Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,289 Berichten
260 Gebruikers
11055 Reactions
1 M Bekeken
(@randy)
Lid Admin
Deelgenomen: 13 jaar geleden

@brangeri appreciate the feedback. i thought it was that way originally and then we (mistakenly) read that the forum wanted it with the latest first so you did not have to scroll through (possibly dozens of pages) to the end to post or read the latest. this can be corrected. i'm most dissapointed in the log in via mobile since that is a primary for many. #thank_you

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hi Randy,

I don't mind the freshing up and I know how hard it is to migrate a forum. But I'm not sure a lot of people like newest post first because it messes up the chronology of the thread, especially with quotes etc. 

If you're willing to look in to it it seems to be an easy patch: 

https://wpforo.com/community/how-to-and-troubleshooting-2/how-to-sort-posts-in-a-thread-oldest-first/#post-15418

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

BeantwoordenCiteren
Dan1
 Dan1
(@dan1)
Noble Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Geplaatst door: @randy
↑

@dan1 and i agree. it is a shame. it is highly rated but for some reason we've failed to tweak it in the manner which is best for you. i tried also logging in via iphone and had the same poor experience you faced. i'm not sure why that is.

we have to do better and will start on that again. the problem is on us to resolve.

-- attachment is not available --

Hi Randy, I appreciate your reply. WP does not seem to like iOS natively and is prone to various known bugs. I really hope you are able to find a sustainable solution for this issue. 

Screenshot 2026 10 05 at 21.20.35

Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.

BeantwoordenCiteren
(@randy)
Lid Admin
Deelgenomen: 13 jaar geleden

@dan1 and i agree. it is a shame. it is highly rated but for some reason we've failed to tweak it in the manner which is best for you. i tried also logging in via iphone and had the same poor experience you faced. i'm not sure why that is.

we have to do better and will start on that again. the problem is on us to resolve.

Screenshot 2026 10 05 at 1.13.29 PM

BeantwoordenCiteren
Dan1
 Dan1
(@dan1)
Noble Member

Geplaatst door: @brangeri
↑

Of ik ben blind, maar klopt het dat er geen instelling is om de volgorde van de forumposts weer om te keren?

Het forum is na de grote update van de zomer nog steeds uitermate gebruikersonvriendelijk. Ondanks de belofte het aan te passen. Ik kom hier eigenlijk nog nauwelijks daardoor. Inloggen vanaf mijn iPhone lukt al helemaal niet meer. heel jammer dit.

Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

Of ik ben blind, maar klopt het dat er geen instelling is om de volgorde van de forumposts weer om te keren?

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

BeantwoordenCiteren
TechGlide
(@techglide)
Eminent Member

Ik parkeer altijd of Privium P1 voor 1-3 dagen of Privium P3 >3 dagen. 

@vinceg Is er een reden dat je niet vantevoren kan reserveren? Dan kan je gewoon in- en uitrijden met je pasje en staat de factuur online.

Ze zijn tegenwoordig ook flexibel met het verzetten/verplaatsen van je reservering. Dat was vroeger niet zo 🙂

Dit bericht is gewijzigd 2 dagen geleden door TechGlide

BeantwoordenCiteren
hellolaurent
(@hellolaurent)
Estimable Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Geplaatst door: @durk
↑

Vandaag bij departures 2 boven door de security. Had natuurlijk weer de verkeerde band, want 90-95% van de scans ging naar de tweede controle door. En eerst werd er steeds bijna een minuut per krat gekeken.

Ook ik werd aan een tweede check onderworpen. Kaas die ik mee heb voor een vriend in Georgië was geen probleem, maar 3 USB-stekkers en kabeltjes moesten nader bekeken worden.

de andere banden gingen wel normaal en vlot door..

Het is echt niet normaal hoeveel er in de tweede controle belandt. Ik heb in m’n rugzak altijd hetzelfde, heb daar nooit ergens problemen mee op geen enkele luchthaven, zelfs niet in de VS. Op Schiphol is het telkens raak. Super frustrerend, want bij een tweede scan blijkt het vaak gewoon in orde en mag ik zo door.

Dat betekent dus dat het personeel de beelden bij de eerste scan niet goed genoeg kan beoordelen. Anders zou het bij de eerste controle al goed moeten komen. Vaak gaat het ook nog eens om iets simpels als een travel adapter, waarvan je volgens mij mag verwachten dat je die herkent als je bij airport security werkt. En dan heb ik het nog niet eens over de super trage afhandeling. Soms staan er drie medewerkers te kletsen terwijl niemand naar de tien tassen op de band kijkt. Ik heb echt het gevoel dat het steeds erger wordt...

Wil je me bedanken voor mijn bijdrage aan het forum? Gebruik dan graag mijn referral-link: Amex Platinum (170k MR points) / Gold (70k MR points)

Stuur me een DM als je mijn link gebruikt, dan ontvang je mijn persoonlijke gids van 80 pagina's vol handige tips en tricks om het maximale uit je kaart te halen!

BeantwoordenCiteren
Durk
 Durk
(@durk)
Reputable Member

Vandaag bij departures 2 boven door de security. Had natuurlijk weer de verkeerde band, want 90-95% van de scans ging naar de tweede controle door. En eerst werd er steeds bijna een minuut per krat gekeken.

Ook ik werd aan een tweede check onderworpen. Kaas die ik mee heb voor een vriend in Georgië was geen probleem, maar 3 USB-stekkers en kabeltjes moesten nader bekeken worden.

de andere banden gingen wel normaal en vlot door..

Voor E-Sims wereldwijd, gebruik https://airalo.com en voer Refferalcode DURK6296 in voor $3.00 gratis Airalo tegoed!
AmericanExpress voor prachtige aanmeldbonussen, momenteel tot 100.000 extra MR-punten!

BeantwoordenCiteren
Dan1
 Dan1
(@dan1)
Noble Member

Onder het artikel op de voorpagina dat Amex stopt met Fly Now, Pay Later lees ik dit:

ChatGPT can make mistakes. Workspace data isn’t used to train models.

Misschien handig om of aan te geven dat artikelen met AI te schrijven of betere eindredactie te doen bij artikelen die met Ai zijn geschreven...

Screenshot 2026 09 24 at 12.41.33

Durk and hellolaurent reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

BeantwoordenCiteren
Durk
 Durk
(@durk)
Reputable Member

@flyingblob Ik heb nog even met Georgian Airways gemaild, en zij geven aan dit niet te kunnen doen. Bij het inchecken krijg ik via het systeem een stoel toegewezen, en voor een wijziging moet ik bij de gate agent zijn. Zij kunnen het alleen bij rechtstreekse boekingen.

Ik wilde dus ook een stoel kiezen, omdat ik met mijn fysieke beperkingen aan mijn rechter heup zit, en dus of gangpad (linkse zijde) of meer beenruimte wens. Maar dat zal vast goed komen.

Bedankt in ieder geval.

Voor E-Sims wereldwijd, gebruik https://airalo.com en voer Refferalcode DURK6296 in voor $3.00 gratis Airalo tegoed!
AmericanExpress voor prachtige aanmeldbonussen, momenteel tot 100.000 extra MR-punten!

FlyingBlob reacted
BeantwoordenCiteren
FlyingBlob
(@flyingblob)
Prominent Member

@durk ik heb in april een milage run naar tbilisi gedaan en zou oorspronkelijk AF vliegen maar werd overgeboekt op A9 omdat AF de route plots ophief.

Bij het bellen met KLM voor het wijzigen van mijn ticket (omdat ik was overgeboekt op een andere dag, ipv dezelfde dag) vroeg ik ook of ik gelijk op rij 1 bij Georgian Airways kon worden geboekt vanwege mijn lengte. De KLM dame gaf aan dat te doen maar uiteindelijk bleek ik door die overboeking naar A9 alsnog een andere stoel gekregen te hebben op rij 3.

Vervelend, maar bleek uiteindelijk niet een enorme ramp want in tegenstelling tot andere maatschappijen biedt A9 wél “echte” business class stoelen aan in hun 737’s. Dus: bredere stoel met meer beenruimte. 

Weet niet of het in alle toestellen zo is, maar in de twee 737’s waar ik in zat was het wel zo.

Flying Blue Platinum | Booking Level 3 | AmEx Flying Blue Platinum | N26 Metal | Gevlogen: 381.883 km | Vergroend: 992 m2

Ik compenseer de uitstoot van mijn vluchten. Jij ook? JustDiggit! 🙂

BeantwoordenCiteren
Durk
 Durk
(@durk)
Reputable Member

Geplaatst door: @theflyingrobman
↑

@durk ik heb geen ervaring met Georgian Airways, maar wel soortgelijke situatie met tickets via KLM met o.a GOL. Ik denk dat dit het zelfde werkt; bel KLM en vraag om de boekingscode van jou Georgian Airways vlucht, zodat je vervolgens aldaar kan inloggen.

KLM geeft aan dat zij mij niet aan een boekingscode/referentie kunnen helpen omdat ze alleen het KLM referentie hebben, en dus moet wachten tot inchecken mogelijk is voor een vrije stoel toebedeeld ga krijgen.

BeantwoordenCiteren
VinceG
(@vinceg)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Zijn er hier meer mensen die op Privium P3 parkeren?

Ik parkeer hier al 9 jaar zo goed als iedere week zonder te reserveren. Inrijden met priviumpas en uitrijden met pas of met kenteken, betalen met kaart, bonnetje en klaar.

Nu sinds een maand of 4 krijg ik vaker niet dan wel een bonnetje na betalen. Bloedirritant want je moet dan op de intercom drukken en dan gaan communiceren met iemand die niet luistert. Ze willen allerlei zaken weten en vooral je email. Ligt aan de bereidheid van de persoon aan de andere lijn, maar kan ook rustig 15 minuten kosten. 

Ben het helemaal zat. ja ik heb schiphol/privium al 20 keer gemail en elke keer krijg ik een bullshit antwoord. Vorige week lange en boze mail gestuurd dat ik wil dat er serieus iemand naar gaat kijken. Gelijk reactie van iemand met verzoek voor meer gegevens. Dus ik dacht dat het serieus opgepakt werd. Krijg ik vanochtend zelfde bullshit email die ik al 15 keer gehad heb. 😤 😤 😤  

Gebeld om die persoon aan de lijn te krijgen (2 minuten nadat mail gestuurd is), maar dat was niet mogelijk. Ook geen manager, helemaal niets. 

Ik ben van plan het groter aan te pakken. Maar misschien hebben er meer mensen last van?

* FlyingBlue Platinum * Executive club silver * Star Alliance Silver * Honors Diamond *

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 486
Deel: