Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

1. Daandeluxe

Daandeluxe Newbie

Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    18
    meteen Privium bellen of de lounge inlopen, dan komen ze het direct persoonlijk uitleggen aan het personeel wat boven staat bij security, dan laten ze je erdoor.

2. Urbanjazz

Urbanjazz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    430
    Trofeepunten:
    63
    Dat is echt schandalig. :eek:

3. MVA20

MVA20 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    63
    Aan de foto te zien is het bij de KMar, niet bij de security.

4. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    671
    Trofeepunten:
    348
    Volgens mij niet echt de bedoeling maar het gebeurt helaas nog steeds.

5. MVA20

MVA20 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    63
    Ik vind het wel goed dat ze Privium en SkyPriority gescheiden proberen te houden bij de security in vertrek 2. Sinds Flying Blue Reinvented zijn er veel SkyPriority pax bijgekomen wat zich vertaalt in rijen bij de fast track security lanes op AMS.

Afgelopen week nog getuige van een SkyPriority mijnheer die werd teruggefloten door het personeel, nadat hij door het lint was gegaan achter de Privium poortjes. Deze man ging letterlijk door het lint. :p

6. Boudewijn

Boudewijn Newbie

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Inderdaad, en niet alleen direct maar ook op b.v. Twitter aangeven. Dan moeten ze wel reageren.

7. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb Privium niet op de hoogte gesteld hiervan - gezien het poortje echt was afgesloten en het scherm ook een foutmelding laat zien, neem ik aan dat ze op de hoogte waren. Heb geen vlucht gemist hierdoor of iets dergelijks en als ik dat wel had, betwijfel ik of ze iets gaan doen. Daarnaast heb ik Privium tegenwoordig als onderdeel van de Amex..

8. MoonJ

MoonJ Newbie

Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Zijn er eigenlijk Privium poortjes bij de paspoortcontrole tussen Schengen en Non-schengen airside?

9. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    Ja! Bij alle paspoortcontroles op Schiphol, met uitzondering van crew passages en general aviation etc.

10. Carel1

Carel1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.001
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb er afgelopen donderdag nog gebruik van gemaakt. Ik kwam uit Londen en omdat de paspoortcontrole bij D voor 6 maanden is afgesloten had ik naar E gemoeten, heen had ik daar een enorme drukte gezien en daarom ben ik via Schengen gegaan. Daar kon ik zo doorlopen naar de Privium poort.
    Van niet-Schengen volg je gewoon de borden naar de B en C pier.

Laatst bewerkt: 29 nov 2019
  11. Erwin

Erwin Blue Tier

Leuk Bevonden:
    324
    Trofeepunten:
    63
    Dat worden fijne wandelingen dus voor mij komende maandag vanaf de ‘BA’ Gates, D29/31 en alles wat daar omheen ligt :)

lloydje33 en MVA20 vinden dit leuk.
  12. Carel1

Carel1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.001
    Trofeepunten:
    583
    De oude poorten bij securiteit in vertrek 1 zijn nu helemaal dicht. Je moet nu net voor de gang naar 1A naar links, daar is een SP/Privium poort met 2 scanners. Het was er heerlijk rustig, er kunnen geen niet SP/Privium passagiers tussen worden gelaten. Ik zeg houden zo.

arjen05, lloydje33 en Thijsk vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina