American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    488
    Trofeepunten:
    63
    Let er ook op (in het algemeen) dat reisverzekeringen vaak voor het boeken van de tickets/hotels moet zijn afgesloten. Gezien je al geboekt hebt en daarna pas de kaart hebt aangevraagd denk ik dat dit zoiezo niet doorgaat. Als je als nog een verzekering wilt voor je reis zou ik even bellen met een paar reisverzekeringen, de situatie uitleggen en vragen wat ze je kunnen bieden. Ben zelf ooit 7 maanden door Ierland gaan reizen en kon toen speciaal pakket afsluiten bij ABN, zelf na boeken.

2. Simon

Simon Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Gelden de welkomstaanbiedingen zoals aantal bonuspunten of bepaalde tijd geen kosten betreffende klassieke AMEX kaarten ook als je overstapt vanaf een FB AMEX kaart?

3. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    488
    Trofeepunten:
    63
    Officieel niet, wel zijn er hier een aantal mensen die ze alsnog gekregen hebben.

4. BoeTravel

BoeTravel Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dag allemaal,

Ik ben net als Jeroenn erg benieuwd of iemand ervaringen heeft met de business cards van Amex. Ben zelf ZZP'er en heb dus de keuze tussen een "gewone" Amex creditcard en de business variant. Voordeel zou zijn de hogere welkomstbonus, maar het voelt alsof er misschien een addertje onder het gras zit. Iemand ervaringen mee?

5. Thijsk

Thijsk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    349
    Trofeepunten:
    63
    Jahoor, heb al geruime tijd de Amex Business Gold. Prima kaart, met dezelfde verzekeringen als de gewone Amex Gold. Zodra ze de business platinum aanbieden (zoals ze in andere landen ook doen), neem ik die meteen.

Geen addertjes onder het gras. Nouja, misschien 1: Let heel goed op je eerst 2 maanden statements, want Amex probeert soms toch de fee te incasseren (250€), terwijl het eerste jaar via referral gratis is.

Deel Deze Pagina