Tim82 wrote:Ik heb een Sheraton hotel geboekt met club lounge toegang. Is dat eigenlijk de moeite waard? Wat voor eten en drinken is daar bij inbegrepen wat je mag pakken?Heb hier totaal geen ervaring mee 😉
Zelf vind ik het prijsverschil altijd wel wat groot. Volgens mij betaal je bij Sheraton AMS bijna EUR 70 voor lounge toegang. Is dan wel incl ontbijt, maar je moet flink wat drinken om dat er uit te halen.
Ook vind ik de openingstijden vaak wat matig, gaan vaak vroeg dicht waardoor je voor een drankje in de avond alsnog naar de lobby bar moet.
Tim82 wrote:Ik heb een Sheraton hotel geboekt met club lounge toegang. Is dat eigenlijk de moeite waard? Wat voor eten en drinken is daar bij inbegrepen wat je mag pakken?Heb hier totaal geen ervaring mee 😉
Dat hangt heel erg af van het hotel zelf en locatie. Soms kan het als lichte maaltijd dienen. Soms liggen er alleen taaie koekjes.
Ik heb een Sheraton hotel geboekt met club lounge toegang. Is dat eigenlijk de moeite waard? Wat voor eten en drinken is daar bij inbegrepen wat je mag pakken?
Heb hier totaal geen ervaring mee 😉
Ik baal ontzettend! Ik kom.er zojuist achter dat ik mijn Fujifilm X100T camera kwijt ben. Die zat in het voorvak van mijn rugzak, maar nou niet meer. Dat moet ergens tussen de security, de Crown lounge en het instappen zijn gebeurd ... ik zit nu in Kopenhagen met een enorm pesthumeur 🙁
Ik heb al het formulier Gevonden Voorwerpen van Schiphol ingevuld. Ik ben alleen heel bang dat iemand anders het ook een mooie camera vond ... Ik had hem @#&+! net een maand 🙁
platman wrote:Ik ben zelf sinds vorige week ook Air Berlin Platinum.
Meteen op de vorige vlucht dus ook maar eens de first class lounge bekeken van (in mijn geval) British Airways op LHR. Prachtig, en geen problemen mee als OWE.
Dat is ook een OneWorld maatschappij met een oneworld lounge...Etihad geldt daar officieel niet onder 😉 Dus dan kunnen andere regels van toepassing zijn...;)
RickJansen wrote:Even 2 vraagjes voor 't cafeee;
1. Wanneer komen de mailtjes van EY of EK voor upgrade offers meetal? Weekje vooraf?
2. Ik lees verschillende verhalen over de EY first class lounges, met name die in Abu Dhabi. Ik ben OWE (ab plat) en sommige mensen zeggen dat je de first class lounge in mag (staat op de website van EY dat het ook voor top-tier etihad partner airlines is) maar anderen zeggen dat het weer niet kan...iemand ervaringen?
Ik ben zelf sinds vorige week ook Air Berlin Platinum.
Meteen op de vorige vlucht dus ook maar eens de first class lounge bekeken van (in mijn geval) British Airways op LHR. Prachtig, en geen problemen mee als OWE.
RickJansen wrote:2. Ik lees verschillende verhalen over de EY first class lounges, met name die in Abu Dhabi. Ik ben OWE (ab plat) en sommige mensen zeggen dat je de first class lounge in mag (staat op de website van EY dat het ook voor top-tier etihad partner airlines is) maar anderen zeggen dat het weer niet kan...iemand ervaringen?
Als Alitalia elite was het geen enkel probleem om de first class lounge in te komen met een Etihad Economy ticket.
Even 2 vraagjes voor 't cafeee;
1. Wanneer komen de mailtjes van EY of EK voor upgrade offers meetal? Weekje vooraf?
2. Ik lees verschillende verhalen over de EY first class lounges, met name die in Abu Dhabi. Ik ben OWE (ab plat) en sommige mensen zeggen dat je de first class lounge in mag (staat op de website van EY dat het ook voor top-tier etihad partner airlines is) maar anderen zeggen dat het weer niet kan...iemand ervaringen?
Om effe terug te komen op biertjes en alcohol. Verblijf momementeel in Gujarat en het is een droge staat. Geen productie, opslag, verkoop of consumptie van alcohol toegestaan hierzo. Vandaag was het 43ºC, en een koud biertje ging er eigenlijk wel in na de gedane arbeid zeker na wat spicy eten 🙁
Delta - Diamond Medallion MM
PJOTR wrote:mooie aanleiding voor een volgende borrel??
Wordt dan waarschijnlijk een ruilbeurs :p
mooie aanleiding voor een volgende borrel??
PJOTR wrote:@Fripsmaster
Ik heb nog wel wat muntjes van Cyprus om te ruilen.
Ben nog op zoek naar 1 cent van Malta, en 2 en 5 cent van Litouwen
Ik verzamel ook de speciale 2-euromunten, heb veel dubbelen
Leuk dat ik niet de enige ben die ze verzamelt:D. Die 2 en 5 cent van Litouwen heb ik nog ergens dubbel liggen.:)En ook ik spaar die speciale 2-euromunten.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 73 Online
- 5,336 Leden