Forum

Meldingen
Alles wissen

American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

6,665 Berichten
433 Gebruikers
5015 Reactions
1.1 M Bekeken
(@high_class)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Maarten_22 wrote:Kan je deze kaart aanvragen als je al een AMEX FB kaart hebt?

waarom niet? ik heb begrepen dat je zelfs na een jaar 1 van de twee fees kan laten waiven

BeantwoordenCiteren
(@maarten_22)
Honorable Member

Kan je deze kaart aanvragen als je al een AMEX FB kaart hebt?

BeantwoordenCiteren
(@ernsth)
Eminent Member

jvz wrote:Wie heeft er een standaard American Express kaart en kan ik blij maken door me te registreren voor een American Express Gold kaart, met premium cover?
Laat even weten wie ik mijn emailadres kan doorgeven voor een officiele referral!

Ik voorzie je graag van een referral. In mijn signature staat een link die je kunt gebruiken. Alvast bedankt!

A3 Silver; CC Gold, HH Diamond, HGP Diamond

BeantwoordenCiteren
(@maarten_22)
Honorable Member

Dat doe ik graag mits je een FB kaart zoekt.

BeantwoordenCiteren
 jvz
(@jvz)
Reputable Member

Wie heeft er een standaard American Express kaart en kan ik blij maken door me te registreren voor een American Express Gold kaart, met premium cover?
Laat even weten wie ik mijn emailadres kan doorgeven voor een officiele referral!

ErnstH and Maarten_22 reacted
BeantwoordenCiteren
(@barend)

MartinR wrote:Level miles? :p

Helaas.. Awards Miles! Alsnog z'n geld wel waard denk ik.. Volgende keer een upgrade naar business class als ik het goed doe. 😉

Maarten_22 wrote:Hoeveel heb je afgelopen jaar ongeveer besteed met de kaart?

Ik denk rond de 12000,- euro, dus wel vrij veel.

Aangezien dit het 'normale Amex' topic is > https://forum.ikvliegveel.com/threads/flying-blue-american-express.13/page-29#post-25329

BeantwoordenCiteren
(@maarten_22)
Honorable Member

Barend wrote:Ik heb net AmEx gebeld omdat ik volgende maand mijn FB Gold Card een jaar heb, en ik de 170,- euro p/j eigenlijk teveel vind. Nu de deal gesloten dat als ik die 170,- euro wel betaal ik 20000 miles cadeau krijg. Prima deal lijkt me.

Hoeveel heb je afgelopen jaar ongeveer besteed met de kaart?

BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member

Barend wrote:Ik heb net AmEx gebeld omdat ik volgende maand mijn FB Gold Card een jaar heb, en ik de 170,- euro p/j eigenlijk teveel vind. Nu de deal gesloten dat als ik die 170,- euro wel betaal ik 20000 miles cadeau krijg. Prima deal lijkt me.

Level miles? :p

Flying doc reacted
BeantwoordenCiteren
(@barend)

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

FB020 wrote:Aha, maar dat is de huidige aanbieding toch?Als je al een kaarthouder bent kan je die zowieso niet aanvragen via een referral

Dat klopt niet helemaal, je kan deze gewoon aanvragen als je al kaarthouder bent. Wel moet je dit al lager dan een jaar zijn.

BeantwoordenCiteren
(@fb020)

Flying doc wrote:Voorwaarden:* U ontvangt 2.500 Award Miles als u binnen 1 maand na goedkeuring van uw aanvraag minimaal €100,- heeft betaald met de kaart.
10.000 Award Miles extra als u binnen 3 maanden na goedgekeuring minimaal €750,- heeft betaald met de kaart.

Aha, maar dat is de huidige aanbieding toch?Als je al een kaarthouder bent kan je die zowieso niet aanvragen via een referral

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

Voorwaarden:* U ontvangt 2.500 Award Miles als u binnen 1 maand na goedkeuring van uw aanvraag minimaal €100,- heeft betaald met de kaart.
10.000 Award Miles extra als u binnen 3 maanden na goedgekeuring minimaal €750,- heeft betaald met de kaart.

BeantwoordenCiteren
(@fb020)

Flying doc wrote:Vandaag een afwijzing gehad voor de ticketspy 12.500 actie. Blijkbaar moet je minimaal 1 jaar lid zijn voor je een tweede kaart mag aanvragen aldus de vriendelijke dame aan de telefoon. Helaas staat dit niet in de voorwaarden :(.

Ticketspy actie was toch 7500punten?

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

Vandaag een afwijzing gehad voor de ticketspy 12.500 actie. Blijkbaar moet je minimaal 1 jaar lid zijn voor je een tweede kaart mag aanvragen aldus de vriendelijke dame aan de telefoon. Helaas staat dit niet in de voorwaarden :(.

BeantwoordenCiteren
Marcob
(@marcob)
Estimable Member

Extra voordelen van een Goldcard, extra additionele kaart op eigen naam (scheiden van betalingen zoals prive en zakelijk), 2 extra kaarten voor partner, vrienden, familie ipv 1. Travelservice is overigens voor Goldcard houders pas "versoberd".

Relatief duur dus Goldcard!

Asia Miles - Gold
World of Hyatt - Explorist

Flying Blue - Silver
Shangri-La - Jade

Via Amex Platinum card:
Marriott Gold
Hilton Gold

BeantwoordenCiteren
Pagina 433 / 445
Deel: