Laatst nog meegemaakt dat ik met de blauwe Privium Audi A8 gelijktijdig met een bekende Nederlandse VIP in een karige BMW 5 aankwam in het Schiphol VIP centrum. Mooi dat de Privium chauffeur even het zwaailicht en de sirene aandeed waarmee er voor ons plaats gemaakt werd, en dat de achterklep automatisch open ging als afscherming zodat mijn privacy volledig gewaarborgd werd toen de verzamelde pers foto's begon te nemen.
Bedoel je een gratis upgrade van tweede naar eerste klas? Is de Intercity Direct-fee misschien ook inbegrepen?
De oude privium kaart kun je tegenwoordig ook gewoon aan je OV kaart koppelen via Mijn NS. Je moet wel eerst een persoonlijke OV kaart hebben en koppelen aan je AmEx kaart. Deze kun je bestellen met de kortingscode thankyourtf. Laatst met mijn privium kaart een GreenWheels-auto gereserveerd om naar Schiphol te reizen. Deze kun je gratis parkeren bij Terminal Valet Parking tussen Vertrek 2 en 3.
Nee het is een actie dat je Amex FB platinum EN privium hebt. maar het maakt vervolgens niet uit met wie je vliegt hoeft geen skyteam vlucht te zijn. Wel op tijd aanvragen want het is vaak al >2 weken vol geboekt.
Oh da's waar, Flying Blue, goed dat je het zegt! Met Privium krijg je tegenwoordig automatisch Flying Blue Bronze status toch?
Kreeg gister een email van Privium dat ze vanwege de puinhoop op schiphol nu een afspraak hebben met Dusseldorf dat als je daar je Privium pas laat zien je in de priority lane van security mag t/m 31 augustus.
Ik zit in de Hugo Junkers lounge op DUS. Kan bevestigen dat ik zonder status (want Finnair), in Y, gewoon de priority lane heb gebruikt. Leve Privium
Heb sinds kort de Amex Platinum kaart met Privium+ en lees dit echt met verbazing, echt een leuke bonus is dit! Als ik op de website van Hilton Schiphol kijk, hoe kan ik dan boeken op rate code Privium123? Ik kan dat nog niet zo snel ergens terugvinden.
Dat zullen ze ook niet groot op de website zetten. Volgens mij staat in de post van Zodenzoon14 precies hoe het werkt.
Daar kwam ik dus niet uit, vandaar mijn vraag. Je kan namelijk nergens op de website op rate code Privium123 boeken.....
Lees alle bovenstaande posts nog een keer goed terug en probeer de toon van de berichten te begrijpen
Er staat ook bij dat je je aan de balie/bij de receptie moet melden met de code. Op internet werkt deze waarschijnlijk niet, omdat het (zoals hierboven vermeldt) op basis van beschikbaarheid gaat.