Ik heb in whatsapp gevraagd of ik het ticket in de app kan laten zien bij controle, dat kan volgens de KLM medewerker gewoon.
Ohh dus we hoeven nergens langs een balie voor de tickets? Alleen 100% laten scannen in de trein in verband met de ticket voorwaarden?
Recent wel de XP's en miles gekregen zonder het traject Antwerpen - Amsterdan en terug daadwerkelijk af te leggen. Twee keer. Ik weet niet waar die spookverhalen vandaan komen.
Zojuist naar Antwerpen geweest en de ticketoffice gaf aan geen tickets uit te geven. Trainmanager van Eurostar gaf aan dat ze de KLM code niet kunnen scannen maar elke eurostar trein geldig is door te laten zien. Voor de zekerheid 2 stempels op papier gezet mocht er discussie komen op Amsterdam. Maar het lijkt erop dat de leg te skippen is.
Ik kan helaas nog steeds niet inchecken. Trein gaat om 8:30 vanaf Antwerpen. Ik was net even op Schiphol om te zeggen dat ik niet kan online inchecken en dat ik alleen met online inchecken m’n treinkaartje kan krijgen. Op Schiphol mogen ze mij niet inchecken. Ik zeg, stel dat ik in de trein kan met m’n klm ticket. Dan moet ik alsnog inchecken voor m’n vlucht op Schiphol. Ze hadden er eigenlijk gewoon schijt aan… Ik twijfel nu wat te doen…
Dat is de the Je kunt in ieder geval bij de ticketbalie daar geen treintickets meer afhalen, dat was in de oude situatie zo maar op Antwerpen niet meer. Als je niet online kan inchecken heeft het ook weinig zin om naar Antwerpen te gaan omdat je dan geen incheckbewijs / boarding pass kan zien. Dat ze je op Schiphol niet helpen met inchecken vindt ik wel vreemd, zij zouden in ieder geval kunnen aangeven wat er mis is met het online inchecken, want dat zou moeten kunnen, er is geen KLM balie in Antwerpen, dus is dat de enige plek waar ze je kunnen helpen.
Tja, ik had het idee dat ze gewoon niet wilden helpen omdat mensen de trein skippen. ik denk dat morgen stampij maken de enige optie is. In hoop vooral dat ik wel mee kan.
Het enige wat wel raar is voor een medewerker daar is dat je natuurlijk al op Schiphol bent de dag ervoor en de trein nog moet nemen uit Antwerpen. Aan de andere kant, het is ook niet aan de andere kant van de wereld en met de intercity defect ik bedoel direct ben je in 1,5 uur wel in Antwerpen vanaf Schiphol, sommige plaatsen in Nederland liggen verder weg. Het is echt vreemd dat ze je niet hebben geholpen, je zal mogelijk wat overtuigingskracht nodig hebben omdat je helemaal neit hebt kunnen inchecken, maar dan zou ik dit wel meenemen dat je er wel alles aan gedaan hebt, je zou nog via de whatsapp service wat kunnen proberen, volgens mij zit daar wel wat prioriteit in als het gaat om een vlucht die morgen gaat, daar kan je in ieder geval een antwoord zwart op wit hebben. Maar een goed begin van je reis is anders. Voor dit soort zaken ben ik blij dat er Ulti Service bestaat, dan worden dit soort grappen wel direct opgelost.
Whatsapp, gebeld, allemaal tevergeefs. Er is mij uitdrukkelijk verteld dat ik een ticket op moet halen in Antwerpen bij nmbs. Dus ben nu onderweg naar Antwerpen. Wat een gezeik Even off topic, ik ontving net een mail van klm met een ticket voor iemand anders. Ze zijn lekker bezig bij klm.
Ik heb nog een keer klm gebeld, initieel over de mails met tickets van andere personen. Daarna nog een keer check in aangekaart. Medewerker heeft mij ingecheckt voor de vluchten, trein lukte niet. Maar ik had de boardingpass toen ik net aankwam in Rotterdam toen ik naar Antwerpen ging. Trein van Antwerpen naar Schiphol had ook nog vertraging. Medewerker die mij heeft ingecheckt zei dat er iets met documenten was, het zat in de combinatie van trein, vlucht naar Canada en aansluiting daarna naar usa. Wat vooral bijzonder is, is dat alle andere medewerkers zeiden dat er een lock zat op het hele checkin process, terwijl de laatste mij gewoon kon inchecken. Ik ben inmiddels bijna in Canada, al met al is het toch wel een risico met de die trein.
Over 3 maanden kan ik je hier antwoord op geven. Maar wat ik las is dat je je koffer al op ZYR kan afgeven (ligt wel aan bestemming), dat is wel lekker natuurlijk.
Ga het ook over 3 maanden meemaken. Met status mag je volgens mij de Eurostar lounge in en koffer kan je daar al afgeven.