Dat is inderdaad inclusief platinum bonus, en het mooie is dat die trip voor ongeveer 1000 euro te boeken is. Berekeningen kan je doen op milecalc.com
Is er ook een tool die berekent voor welk bedrag je champagne kan drinken op een vlucht ? Die daarbij rekening houdt met champagnesoort, lengte van de vlucht en tijd van de dag?
Moet je toch overstappen op Skyteam, ik geloof dat Air France de enige maatschappij is die gratis champagne in economy schenkt
LOL ik zit nog steeds op die van mij te wachten, ze blijven me maar mailen dat ze met m'n request bezig zijn.
Bij mij hebben ze er meer dan een maand voor nodig gehad, ondanks een aantal telefoontjes die ik heb gepleegd. Welgemeende excuses ontvangen, al wilden ze me de 5000 miles die ik ben misgelopen door het niet gebruik kunnen maken van de 100% elite bonus niet compenseren Dat terzijde: Hoe en waar begin je? Maak je gebruik van reeds bestaande itineraries, die je vervolgens aanpast?
Ik geloof dat dit mijn laatste AF-tripje was. Maar meer dan 1 glaasje mocht ik niet. Fles met retailprijs van €32. De champagne-calculator zou dus ongeveer €4,60 aan moeten geven .
Oost-Europa naar Westkust van de VS, dan via Oostkust VS naar Azië, terug via Oostkust VS naar Westkust VS, om vervolgens weer naar de Oostkust te vliegen en dan naar West-Europa Het is een route die ik elke keer verder probeer te maximaliseren qua miles door de fare rules verder uit te diepen, maar denk dat ik nu zowat aan het maximum zit dat ik eruit kan halen.
Ik zat laatst in C bij partner HOP! en de champagne vloeide rijkelijk; de pax achter mij hebben volgensmij wel twee flessen soldaat gemaakt, al vond ik de kwaliteit zelf niet zo goed @Valentijn, jou zogenoemde champagne-calculator sloeg niet zo ver uit na die vlucht voor mij
Ik meen dat iemand op het forum wel eens de leus 'seat-in-butt miles' heeft laten slingeren. Ik denk dat dat ongemak in dit geval wel ongeveer gelijk staat aan het ongemak dat je ondervind van een dergelijk aantal te vliegen butt-in-seat miles Over wat voor tijdsbestek praten we nu, waarin de vluchten plaats vinden? Ik mag hopen dat er dit keer ook ergens een hotelovernachting tussen zit?
Tussen de heen- en terugreis zou 9 dagen zitten, maar is op te rekken als ik met de data speel. Zowel heen- als terugreis is 2 dagen vliegen, langste layover is 7 uur. Ligt er ook aan of ik de award vluchten die ik er tussen wil doen in elkaar geknutseld krijg
Op FT was Bobkop ook weer goed op dreef de laatste dagen, staan een aantal leuke deals tussen vanuit Europa waar mee te spelen is Vooral met de nearby functie van ITA kom je een heel eind
Die ene MR toch nog iets verder weten te maximaliseren, maar de base fares willen niet meewerken... Total trip miles is inclusief 100% AA Plat bonus. Hij kan zelfs tot over de 39K gaan maar dan heb je ergens een aansluiting van maar 40 minuten en dat ga je niet halen.
Ik ben een MR in elkaar aan het puzzelen en zie het volgende bij de transfer restrictions staan: 5 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION FREE 2 FREE IN EUROPE IN EACH DIRECTION 3 FREE IN JAPAN/KOREA, REP. OF/KOREA, DEM. PEOPLE'S REP. OF/S.W. PACIFIC/SOUTHEAST ASIA EXCEPT CHINA IN EACH DIRECTION. AND - 1 TRANSFER PERMITTED IN EACH DIRECTION FREE 1 FREE IN CHINA IN EACH DIRECTION FARE BREAK AND EMBEDDED SURFACE SECTORS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT. Betekent dit dat ik 5 gratis transfers in m'n route kan puzzelen? Ik krijg m'n hoofd nooit om die transfer regels heen...