Mooi dat jij hem nog wel op tijd geboekt hebt als je hem nu zou boeken zou je 140 TP te kort komen voor Gold doordat LCY-JFK geen 210 meer waard is.
Ik stelde dezelfde vraag een aantal maanden geleden ook, so I'll spread the knowledge Het zijn aanduidingen voor de verschillende continenten, ieder nummer is een ander continent. C1 – North America C2 – Europe C3 – Asia C4 – South America C5 – Africa C6 – Oceania C7 – Antarctica Nu allemaal nog even puzzelen
Ik had een typo in mijn raadsel staan, het moet zijn c2-c1-c3-c1-c2 1 positioning flight nodig om trip te beginnen, de rest van de mileage run is op 3 verschillende tickets...
Wat kan grote fluctuaties in de base fares veroorzaken? Ik had een aantal MR op het oog, waarvan de base fare amper 6 euro bedroeg vorige week. Nu zijn ze op een week tijd van 6 naar 90 en nu naar 122 gegaan! Al de andere kosten op het ticket blijven hetzelfde, zelfs de YQ...
Aha daar zeg je zoiets, ik heb van alles screen prints in Evernote staan, behalve van de fare constructie en de bijhorende datum... Les voor volgende keer, bedankt voor de tip!
Is dit aantal miles genoeg om snel status op te bouwen? Ik ben momenteel Oneworld Saphire via AB maar deze status gaat bij mij in maart verlopen. Mag ik trouwens mijn AB benefits blijven gebruiken op het moment dat ik mijn miles laat crediteren bij bijv AA?
Al de segmenten verdienen 100% EQM bij AA. Met dit aantal miles ben je bijna halverwege voor AA Gold (25K) en 2 segmenten (van de 4 verplichte voor herkwalificatie bij AA). De meeste mileage run deals die ik post of zal posten zijn vanuit het standpunt van AA, over een maand heb ik AA Plat via de challenge. In theorie zou je gewoon priority check in, standby en priority boarding moeten hebben als Oneworld Sapphire. Hoe het zit met de elite mileage bonus moet ik ff uitzoeken.
Nog eentje: GOT-LHR-SFO (5 feb) - ONT-DFW-LHR-CPH (11 feb) voor 334 euro (12544 miles) via OW te boeken via grote bekende OTA.
Hi @Elve , nee ik heb hem (nog) niet geboekt, hangt af van de drukte op het werk, momenteel al tot begin volgend jaar projecten ingepland. Je kan ofwel een los ticket (max 120 euro) boeken van NY naar Chicago, of als je met ITA speelt met multi city, dan kan je een ticket er tussen krijgen waarmee de totaalprijs iets van 55 euro omhoog gaat. Een andere optie is om de trein te nemen, maar lang onderweg...
Dat is betaalbaar, duurt wat langer maar ook wel weer leuke roadtrip. Bij welke busmaatschapij kijk jij dan als ik bij Greyhound kijk zijn tickets 56 dollar.