Ah ok, tnx.
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
Ave Cesaria wrote:Hoi,
Ben helemaal nieuw in deze wereld (pas drie dagen) en me overal een beetje aan het inlezen/oriënteren.
Nav dit topic ZWE opgezocht en zag dat dat voor Antwerpen cs staat.
Dus mijn vraag, hoezo staat een treinstation in de lijst?
https://ikvliegveel.com/klm-per-bus/ 🙂
Ave Cesaria wrote:Hoi,
Ben helemaal nieuw in deze wereld (pas drie dagen) en me overal een beetje aan het inlezen/oriënteren.
Het eerste segment wordt per KLM-bus uitgevoerd. Deze vertrekt vanaf het treinstation in Antwerpen. Hier vindt je er meer informatie over.
Hoi,
Hastamanana wrote:Ja ok, maar bv mijn Alitalia vluchten binnen 2 weken staan daar niet bij, en die heeft ook FB als FFP. 🙂 Ik las veel reacties online van mensen die ook zelf achterna moeten omdat de miles/vluchten er niet automatisch bijkomen, dus ik ben al blij dat het vanzelf gaat. Het duurde wel langer dan bij andere partners. Ik dacht van dit even te delen voor mensen die twijfelden of UX betrouwbaar was voor segmenten 🙂
om aan te sluiten bij je aanbeveling - ik vlieg ook zo nu en dan met veel plezier met UX !
SVDH wrote:Alitalia is SkyTeam lid maar heeft MilleMiglia als FFP 🙂
Ok, i got outsmarted... 😉
United Premier / *A Gold | Flying Blue Gold | 2014: AMS (3) ATL (2) BCN (16) BRU (8) CDG (3) FCO (4) HNL JNB (2) MAD (2) MSP PMI RMF SFO (3) STL VCE VRN WDH
Hastamanana wrote:Ja ok, maar bv mijn Alitalia vluchten binnen 2 weken staan daar niet bij, en die heeft ook FB als FFP. 🙂 Ik las veel reacties online van mensen die ook zelf achterna moeten omdat de miles/vluchten er niet automatisch bijkomen, dus ik ben al blij dat het vanzelf gaat. Het duurde wel langer dan bij andere partners. Ik dacht van dit even te delen voor mensen die twijfelden of UX betrouwbaar was voor segmenten 🙂
Alitalia is SkyTeam lid maar heeft MilleMiglia als FFP 🙂
SVDH wrote:UX heeft ook gewoon FB als FFP he 🙂
Ja ok, maar bv mijn Alitalia vluchten binnen 2 weken staan daar niet bij, en die heeft ook FB als FFP. 🙂 Ik las veel reacties online van mensen die ook zelf achterna moeten omdat de miles/vluchten er niet automatisch bijkomen, dus ik ben al blij dat het vanzelf gaat. Het duurde wel langer dan bij andere partners. Ik dacht van dit even te delen voor mensen die twijfelden of UX betrouwbaar was voor segmenten 🙂
United Premier / *A Gold | Flying Blue Gold | 2014: AMS (3) ATL (2) BCN (16) BRU (8) CDG (3) FCO (4) HNL JNB (2) MAD (2) MSP PMI RMF SFO (3) STL VCE VRN WDH
Hastamanana wrote: Mijn UX boeking kwam ook direct zichtbaar onder mijn Flying blue bij KLM.
UX heeft ook gewoon FB als FFP he 🙂
Basjep wrote:ZWE-VCE voor 130. Veel data in nov/dec
dat gaat om de 1 transfer vluchten met 4 segementen in plaats van de 2 transfer vluchten met 6 segmenten?
Fly Safe
Ter info: ik heb zaterdag twee segmenten gevlogen BCN - PMI back to back, 8:40 - 9:25 en 10:15 - 11:05. Heb wel moeten bellen om Q klasse te vragen bij UX die niet via internet te kopen was, en daardoor wel 15 euro phone booking fee erbovenop betaald. Miles en segmenten zijn gepost zoals het hoort, maar wel pas na 4 dagen ipv 1.5-2 dagen zoals steeds het geval was bij mijn andere vluchten (AF, KLM, AZ, DL). Maar uiteindelijk zeer makkelijk 2 segmenten erbij. Mijn UX boeking kwam ook direct zichtbaar onder mijn Flying blue bij KLM. Dus al bij al positieve ervaring met UX. Ik wou het eens testen op een korte afstand en 1 RT, vooraleer ik zou overwegen om meer segmenten op een dag te doen. UX is zeer interessant in Spanje omdat er veel korte segmenten zijn die tellen als je het goed boekt.
Ik heb binnen 2 weken BCN-FCO-VCE RT geboekt (180 euro) voor 4 segmenten (en ook gewoon om even Venetïe te bezoeken), en 2x gebeld naar Alitalia die blijft melden dat ik miles ga krijgen voor mijn klasse L op alle segmenten, maar Flying Blue heeft op de partner pagina staan dat die L klasse tussen Rome en VCE niet zou tellen. Ik heb hen gemaild om het zeker te zijn, want het zijn de laatste 2 segmenten die ik nodig heb voor gold.
iemand een segment run voor 4 vluchten rond de 100 euro?
- 22 Forums
- 4,326 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 64 Online
- 5,338 Leden