Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    privium parkeren kan ook een dingetje worden vanaf 1 oktober. sta nu altijd in privium P2 die dus gesloopt wordt. ben van plan om dan in de Excellence garage te gaan staan die exclusief voor privium plus leden wordt. Alleen ben ik bang dat er dus te weinig ruimte is en er dus bijna nooit plaats zal zijn.. waar laten ze al die autoś die nu in P2 staan? Ben benieuwd.
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Verdelen over P1 P3 en P6 Valet parking waarschijnlijk. Het is ook absurd dat ze weer eens de prijzen voor het reguliere parkeren hebben verhoogd...
     
  3. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Weet iemand wat de prijzen van excellence is? Ik neem aan dat we niet meer de tot 8 dagen voor 99 euro deal hebben? Die zou heel prettig zijn!


    @edit, hieronder de rates, helaas niet meer een vergelijkbaar tarief beschikbaar. Dit is wel echt een zwaar minpunt

    upload_2017-9-24_16-6-39.png
     
  4. Laurens

    Laurens Newbie

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist de factuur voor het komende jaar ontvangen. Voor basic wordt nog steeds 121 euro (incl. btw) per jaar berekend.
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Scheelt toch weer € 9
     
  6. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Ik zit nu in de Privium lounge airside.
    Kwam daar binnenlopen en gezegd dat ik als Privium basic mogelijk geïnteresseerd was.
    Werd meteen uitgenodigd om kopje koffie te doen.
    Ik vind hem vrij klein, koffie is wel lekker. Eten niet geprobeerd.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  7. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Na deze post heb ik nog even gepraat met het aanwezige personeel.
    Deze lounge is maar tijdelijk, ze hebben het in 4 weken omgebouwd.

    Ze blijven hier minimaal 1 jaar zitten, daarna gaan ze verder kijken, maar ze blijven wel achter de douane zitten.

    Het is daarnaast ook de bedoeling om in het schengen gedeelte een lounge te creëren.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  8. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Bummer, vanochtend 04:45privium terminal op vertrek 3 buiten werking.
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ga je toch naar 2.
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  10. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Nadat je bij 3 de security hebt gedaan, terug naar 2 omdat de privium terminal het niet doet? Dat advies sla ik over ;)
     
    Jack of all trades, Grouchy en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Sorry, ik heb het niet goed gelezen. Ik dacht dat je de priority lane bij de security bedoelde. Ik heb meegemaakt dat die op 3 buiten werking was en ben toen naar 2 gegaan.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Toen ik 2 weken terug naar Manchester vloog, werd ik erg goed geholpen bij de controle.

    Ik kwam aanloop en mevrouw zocht meteen een goed plek voor mij zodat ik direct aan de beurt was.

    Volgens mij is er een instructie geweest, of hebben mensen andere ervaringen?
     
  13. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Nou ik mocht vorige week gewoon in de lange rij achteraan aansluiten. En dan bedoel ik de lange rij bij de privium/priority ;-(
     
  14. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Hetzelfde gold voor mij afgelopen donderdag, het is niet te hopen dat dit in de drukkere periode die er nog aan moet komen nog erger wordt...
     
  15. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Conclusie:

    Het ligt heel erg aan de persoon in kwestie die bij het privium gedeelte staat.
     
  16. DeMennooos

    DeMennooos Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Afgelopen dinsdag zou de privium terminal bij 2 vaker niet dan wel werken. Na enig aandringen mochten we het toch proberen en de terminal werkte zonder problemen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  17. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Na lang twijfelen eindelijk Privium proefabonnement genomen vorige week, omdat ik vaker non-Schengen ga vliegen. Aanmelding online en inschrijving in de lounge gingen erg soepel tot nu toe.
     
    VinceG, Carel1, DeMennooos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Prima beslissing!
    Mijn proefabo zit er bijna op, maar ik ga het zeker verlengen. Ik vind de priviumlounges eigenlijk ook beter dan de crown lounge (in ieder geval qua kwaliteit eten op dit moment).
    Daarnaast genoeg andere voordelen zoals het parkeren etc!
     
    lloydje33 en DeMennooos vinden dit leuk.
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Eigenlijk is het idioot dat KLM geen Sky Priority voordelen aanbiedt bij de paspoortcontrole. Drie weken geleden was het echt een chaos bij de Marechaussee. Heb dik een half uur in de rij gestaan. Het is ook irritant dat (bepaalde) mensen continue voordringen en niet behoorlijk in een rij kunnen gaan staan.

    Ik vlieg niet zo heel vaak naar een niet-Schengen bestemming vanaf AMS, maar ik zal Privium nu maar eens overwegen. Het zou ook mooi zijn als je dagpassen kunt kopen voor Privium!
     
    arjen05, lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Dagpassen zou zeker fijn zijn. Maar ook skypriority zou meer dan welkom zijn. Heerlijk als je langs die enorme menigte kan lopen en je iris kan laten scannen om langs de paspoortcontrole te gaan :p Je voelt de jaloerse blikken gewoon in je rug prikken.

    Sowieso vind ik het wel bijzonder dat het op ieder vliegveld weer verschilt. Ik kwam donderdag aan op Manchester en daar stond echt een enorme rij voor de paspoortcontrole, niet normaal meer gewoon. Geen priority rij, maar wel express rij waar je voor kan reserveren. Toen ik in de rij stond lande er net een A380, dus was blij dat we daar net voor zaten.

    Alleen daarvoor hou ik privium aan!
     

Deel Deze Pagina