Zou het ook niet doen om de award miles, maar voor de EQM Even afwachten wat AA gaat doen qua promoties nadat de huidige afloopt, want met die TATL bonussen tikte het snel aan. Dit was wel in business class... Ik ben allerlei scenario's aan het overlopen om zoveel mogelijk AA miles bij elkaar te harken.
Ik zou me nog kunnen herkwalificeren op deze manier voor platinum, vandaar dat ik weer wat aan het spelen ben met verschillende routes. Voorlopig GRU, EZE en SLC gevonden.
Ik heb nog geen idee wanneer ik een BA Tier Point run kan inplannen, dus als ik voor relatief weinig geld en een weekendje vliegen nog een extra status kan halen (als backup), waarom niet?
Bij Mediamarkt zullen ze wel zeggen. Ik ben toch niet gek! Ook geen verkeerde fare voor een normale reis.
De prijzen schommelen een beetje de laatste dagen, maar inderdaad een mooie prijs. Ik heb enkel gespeeld met weekendreturns, ben benieuwd wat de prijs doet als je stopovers begint in te bouwen.
Zijn we dat niet allemaal een "klein" beetje? Haha, kijk naar de trips die we met z'n allen de afgelopen 12 maanden hebben gemaakt...
Lieve mensen, Ik ben aan het proberen mijn TK-Gold status te verlengen. Daarvoor heb ik nog zo'n 15K statusmiles nodig. Het mag op alle *A vluchten zijn, en het budget is ongeveer 500EUR. Zouden jullie indien tijd/zin met me mee willen kijken om iets te vinden? positioneren binnen europa/Istanbul is geen punt en gaat niet van het budget af. Alles bestemmingen zijn een optie! Vertrek in oktober met maximale stay van 3-4 dagen. Veel dank alvast!
Hi Lionel, Zeker waar, fares vinden is niet mijn sterkste kant, maar staat me toch bij dat ik recentelijk enkele deals gepost heb, waaronder een UA deal, en een premium fare van CAI naar Azie. Daarnaast zie ik dat er newbies vragen stellen zonder 1 post gedaan te hebben en die krijgen ook respons. Als ik iets tegenkom deel uiteraard.
Inmiddels gaat de 757 vlucht niet meer door. Na mijn zevende schedule change heb ik maar even gebeld. Vlieg nu met de A330 in business. Helaas wel weer een extra overstap moment op Londen. En hoewel het hard product van de A330 beter is dan de 757 leek het me ergens wel grappig om dat eens mee te maken op een Intercontinentale vlucht. Enige waar ik me onderhand zorgen over maak is of de originele timestamp van mijn GRU - MIA vlucht nog is blijven staan na al die wijzigingen.