Forum

Meldingen
Alles wissen

FB Mileage runs (segmenten dan vooral)

3,099 Berichten
320 Gebruikers
4112 Reactions
630.2 K Bekeken
(@brangeri)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Of ik doe wat verkeerd maar ik krijg hem retour niet goedkoper bij elkaar geklikt dan €835.

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

MoonJ reacted
BeantwoordenCiteren
erlug
(@erlug)
Estimable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik ga de run komend weekend doen die die prijs. Denk dat ie dan niet meer te boeken is voor 1 sept.

FB Platinum
Accor Platinum
AMEX FB Platinum

MoonJ reacted
BeantwoordenCiteren
MoonJ
(@moonj)
Noble Member

Hoe boeken jullie hem sowieso in? Gewoon van: ZWE en naar: TRN? Ik krijg dan die itinerary sowieso niet te zien voor die prijs. Jullie boeken hem niet als multicity toch?

Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE

BeantwoordenCiteren
erlug
(@erlug)
Estimable Member

upload 2025 7 23 14 11 6

Op deze manier, dus geen multi city

FB Platinum
Accor Platinum
AMEX FB Platinum

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

In september komen de prijzen inderdaad wat naar beneden, zal ook wel met vakantiedruk te maken hebben.
Ik ga het niet halen om voor 31 augustus genoeg XP bij elkaar te harken om de status te behouden helaas, maar ga daarna wel een paar keer naar Turijn, en misschien ook wel even wat Lego halen als het uitkomt. Ik vlieg niet supervaak meer maar de rest van m'n leven waarschijnlijk wel 2-3x per jaar naar Zuid-Afrika voor familiebezoek en zaken, dus dan is het opzich geen slecht idee om de Plat grind te doen nu ik nog relatief jong ben.

Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

BeantwoordenCiteren
(@thijs84)
Active Member
Deelgenomen: 2 jaar geleden

erlug wrote:

upload 2025 7 23 14 11 6

Op deze manier, dus geen multi city

Wat voor site of app is dit?

BeantwoordenCiteren
TimH
 TimH
(@timh)
Reputable Member

Thijs84 wrote:Wat voor site of app is dit?

Aan de opmaak te zien, Google Flights.

MoonJ, Thijs84 and Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
Brunoweilo
(@brunoweilo)
Estimable Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Heeft iemand een tip om gecompliceerde multi-city trips te boeken? Ervaring via de platinum line? Als ik het via de website probeer krijg ik enkel de directe vluchten maar ik wil via CDG.

ITINERARY
Goteborg (GOT) to Amsterdam (AMS)

KLM 1236 Dep: 5:20PM Arr: 6:55PM 1h 35m Boeing 737 Business (J)

--------------------------------------------------------------------------------

Amsterdam (AMS) to Boston (BOS)

KLM 2007 Dep: 10:35AM Arr: 11:55AM 1h 20m Airbus A220-300 Passenger Business (J)
OPERATED BY AIR FRANCE
Layover in CDG 1h 30m
Air France 334 Dep: 1:25PM Arr: 3:05PM 7h 40m Airbus A350 Business (Z)

--------------------------------------------------------------------------------

New York (JFK) to Amsterdam (AMS)

Air France 1 Dep: 4:30PM Arr: 5:55AM 7h 25m Boeing 777 Business (Z)
Layover in CDG+1 1h 15m
Air France 1240 Dep: 7:10AM Arr: 8:35AM 1h 25m Airbus A220-300 Passenger Business (J)

Amsterdam (AMS) to Stockholm (ARN)

KLM 1225 Dep: 5:40PM Arr: 7:40PM 2h 0m Embraer 195 E2 Business (J)
OPERATED BY KLM CITYHOPPER

AMEX regulier Platinum of Gold? Bonus referral MR Points: klik hier.

AMEX Flying Blue Platinum of Gold? Bonus referral Miles: klik hier.

BeantwoordenCiteren
TimH
 TimH
(@timh)
Reputable Member

Brunoweilo wrote:Heeft iemand een tip om gecompliceerde multi-city trips te boeken? Ervaring via de platinum line? Als ik het via de website probeer krijg ik enkel de directe vluchten maar ik wil via CDG.

Als ik een connectie via CDG wil dan boek ik deze veelal via de Franse website van AF of KL. Vreemd genoeg toont die vaak meer en andere opties dan de Nederlandse versie. Misschien lukt dat hier ook?

En anders inderdaad via de Platinum lijn of bijvoorbeeld Whatsapp, beide werkt prima.

Brunoweilo reacted
BeantwoordenCiteren
(@rickbeerendonk)
Reputable Member

Brunoweilo wrote:Heeft iemand een tip om gecompliceerde multi-city trips te boeken? Ervaring via de platinum line? Als ik het via de website probeer krijg ik enkel de directe vluchten maar ik wil via CDG.

Wat bedoel je met directe vluchten? Wil je zowel via Amsterdam en Parijs? -- Ik zou meer tussenstappen proberen in de "Meerdere steden" optie.

BeantwoordenCiteren
Ali
 Ali
(@ali)
Trusted Member

icm positioning flights en hotel overnachtingen zijn Milage Runs in J a <700eur tegenwoordig erg zeldzaam.
Heb een ZWE-AMS-CDG-TRN-CDG-AMS-ZWE gevonden voor 624eur eind nov. Met SAF erbij (14xp a 139eur) komen we op een totaal van 763.86 om een avondje te dineren in Turijn. Dat is 60+14=74XP voor 763eur. Iets meer dan 10eur per XP.

Het is een beetje stilletjes in dit draadje. Iemand anders nog een run gepland?

---------
Leest veel, reageert weinig
FBplat + AMEXplat

FlyingFonz reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Ali wrote:icm positioning flights en hotel overnachtingen zijn Milage Runs in J a <700eur tegenwoordig erg zeldzaam.
Heb een ZWE-AMS-CDG-TRN-CDG-AMS-ZWE gevonden voor 624eur eind nov. Met SAF erbij (14xp a 139eur) komen we op een totaal van 763.86 om een avondje te dineren in Turijn. Dat is 60+14=74XP voor 763eur. Iets meer dan 10eur per XP.

Zeker, ga deze volgend jaar doen, 870 euro voor 130 XP:
VIE-AMS-CDG-TRN / TRN-CDG-AMS-ZWE / ZWE-AMS-CDG-TRN / TRN-CDG-AMS-KRK / KRK-AMS-ZWE

Zie het "volgende bestemming" topic 🙂

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

EDUARDUS, Ready2board, Ali and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

+hotel want ik denk niet dat je dit in een dag lukt 😉

BeantwoordenCiteren
 Zr40
(@zr40)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ali wrote:icm positioning flights en hotel overnachtingen zijn Milage Runs in J a <700eur tegenwoordig erg zeldzaam.

Laatst AMS-MRS-CDG-TLS-AMS gevlogen voor 78 XP waarvan bijna de helft SAF, totaal 889 EUR.

Handtekeningen met linkjes, wie heeft ze niet?

American Express (regulier) en FB Amex met aanmeldbonus

Ali and FlyingFonz reacted
BeantwoordenCiteren
Ali
 Ali
(@ali)
Trusted Member

Vliegende_Keep wrote:Zeker, ga deze volgend jaar doen, 870 euro voor 130 XP:
VIE-AMS-CDG-TRN / TRN-CDG-AMS-ZWE / ZWE-AMS-CDG-TRN / TRN-CDG-AMS-KRK / KRK-AMS-ZWE

Zie het "volgende bestemming" topic 🙂

Woaaah wat een trip. 2x TRN en 1x KRK aan hotel (als je van ZWE naar huis kunt rijden). Anders komt.er nog een nachtje Antwerpen-city erbij.

---------
Leest veel, reageert weinig
FBplat + AMEXplat

BeantwoordenCiteren
Pagina 204 / 207
Deel: