvast bedankt.
     
  6. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ik was daar nog afgelopen december. Toen was er een tijdelijke lounge voor Club World en frequent flyers. De nieuwe lounge zou op 22 januari worden geopend. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
     
  7. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Ja, dat had ik gelezen dat beide lounges dit jaar weer open gingen. Maar ik zal toch niet de eerste zijn van IF.nl die daar zowel BA First Lounge als BA Club Lounge bezoekt?:rolleyes:
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  8. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    De lounge op OTP . Voor velen een "slechte" lounge maar ik ben gewend er 3 tot 6 uur te verblijven. De wijntjes houden me op de been. Voor de sterke drank liefhebbers zal het aanbod misschien teleurstellend zijn: 1 soort whisky etc., maar daar heb ik me niet in verdiept. Om de tijd door te brengen wil ik nog wel eens een bloody mary maken. De laatste keer vorge week waren er broodjes...nog nooit eerder gezien. Goed verstopt in de koelbak waar de flessen water staan, misschien ligt het daar aan..Ik heb eens opgelet..ik denk dat het er ook aan ligt dat veel hebberige pax een aantal pakjes broodjes gelijk in hun tassen stoppen..zo is er natuurlijk geen beginnen aan...
    Er zijn stoelen en een paar banken en er staan wat bureautjes met laptops.

    19601128_10213344069946286_7281290424732580162_n.jpg 19657453_10213344066306195_3087611285482834423_n.jpg buxinessclasss 25-6-2017.jpg
     
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Vind de first class lounges van EY in AUH en CX in HKG erg goed. De shave service in AUH is ook erg lekker!
     
  10. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Beste lounge: Qantas F lounge in LAX. Vanwege een vrijwillige bump 8 uurtjes door "moeten" brengen. Zowel a la carte ontbijt,lunch en diner smakelijk. De diverse Aussie cocktails op bestelling waren ook niet mis :D
     
    jongesander en FlyingFonz vinden dit leuk.
  11. Iemand ervaring met de lounge in Cairo??
     
  12. Ja ben je daar recent nog geweest?

     
  13. Slechtste lounge vind ik toch wel the Aspire lounge op Schiphol, wat een hok.
    Beste lounge Emirates first class lounge in Dubai.. wat een keuze, de rust En direct boarden vanuit de lounge vind ik echt een plus punt
     
  14. Thnx ik verwacht ook niet echt teveel

     
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Hok in de zin van te klein en/of slechte service ? Zijn ze allebei slecht (non)-shengen? Zijn er meer die die lounge niks vinden?
     
  16. Klein, geen service, weinig keus! Dat je daar business en first class passagiers neer durft te zetten vind ik heel erg

     
  17. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ahaa..dus het is een flinke miskoop om toegang te kopen als je economy vliegt... Beter de crown lounge dan..nu las ik elders op dit forum dat zij ook gaan beginnen toegang te "verkopen" via klm-app.Is dit al zo of vanaf wanneer?
     
  18. Echt niet kopen!
    En qua KLM dat weet ik niet, ik vlieg daar zo min mogelijk mee

     
  19. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    MichaelNight vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina