34.000 miles verlopen, hoe te gebruiken (of verlengen)
En wat is het geworden 🙂 ?
CC aanvragen. Printscreen maken van huidig saldo en als het misgaat bellen om te laten herstellen.
Je zou je kunnen aanmelden bij e-rewards of Opinionrewardsclub. Hier kun je wel nieuwe miles mee toevoegen maar dit verlengt ze niet. Enige optie is hiervoor een betaling met de FB AMEX of een kwalificerende vlucht. Of je neemt de bovengenoemde optie.
Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!
Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?
(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)
Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK
FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP
Je kunt er ook iets voor kopen in de Flying Blue store. Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic.
Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.
Hoi,
Mijn vriendin - die zelden vliegt - heeft nog 34.000 miles in haar Flying Blue-account die eind deze maand verlopen. Er zijn geloof ik geen opties om de geldigheid te verlengen (en een cc-aanvraag gaat niet lukken binnen een paar dagen), dus heeft iemand suggesties hoe de miles in te zetten?
Een weekend naar een Europese bestemming kan natuurlijk, maar met wat je dan moet bijbetalen lijkt het voordeel dat je hebt vergeleken met de reguliere prijs minimaal.
Dank voor de tips alvast!
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 119 Online
- 5,344 Leden