Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Ook even de tijd graag, want dan kan ik net iets eerder inchecken. Zou zonde zijn als de 15 beschikbare kamers voor Priviumleden al weg zijn.
     
    Thijsk, ppt en westi vinden dit leuk.
  2. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Even een extra datapoint, ik checkte vanavond in bij Hilton Schiphol, de receptie-dame wist niet exact waar ik het over had met ratecode Privium123 maar toen de Front Desk Manager erbij kwam was het binnen 5 minuten geregeld, echt zo'n topservice!
     
    Didier13 en Thijsk vinden dit leuk.
  3. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Schijnt dat er om 12 uur 's nachts rijen staan bij de receptie om zo snel mogelijk de kamers te krijgen, omdat je ze anders misloopt..
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  4. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Rijen is nou net weer wat overdreven Maar ik meen me te herinneren dat ooit iemand van Privium me heeft gezegd dat er 3 kamers per nacht beschikbaar zijn.
     
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Lekker consequent. Is het nou 3 of 15? ;)
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Zit klein verschil in @Didier13 's en mijn benadering van kamers. Ik ben snel tevreden, maar je weet dat wat Didier een "kamer" noemt, eigenlijk een suite is. Correct was geweest dat er 15 bezemkasten zijn en 3 kamers.
     
    noppie, lloydje33, Thijsk en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    @arjen05 Klopt heb het even gecheckt via via want ik wil er geen onduidelijkheid over. Het zijn per dag 3 suites en 10-12 kamers zolang de voorraad strekt. Vooraf reserveren is helaas niet mogelijk want het is beschikbaarheid op basis van first come first served.
     
    Thijsk en westi vinden dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Vanmiddag teruggekomen uit LHR. De uitgang bij D was afgesloten, dus verder richting E. Voor de uitgang daar was een lint gespannen met wachtenden ervoor. Het was zo druk bij de paspoortcontrole dat de mensen boven moesten blijven wachten tot er beneden meer ruimte was. Toen mijn echtgenote en ik onze Privium kaarten lieten zien, ging het lint voor ons open en konden we zo doorlopen. Op zo een moment is Privium toch wel heel erg handig.
     
    VinceG en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Jah elke keer als ik denk dat ik privium wil opzeggen dan gebeurt dit en ben ik toch weer blij dat ik hem heb. Ik probeer dan niet al te breed grijnzend langs de enorme rij te lopen :D:D
     
    Bram7200, r0gerthis en Carel1 vinden dit leuk.
  10. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Hoe zijn jullie recente ervaringen uit de Privium lounge?

    Merk zelf dat ik steeds vaker de KLM lounge pak, vooral ontbijt en eten vind ik daar stukken beter de laatste tijd. Ook is het internet veel sneller in de KLM lounge.

    Privium is wel echt stuk rustiger later op de dag vergeleken met de KLM lounge.
     
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb Privium Basic en vlieg vrijwel uitsluitend AF/KL. Ik ben ik met je eens dat de KLM lounges op Schiphol de laatste tijd beter zijn geworden.
     
    r0gerthis vindt dit leuk.
  12. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb ook Privium basic, want ik wil niet betalen voor iets wat ik al heb. Probeer niet te lang op het vliegveld te zijn voordat mijn vlucht vertrekt, dus gebruik de KLM Lounge meestal voor een toiletbezoekje, glas water of kop koffie en een appel. Eigenlijk nooit klachten :)
     
  13. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Het begint er op te lijken dat Privium nog bestaansrecht heeft vanwege de chronische chaos op Schiphol. Eindeloze rijen bij de paspoortcontrole en idem bij de security. Afgelopen maandag was er één scanner beschikbaar voor Priority en de scanner ernaast was niet in gebruik (in het hoogseizoen!!) wat voor een behoorlijke wachtrij zorgde. Toen ik m'n Privium liet zien mocht ik gelijk vooraan in de Priority-rij.
     
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Dat is absoluut het bestaansrecht van privium. Maar voor mij ook de parkeermogelijkheden.
    Ik begrijp alleen niet helemaal dat je met je privium vooraan in de priority rij mocht? Ik neem aan bij de security? Maar dan mag je toch gewoon achteraan aansluiten in de priority rij? Of krijg je met privium ook nog eens extra voorrang in de priority rij??
     
  15. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Er stond een rij van een man of 20 in de priority rij waarin ik was aangesloten. Ik zei "Privium" en had de pas in mijn hand en de dame van de security zei: Privium? Ohh komt u maar meneer. En ze deed het zwarte lintje open waar ik doorheem mocht en kon gelijk mijn spullen op de band leggen. Dus extra voorrang.. (waarschijnlijk vanwege de lange rij) Blijkbaar heeft Privium strakke afspraken met Schiphol gemaakt voor haar leden.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  16. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    owkee! Goed om te weten. Volgende keer hou ik ook mijn privium pas in de hand :D
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  17. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Net een email van Privium ontvangen dat mijn Privium kaart geblokeerd zou zijn omdat de rekening van de Corporate card niet betaald was.:eek:
    Ik heb wel de Privium Plus door AmEx Platinum. Even met Privium gebeld. En het blijkt, dat deze mail faut was en de kaart gewoon doet wat die moet. Wel raar zoiets.o_O
     
  18. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Mij gebeurt net exact hetzelfde, wilde ze al opbellen maar dat is dus niet nodig?
     
  19. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Ik denk het niet. Het email bleek per ongeluk verstuurd. En ik was ook niet de enige die het kreeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2019
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Sow! Net een email binnen dat privium per 1 oktober 2019 duurder wordt. En best flink ook! Plus gaat +€20 en basic +€10.
    Als reden geven ze aan de bouw van de nieuwe lounge en de nieuwe poortjes!
    Vind het best veel.
     
    ppt, Grouchy en Godenzoon14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina