Forum

Meldingen
Alles wissen

Check-In Upgrade offers

4,598 Berichten
372 Gebruikers
5128 Reactions
943 K Bekeken
(@flyer1981)
Reputable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Morgen vertrek ik naar JFK via CDG op een award ticket in Y. Kreeg zojuist bij het inchecken op airfrance.nl de optie voor een upgrade naar J voor 286 euro.

Optie genomen maar er kwamen foutmeldingen bij de betaling. Maar bij controle op de site van KLM zit ik op 72L in de A380. Dus upgrade lijkt gelukt te zijn. Boarding Pass zegt ook 72L.

Ik denk dat het komt doordat ik in eerste instantie het proces doorlopen heb met stoel 66L Deze zal tijdens mijn proces door iemand anders gepakt zijn en dat heeft dat de foutmeldingen veroorzaakt. (denk ik?)

Als ik morgen maar in J zit 🙂

FB Gold, Amex FB Plat

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Goed idee @appie , volgens mij kan het alleen per segment en niet voor de hele reis.

appie reacted
BeantwoordenCiteren
(@appie)
Estimable Member

We gaan het komende zaterdag eens proberen bij een vlucht vanaf AMS naar JFK met DL.
Op dit moment nog 10 business class stoelen open, dus hopelijk een kans om met cash+miles te upgraden.

Weet iemand van jullie of dit ook evt kan voor het hele traject? (Ik heb op JFK een connecting flight naar PUJ)

Flying doc reacted
BeantwoordenCiteren
(@dvddvd)

FlyRicky wrote:Dat is zeker een mooie deal! Was zeker geen deep discount ticket?

Klopt @FlyRicky. Het was een Economy (U Class) ticket - 100% miles 😉

BeantwoordenCiteren
(@flyricky)
Prominent Member

dvddvd wrote:Afgelopen zondag van Amsterdam naar Houston. Ik kreeg een upgrade offer van 25.000 miles, ook maar gedaan. Op een bijna 10uur vlucht heerlijk upperdeck gezeten 🙂 Well worth it !!

Dat is zeker een mooie deal! Was zeker geen deep discount ticket?

Theo reacted
BeantwoordenCiteren
(@dvddvd)

Afgelopen zondag van Amsterdam naar Houston. Ik kreeg een upgrade offer van 25.000 miles, ook maar gedaan. Op een bijna 10uur vlucht heerlijk upperdeck gezeten 🙂 Well worth it !!

Flying doc, high_class, FlyRicky and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member

Upgrade offer in het vliegtuig PTY-AMS 56.000 miles. gedaan

Flying doc reacted
BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member

Flying doc wrote:Ja hoor, @baccarat_guy heeft in zijn handtekening hier een mooi item over staan.
Flying doc wrote:Ja hoor, @baccarat_guy heeft in zijn handtekening hier een mooi item over staan.

dat werkte helaas niet voor mijn net voltooide vlucht

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

Ja hoor, @baccarat_guy heeft in zijn handtekening hier een mooi item over staan.

BeantwoordenCiteren
(@high_class)
Noble Member

bestaat dat bieden op upgrades nog? nooit meer wat van gezien en was het eerlijk gezegd ook alweer vergeten (KLeM)

BeantwoordenCiteren
(@martinr)
Reputable Member

Vandaag upgrade offer naar business van 149 euro voor de vlucht van AMS naar CPH. Niet gedaan

high_class reacted
BeantwoordenCiteren
 RJH
(@rjh)
Active Member

Krabnov wrote:Interessant! Ik ben benieuwd of boekingsklasse van het ticket + frequent flyer status hier van invloed is geweest... kun je daar wat informatie over delen?

Ik had een China Southern vlucht nummer, klasse kan ik me zo niet herinneren maar kreeg er iig geen miles/qualifying flights voor. Na 5 jaar platinum met KLM moet ik het tegenwoordig helaas met silver doen maar hopelijk dit jaar gold met krisflyer.

high_class reacted
BeantwoordenCiteren
(@marcok)

dvddvd wrote:Je gaat er stiekem wel van uit dat je weer een upgrade krijgt, enjoy! 🙂

Ik ga er zeker niet van uit. De hoop is in ieder geval wel aanwezig: Mocht ik op de volgende vlucht weer een upgrade naar First krijgen dan zal dat natuurlijk fantastisch zijn. In ieder ander geval ben alsnog erg enthousiast om de Etihad business studio op de 787 te ervaren.

Tijdens de vorige vlucht passeerde ik, op weg naar de First class, een deel van de 787 business cabine (het voorste deel welke slechts 8 stoelen telt). Met overtuiging kan ik zeggen dat dit de mooiste business class cabine is die ik ooit heb gezien.

BeantwoordenCiteren
(@krabnov)

RJH wrote:Vorige maand: 500euro voor business class met KLM van AMS - Hangzhou. Heb het maar gelijk geboekt

Interessant! Ik ben benieuwd of boekingsklasse van het ticket + frequent flyer status hier van invloed is geweest... kun je daar wat informatie over delen?

BeantwoordenCiteren
 RJH
(@rjh)
Active Member

Vorige maand: 500euro voor business class met KLM van AMS - Hangzhou. Heb het maar gelijk geboekt

BeantwoordenCiteren
Pagina 282 / 307
Deel: