Langere wachttijden personeelstekort: overzicht

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Menno, 18 mei 2022.

1. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Economy is wel drama, sprak iemand uit de andere rij die er al een uur stond. Geen controle op ‘entry only 4hrs prior to flight’ , alleen bordjes. Lijkt me ook sterk dat ze daar wel mensen voor zouden hebben :p

2. Vuelogs

Vuelogs Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Idem voor mij, 16 minuten tussen trein en lounge met sky priority

MilesHunter vindt dit leuk.
  3. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Vanochtend 5:00 gaap gaap op schiphol voor een vlucht van 6:40. De witte tenten voor vertrekhal 1 stonden al halverwege vol met mensen.
    Ik ging bij balie 8/9 naar binnen, rij van 10 mensen die SP gebied in wilde. Dus wilde via de overkant van balie 8/9 naar boven, dat was dus de rij van helemaal buiten naar binnen toe. OM 5:00 IN DE OCHTEND!!! Dus weer terug naar SP check in.
    Ik vroeg of ik de rij voor SP mocht overslaan omdat ik niets hoefde in te checken, dat mocht boven geen rij voor security.
    Al met al 5 minuten vanaf kiss and ride tot lounge vandaag.

ben benieuwd of dit ook werkt voor komende zaterdagen dat ik vlieg

Carel1 vindt dit leuk.
  4. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Nog steeds op Schiphol.. Bijna elke vlucht is of vertraagd of gecancelled…

en het meest bijzondere is wel dat mijn originele vlucht die geannuleerd was gewoon op het bord staat en op tijd is als 1 van de weinige :eek::confused::mad:

Carel1 vindt dit leuk.
  5. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    hoe laat was je op schiphol en hoe laat ging je vlucht?

6. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    We sliepen in het Hilton Airport, dus in principe al heel vroeg ter plaatse. Wilden eerst rond 6:30 richting check-in (4u van tevoren, vlucht 10:30) maar hebben we uitgesteld tot 8u toen we bericht kregen dat onze vlucht was geannuleerd. en omgeboekt waren naar 12:40. Nu weer verder vertraagd naar 13:24…

7. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    hopla..doorgeschoven van KL naar HV..geen probleem verder, ik vindt HV ook tof. Maar ik moet wel mijn wijntje kopen nu aan boord...Kan ik dat declareren bij KL of als reisongemak bij amex?

8. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Doorgeschoven van AF naar KLM. Eindelijk aan het boarden, 3 uur vertraagd. En niet naar Parijs voor de overstap maar naar Athene. Daar verder met Aegean. Ben benieuwd straks..

Carel1 vindt dit leuk.
  9. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.305
    Trofeepunten:
    203
    Inderdaad erg veel verstoringen vandaag. Mijn vlucht naar WAW ook bijna 2 uur vertraagd, zit je dus met je goede gedrag zo een uur of 4 te koekeloeren in de lounge die voller en voller werd.

10. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    klopt, lounge was een stoelendans vandaag.. en steeds rij wachtenden .. echt chaos vandaag

11. Treb

Treb Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Als ik het goed begrijp hoef je dus niet in die horrorrij te gaan staan vanaf buiten om de terminal in te komen als je SP/Privium hebt?

Ik moet wel koffertje inchecken, maar heb weinig zin om drie uur in een rij te staan voordat je dan eenmaal binnen pas je priority krijgt.

12. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Aangekomen op Athene en nu in de Aegean lounge. Niet slecht hoor, wat Griekse hapjes en drankjes, fijne stoelen ook. Liggen hier diverse lounges bij elkaar (Lufthansa ligt er direct naast) maar ben bij de Aegean Gold naar binnen gegaan en werd ook binnengelaten :D

Eagle en Daan3 vinden dit leuk.
  13. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    dat heb je wel verdiend na zo een dag!

MilesHunter vindt dit leuk.
  14. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Nee hoefr niet. Ik heb die rij wel gezien maar kwam via de andere zijde binnen (hotel) daar was helemaal geen rij. Ook als je uit de trein komt is die rij er niet.

15. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.305
    Trofeepunten:
    203
    Dat is wel mijn ervaring, echter komen er ook verhalen dat SP soms gesloten is. Ik durf daarom niet te gokken en kom daarom wel zo’n 3 uur voor vertrek als ik alleen met handbagage reis. Tot nu toe dus steeds lang in de lounge gezeten, omdat ik er met SP steeds snel door was. Ook koffer inleveren zou maximaal 10 minuten moeten kosten bij SP.

16. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    ja nu ff onderuit met een Grieks biertje :D

WHM vindt dit leuk.
  17. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Als de ingang bij balie 8/9 open is dan, staat er wsl nog een klein rijtje mensen voor je om SP gebied binnen te komen. Dit was tenminste vandaag om 5am op Schiphol.
    Dan hoef je niet in die megarij te staan, gezien de situatie moet/wil je perse met koffer reizen?

18. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Bij KLM zijn ze nu echt de weg kwijt :p krijg nog steeds berichten over mijn oorspronkelijke vlucht naar CDG, terwijl ik al in Athene zit. Die vlucht zou dus om 10:30 moeten zijn vertrokken:

AF1341 naar CDG vertrekt nu om 16:30. Onze excuses voor het ongemak.

19. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Daar loopt iets in de soep. Schijnbaar vliegt KLM/C leeg terug

Bijgevoegde bestanden:

Ruut vindt dit leuk.
  20. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Due to disrupted pax flow at EHAM, as from 04 June 15.15z - UFN all EUR flights inbound EHAM (KLM & KLC) are cancelled for pax. Flights will return empty to SPL.

Nog niet officieel bevestigd. 15.15z = 17u15.

Deel Deze Pagina