Stonden 2 uur geleden echt enorme rijen weer bij de marechausse. op dat moment ben ik heeeel blij met mijn privium! (maar dan weer niet blij met KLM die mijn bagage bij de overstap is vergeten..... )
Vandaag in de mail: Privium poorten In 2019 worden de nieuwe poorten gefaseerd geplaatst. Is de poort die u wilt gebruiken vanwege een plaatsing gesloten? Dan betreedt u via een alternatieve route (ter plekke aangegeven) het Priority wachtgebied en krijgt u voorrang bij de paspoortcontrole.
Best jammer. Als Marriott titanium had ik er meer aan gehad als het ipv Hilton het Sheraton op Schiphol was geweest. Laat 'm nu even schieten denk ik.
Alleen bij Hilton Schiphol neem ik aan? Je kan hier dus gratis overnachten door je Privium pas te laten zien? Wordt er ook om een boekingsbevestiging van je vlucht gevraagd en hoe vaak per jaar kan je hier gebruik van maken?
Ja bij Hilton Schiphol, als je bij de receptie aangeeft dat je op rate-code Privium123 hebt geboekt krijg je een standaardkamer icm je bordingpas voor een vlucht de volgende dag.
Je moet ze vooraf wel even laten weten dat je komt. Dan pikken ze je op bij de parkeerplaats met zo'n golfkar of ze sturen hun Mercedes S klasse naar de aankomstgate. Het kost een paar honderd euro op jaarbasis, maar het is de moeite waard hoor dat Privium.
Kan het nergens vinden. Maar als het zo is dan is een Amex plat met Privium erbij natuurlijk heel goed terug te verdienen.
Ik gebruik me Privium om 1ste klas met de NS naar Schiphol te reizen. Gewoon aan de conducteur laten zien en zeggen dat je naar Schiphol gaat. Je moet wel de nieuwe generatie van Privium kaarten hebben, want die oude werken niet bij de NS poortjes. Je kan gratis een nieuwe kaart halen als je langer dan 1 jaar lid bent.
Even een selfie met Privium pasje in je mond twitteren naar @HertzBenelux. Gratis upgrade zo ie zo en korting varieert tussen 0-75 % op basis van originaliteit foto.
het beste voordeel is gewoon dat als je Privium+ hebt i.c.m. Amex FB platinum. (let op! niet de "classic"). je 1x per 3 maanden gratis het VIP centrum mag gebruiken op schiphol.