Overstap op schiphol naar trein xP punten

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door EDUARDUS, 12 aug 2023.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dat wilden ze laatst bij mij ook gaan doen toen het treinsegement niet lukte om in te checken, maar omdat ik in Antwerpen uit wilde stappen was dat helemaal niet praktisch om dat dan boven Antwerpen uit een vliegtuig te doen.
    Ik heb ze overtuigd dat de vervangende vlucht de volgende ochtend die eerder dan mijn trein zou gaan voor mij niet optimaal zou zijn.

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Ja ik probeer dan ook zo vaak naar ANR te boeken ipv ZYR om dit soort perikelen te voorkomen, maar dat lukt niet altijd helaas. Ook is naar ZYR geregeld goedkoper dan ANR.

3. EDUARDUS

EDUARDUS Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik had een leg van amsterdam naar brussel per trein. Dit was het laatste deel van de reis (brussel-amsterdam-parijs en daarna terug:parijs-amsterdam-brussel). Ik krijg bij updaten van xp punten de mededeling dat ik die niet krijg omdat ik Adam-Brussel niet heb gevlogen. Vroeger kreeg ik altijd netjes mijn punten. Ook als ik in Adam bleef. Is het systeem veranderd?

4. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je de punten via de app wil claimen.
    Als je dat binnen 3 dagen na het treinsegment doet krijg je inderdaad de melding dat je het segment niet hebt gevlogen, wat feitelijk ook klopt.
    Maar op dag 4 komen ze er wel automatisch bij of kan je ze wel claimen.

De vlucht kan uit zichzelf automatisch de volgende dag al bijgeschreven zijn, het treinsegment altijd wat dagen later.

Deel Deze Pagina