Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dat zou best kunnen. Het blijft zo wel exclusief en met de irisscan hoef je nooit te wachten.
     
  2. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Op zich prima om een exclusieve service aan te bieden maar niet ter vervanging van de reguliere priority lanes (die op internationale luchthavens gemeengoed zijn). Als alle luchthavens dit doen dan wordt het een duur grapje om de rijen te vermijden.
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Het is zeker niet zo dat er op de meeste vliegvelden een priority lane is voor de paspoortcontrole. Voor een overzicht kun je kijken op Flyertalk in het draadje "The fast lane master thread".
     
    Denzi vindt dit leuk.
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Tweet van Privium:
    In about 3 weeks we'll surprise you with some good news.

    Ik ben benieuwd en hoop op een terugkeer van de loopbrug, maar denk dat het iets anders zal zijn.
     
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Loopbrug zie ik niet gebeuren. P2 gaat tegen de vlakte.
    Denk zelf dat RPT-NL/de mogelijkheid om Global entry weer te krijgen als NL'er er aan zit te komen ..mag ook wel weer eens, als het nog even duurt is mijn GE verlopen en mag het verlengd worden.
     
  6. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Hopelijk weer een security checkpoint van de privium lounge naar airside! Daar zit pas waarde in denk ik
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  7. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Zal vast over de prijsverhoging gaan die ze invoeren per 1 oktober :confused:
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  8. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    De bekende enhancements? :D
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik ga er vanuit als Privium in een tweet "good news" noemt, het goed nieuws is voor de klanten en niet voor Privium;)
     
    Denzi en ErwinLansing vinden dit leuk.
  10. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik kwam zojuist deze pagina tegen op de website van Schiphol:
    https://www.schiphol.nl/nl/pagina/registered-traveller-programme/

    Zou er dan nu toch eindelijk schot in de zaak zitten? Met name dit:

    'We expect that we will be able to facilitate new Dutch Global Entry applications from October 2017.'

    Ik kwam ook tegen dat een proefabonnement van Privium vanaf 1 oktober 10 euro duurder wordt.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Het reguliere abonnement wordt ook duurder. Ik kreeg bericht dat het basic lidmaatschap wordt verhoogd van €121 tot € 130.
     
  12. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Geen bericht gehad hierzo. Neem aan dat de prijs voor Privium Plus hetzelfde blijft.
     
  13. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Goed nieuws, zojuist een Privium NewFlash gehad:

    Beste xxx,

    Op vrijdag 8 september openen wij voor onze Privium Plus leden een tweede lounge op Schiphol: de voorlopige Privium Airside Lounge op de Holland Boulevard na de security.

    In de Privium Airside Lounge kunt u nog even werken, ontspannen of genieten van ons food and beverage assortiment. De Privium Airside Lounge is open van maandag tot en met vrijdag van 6:00 tot 20:30 uur. De lounge is gesloten in de weekenden, u bent dan van harte welkom in de ClubLounge.

    De locatie van de Airside Lounge is na security, op de Holland Boulevard bij de E-pier (entree achter Dutch Bar & Kitchen). Het bezoeken van deze lounge is vooral interessant als u naar een niet-Schengen bestemming vliegt. Wanneer u vliegt naar een Schengen bestemming is de huidige ClubLounge voor u gunstiger gelegen.

    Klik hier voor meer informatie over de Privium Airside Lounge.

    In de lounge kunt u het prachtige nieuwe Model X 100D van Tesla bewonderen. Het model dat in de Privium Airside Lounge staat, is er één met de grootste batterij die op dit moment leverbaar is. Van 0-100 km/u gaat de Model X 100D in slechts 4,9 seconden en de SUV heeft een topsnelheid van 250 km/u.

    We hopen u binnenkort te mogen begroeten in de Privium ClubLounge of Airside Lounge.

    Met vriendelijke groet,
    namens het Privium team

    Annemieke Nuesink
    Manager Privium

    Heerlijk om niet die extra tijd in te hoeven plannen voor security/paspoort checks.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2017
    Denzi vindt dit leuk.
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Dus toch een airside lounge. Dan wordt de kans op een EK of *A lounge kleiner.
     
  15. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik vind een airside lounge een goede verbetering, ik ben benieuwd hoe het te vergelijken met de KLM Crowne lounge gaat zijn. Ik denk dat als ik niet in de KL lounge kan en wel binnen Europa vlieg alsnog de airside lounge pak. Het is misschien een stukje meer lopen, maar dat valt met zekerheid in te plannen. Veiligheidscontroles zijn dat niet!
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  16. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Las tijd geledendat Emirates geen interesse had vanwege locatie, te ver van de standaard pier.
     
  17. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Maar ze willen wel graag een 3e dagelijkse vlucht met de A380 naar Schiphol. Gaat lekker druk worden in de Servisair/Menzies lounge.
     
  18. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb privium vandaag een mailtje gestuurd of er een mogelijkheid was om de airside lounge uit te testen en daarna eventueel mijn lidmaatschap te veranderen
     
  19. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb een mail terug gehad van Privium.
    De enige manier op de lounge uit te proberen is tijdelijk je lidmaatschap op Plus te zetten en meteen daarna weer naar Basic.
    Dan kun je 1 maand gebruiken maken van de lounge.
     
  20. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Niet echt de moeite waard naar mijn idee. Klein, weinig stoelen, geen toiletten en eigenlijk niks bijzonders.
     

Deel Deze Pagina