American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Priority Pass is ook te bereiken via Whatsapp als je geen zin hebt om te bellen.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  2. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Via welk nummer kan dat?
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    +44 20 3467 1906
     
    Miya, Mathijstil en Bjorn vinden dit leuk.
  4. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Misschien had iemand al een keer het antwoord gegeven, maar als ik een partnerkaart aanvraag. Krijgt de partnerkaart ook mijn transacties te zien van de hoofdkaart of krijgt die een eigen portaal en ziet die persoon alleen de partner uitgaven?
     
  5. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Dat laatste, via een eigen Amex login. Jij ziet wel de transacties van de partner, maar niet andersom.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  6. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Correct, en vergeet niet dat transacties die gedaan worden met een partnerkaart worden afgeschreven van de rekening van de hoofdkaarthouder. Staat wel aangegeven bij aanvraag, maar zie het vaak hier mis gaan.
     
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Meer mensen deze email ontvangen? Mocht je nog suggesties hebben graag een PM.
    upload_2022-5-4_22-26-15.png
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Ik las vandaag dat ze in de Nordics de stekker uit amex travel hebben getrokken. Hoop echt dat ze dat hier niet doen.
    Zoek zelf niet meer korting of acties maar juist top notch service :)
     
    Goldman, lloydje33 en FlyingDuck vinden dit leuk.
  9. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Volgens mij kreeg ik deze ook vandaag na een telefonisch contact ivm met het uitblijven van overschrijven van m'n FB-miles...
     
  10. FindingFlyer

    FindingFlyer Blue Tier

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    43
    De chat is terug in American Express app. Ik heb deze gebruikt voor parkeerkosten van event in Concertgebouw dat volgens uitnodiging zou worden vergoed, maar op locatie wist men van niets. De volgorde om het te vinden is:

    1. open app op telefoon
    2. klik op account
    3. klik op service en account
    4. Chat with us

    Handig is dat bij het uitzoeken je niet hoeft te wachten, je krijgt een pop up als antwoord daar is.

    IMG_8227.jpg
     
  11. Goldman

    Goldman Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Aaah, valt Fine Hotels + Resorts daaronder? Weet jij toevallig nog waar je dat over de Nordics hebt gelezen? Ik kan het niet zo snel terugvinden via Google.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Staat op Loyaltylobby.
     
    Goldman en Urbanjazz vinden dit leuk.
  13. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Nee niet gekregen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Roderik

    Roderik Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Weet iemand of er nog een aanbieding is voor de platinum kaart? Ik zie op dit moment niks, maar wellicht weten jullie meer.
     
  15. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Nieuwe card of upgrade? Nieuw via link is momenteel 50% korting en 30k miles. Upgrade aanbiedingen zijn volgens mij weer de standaard aanbiedingen
     
  16. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Kreeg net een e-mail van American Express dat zakelijke referrals weer mogelijk zijn. Toch maar forum handtekening bijgewerkt voor wie mogelijk interesse heeft :rolleyes:
     
    Urbanjazz en Ruut vinden dit leuk.
  17. AlexFL

    AlexFL Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Wat is het administratief toch altijd een zooitje he, business companion aangevraagd, wordt je weer behandelt alsof je nieuwe klant bent, id kaart verificatie doorstaan..

    Nu krijg ik mail met verzoek identificatie van privé-adres, prima.. in de mail staat een 13 cijferig referentienr wat je moet invullen op de site, maar de site verwacht (en eist) een 17 cijferig nummer.

    Update: Dacht probeer de nieuwe chatfunctie even, 10 minuten is meneer vanalles aan het uitzoeken in de chat en uiteindelijk wordt ik toch doorverwezen om te bellen.

    Ledenservice net gebeld, direct een Engelssprekende dame aan de lijn, vraagt naar mn referentienummer en…, of ik morgen tussen 9-17 ff terug wil bellen want het new accounts department is nu niet meer open.

    Hoe had dit imho moeten gaan? Chat (of ledenservice) had al moeten zeggen meneer ik stuur een memo naar de new accounts afd dat ze u morgen even contacten..
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2022
    Ruut vindt dit leuk.
  18. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    389
    Trofeepunten:
    63
    Heb een hele tijd terug ook een Business Companion kaart aangevraagd. Zou binnen een week teruggebeld worden. Nooit meer iets van gehoord. Slechte service als je zoiets aanbiedt. Wel zelf nog een keer achteraan gebeld met de belofte teruggebeld te worden. Nog steeds niks gehoord helaas. Zal de chat ook eens proberen.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  19. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    497
    Trofeepunten:
    63
    Ben zelf weg zakelijk met AMEX. Die credit afdeling deed zo ongelooflijk moeilijk en vroeg zoveel informatie, dat we afgehaakt zijn.

    Heb jarenlang 300k zakelijk uitgegeven op mijn prive Amex Plat. Dat mag nu niet meer, maar blijkbaar vinden ze een NL BV met buitenlandse aandeelhouders te verdacht om zakelijk aan te leveren.
     
  20. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    De upgrade bonus naar de plat kaart is weer terug. 75K pts tm 16 juni
     
    Amsterdam en Bijzonderetickets vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina