Bij inschrijven Privium krijg je een gast voucher en een See Buy Fly voucher van €10. Krijg je dit ook bij verlenging? Of kun je beter opzeggen en opnieuw inschrijven?
Verlenging ging bij mij toen gewoon via e-mail met rekening of link naar rekening. Geen voucher of iets dergelijks.
Hi, Nog heel even over het verblijf in het hilton. Staat dit ergens in de voorwaarde? Want hoe zijn jullie hier achter gekomen?
Trap je er ook in als ze 2 eieren op je hoofd kapot willen slaan voor 100 euro? Lees het hele stuk even goed....
Vanwege de verbouwingen aan het nieuwe security filter in Vertrekhal 1, zal uw route op Schiphol wijzigen. Het linker gedeelte van het huidige filter (inclusief de Privium poorten) is dicht. Voorlopig kunt u op de volgende plekken gebruikmaken van de Privium poorten: 1. De Privium poort aan de rechter kant van het huidige filter in Vertrekhal 1 (ter hoogte van balierij 1-2) kan voorlopig gewoon gebruikt worden. 2. Er is een tijdelijk security filter open als vervangende capaciteit voor Vertrekfilter 1 met één Privium poort. Dit tijdelijke filter bevindt zich in de gang naar Vertrekhal 1A. 3. In Vertrekhal 1A zelf bevindt zich ook nog Privium poort.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in al m'n vliegjaren nog nooit in 1A ben geweest . Is dat een handige doorgang voor de B/C gates of is het handiger om gewoon naast de privium lift door de security te gaan?
Dit lijkt gewijzigd te zijn: voor 4 dagen betaal ik op de normale P3 nu €50,= en op Privium P3 €60,= Ik wil reserveren voor December 2019.
Was laatst voor het eerst in de Privium airside lounge, vrij klein met een beperkt aanbod maar wel lekker rustig.
Die lounge gaat eind dit jaar verbouwd worden, krijgen dan eigen toiletten en wordt een stuk groter. Aanbod moet dan meer op de land-side lounge gaan lijken.
En ze gaan ervoor zorgen dat er daglicht in de airside lounge komt. Dat vind ik wel een fijne verbetering.
Het is in elk geval wel het plan. Als je nu midden in de lounge naar achteren loopt zie je een kleine aparte kamer waar daglicht binnen komt. Mijn vermoeden is dat ze die wand gaan verwijderen o.i.d.
Zojuist een kapot Privium-poortje en het enige als je bij KLM Skypriority de trap omhoog neemt. Personeel was duidelijk: achteraan aansluiten in de reguliere rij.