Uitnodiging onthulling huisje 107
Ik was aanvankelijk niet uitgenodigd, maar na klagen bij de PA van de Ulti lijn heb ben ik alsnog uitgenodigd. Vond het vraamda dat een "Echte" zeeuw niet wordt uitgenodigd.
Snap niet zo goed hoe het selectie process gaat. maar ben blijd at ik er toch bij mag zijn.
@whm dankjewel!
Toen ik in de uitnodiging las dat het om een locatie in het zuidwesten van Nederland ging vermoedde ik al dat mijn woonplaats er iets mee te maken had (ik woon in Zeeland).
Ik zal het onthouden 😉
Hi ACE,
Je krijgt een hapje eten al dan niet via een buffetvorm of aan tafel. Dat is afhankelijk van de locatie.
Het is het moment dat het nieuwe huisje wordt onthuld en je hoort een stuk geschiedenis van dat huis. Je krijgt een exemplaar mee aan het einde van de avond. Het is altijd een fijn evenement om erbij te mogen zijn.
Waar woon je (stad)? De uitnodiging ontvang je op basis van je woonplaats. Dus ik ben wel benieuwd waar dat is, en mocht je nog een plek overhebben dan hoor ik het graag ;-).
Veel plezier.
Ik heb vandaag voor het eerst een uitnodiging ontvangen voor de onthulling van het nieuwe huisje op 7 oktober a.s.
Wie van jullie hier is in de afgelopen jaren bij de onthulling aanwezig geweest en kan me vertellen wat ik hiervan kan verwachten? Is het alleen een hapje en een drankje of mag je als genodigde ook het nieuwe huisje in ontvangst nemen?
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 63 Online
- 5,336 Leden