Ik voel me letterlijk achtergelaten op CDG. Gisteren waren ALLE hotels vol in een straal van 20 km, niets gehoord van KLM, Airfrance en PA service. Het is gewoon beschamend wat gisteren is gebeurd. Na een gebroken nacht op STRAAT doorgebracht te hebben, mag ik zo meteen naar huis met vlucht KL1228. Na gisteren ben ik niet meer zo trots op onze koninklijke vliegmaatschappij
Dan had ik geprobeerd een Thalys te pakken oid. Als het te hard stormt om veilig te landen, soit. Maar als je een kist leeg kan laten terugvliegen kan deze ook met passagiers gevuld vliegen, de bottleneck zit hem bij de verwerking op Schiphol.
Echt serieus?? Het schept een precedent. Met de belofte van Benschop om de airlines te dwingen vluchten te cancelen in de zomer heeft KLM hier al een voorschot op genomen en zal dit in de komende maanden dus ook gaan doen? De reputatieschade is enorm en ik twijfel er niet aan dat reizigers ander opties gaan overwegen. Wat gisteren gebeurde ( en eerder in de week) lijkt volkomen onvoorbereid en geimproviseerd. Ik was in Berlijn en hoorde van mensen dat hun vlucht simpelweg eruit lag. verder niks behalve omboeken. Beetje hoog Ryan Air gehalte. Is Er Nog Iemand Die De Leiding Heeft? Op Schiphol EN bij de KLM?
Ze zijn het spoor volledig bijster bij AF-KLM. Een vriend van mij zou alleen de aansluiting van CDG-LHR missen maar omdat er geen plaats meer is vandaag hebben ze hem de volgende itinerary automatisch in de app gezet…
3 uur voor de vlucht gekomen, maar in 20 min van taxi naar lounge, incl bag drop. Voor SP 3 lijnen open in vergelijking met 3 voor de rest van de passagiers.
Gebeurt wel vaker. Heb het idee dat er een technische reden achter zit. Heb dit meermaals opeens in de app zien verschijnen om vervolgens een “normale” omboeking te krijgen.
Ze mogen mij ook altijd omboeken naar een multisegmentenroute. Mijn werkgever zal mijn telefoontje dat ik een dag later aan het werk ga of later op werk kom echter niet zo waarderen..
Zaterdag 4 juni.. ongehoord en ongekend.. PA werkt sws niet in het weekend maar alsnog bijzonder triest hoe de hele zaterdag 4 juni is gelopen. Wat een doffe ellende en mismanagement van de zijde van KLM, zeker als je ook nog eens de nacht op straat moet doorbrengen.. Een andere betekenis van zwarte zaterdag.. en gaan er nog meer volgen? Ik vrees het wel..
Ik dacht voor de zekerheid 3h tevoren aanwezig te zijn voor mijn vlucht naar WAW van 20.20. Binnen 25 min van rental car return in de lounge. Via roltrap in SP incheck omhoog, stond een dame ons te wijzen om linksaf te gaan. 2 security lanes alleen voor SP en Privium, 2 mensen voor ons. Lounge 25 ook ruimte genoeg. Vlucht zit wel helemaal vol, nog 1 seat over in Y. Had ergens gelzen dat de cohtend vlucht gecancelled was, dus al die passagiers moesten natuurlijk over de overige 2 vluchten verdeeld worden. Ik hoop stiekem op een upgrade
Ben toch benieuwd of dit door Schiphol aan KLM opgelegd is of dit door KLM zelf bedacht is. In beide gevallen onbestaanbaar dat de KLM directie dit toestaat. Als er iets is wat je nooit moet doen is het je passagiers in de steek laten met een slappe juridische verklaring terwijl de echte mededeling is zoek het maar uit jullie zijn niet belangrijk voor ons. Clusterfuck van epische proporties. Op KLM Marketing trekken ze zich de haren uit het hoofd. Joehoe, Elbers waar ben je?
Helaas waar Bernard, eerst om 1 uur ‘s nachts getrapt bij ibis styles en nog geprobeerd ergens binnen te komen en bij de receptie oid te slapen maar geen succes. Dus uiteindelijk op een stoel buiten in de regen en wind geslapen voorzover het kon. Ik ben geen pieper maar dit kan echt niet, dit is echt mensonwaardig. Daarom vertel ik het ook, de zogenaamde hotelovernachting die werd aangeboden door KLM was nergens te bekennen. Gisteravond stond ik 1,5 uur in de rij voor de PA lijn, dit is echt nachtmerrie eerste klas voor een reiziger.
Van een persoon, die vanwege de functie bij KLM normaal gesproken goed op de hoogte is, begreep ik dat het op last van de brandweer was. Het aantal personen air-side was door alle vertragingen en annuleringen (ivm te weinig startbaan capaciteit) zo opgelopen dat het onverantwoord werd om nog nieuwe transferpassagiers toe te laten.
pfff wat een verhalen....ik ben geen complotdenker maar zit er een complot achter of waren we al jaren aan het dansen op een vulkaan met het idee dat het allemaal wel goed is geregeld???