Bedankt! Ik vlieg via Linate maar ben dankzij jouw post wel aan de tip voor parkinGO gekomen die op meerdere locaties diensten aanbied. Ben benieuwd want zal drive through worden met taxi
Ik drop het hier ook maar even: Canada gaat op 7 September open voor volledig gevaccineerde toeristen!
Ik voel me echt een complete amateur nu ik voor de eerste keer sinds een jaar weer ga vliegen. Allemaal documenten uploaden en aanvragen. Kon ook bij KLM mijn inreisformulier en testuitslag uploaden, dacht dat ik vervolgens ook meteen mijn boardingpass kreeg maar moet deze dus alsnog ophalen op Schiphol. Wat een toestand allemaal, maar het belangrijkste: ik mag eindelijk weer vliegen!
Hmm voor Istanbul hebben ze deze service, ik ging er dan ook vanuit dat als je de documenten upload dat je dan de boarding pass digitaal kan krijgen, anders zit er niet echt een meerwaarde in mijn inziens. Op zich moeten ze dat eigenlijk allemaal digitaal maken, want nu is er een KLM medewerker die mijn uitgeprinte A4 tje controleert of de juiste datum erop staat, dat is het enige wat de medewerker kan controleren. Dat verbaasd mij nog het meest, ik ben altijd goed voorbereid, heb de documenten die ik nodig heb mooi in plastic mapje, voor en achterkant zodat deze er niet uit hoeft, en men kijkt vluchtig en het is klaar. Het is dat mijn werkgever alle testen betaald, maar ik weet dat er mensen creatief zijn met het PDF formulier, als je zaken moet uploaden blijft er toch iets van bewijs achter en is men minder snel geneigd om dat te doen, immers men zou de documenten kunnen controleren, maar als je dan alsnog je boardingpass niet krijgt is het een beetje nutteloos.
Precies, snap de toevoegende waarde ook niet helemaal. Nu is het dat ik een koffer moet afgeven dus toch wel even langs een balie kan lopen en daar meteen mij boarding pass kan ophalen, maar als je met alleen handbagage reist is het vrijwel nutteloos imo.
Voor het eerst in maanden weer met het vliegtuig. Ik had niet verwacht dat ze in deze tijden nog alle passagiers in een bus stoppen bij het bij het aan en van boord gaan. Als sardientjes in een blik. Hoe zouden ze dan weten met wie je in close contact bent geweest
Bij mij was het echt de fout van de gateagents want ze lieten een volle bus naar het vliegtuig rijden. Dat terwijl er nog geen crew aanwezig was.
KLM PA, Plat en regulier nummer aan het proberen te bellen op dit moment. “Dit nummer is momenteel niet bereikbaar”. Brandoefening? Terwijl iedereen thuis werkt Ligt niet aan mij, T-Mobile, KPN en Vodafone mobiel gebruikt.
Vast een goede reden voor, een uur terug werd direct opgenomen. Vast iets aan de hand wat we niemand gunnen. Blijft vervelend natuurlijk als je even iets wilt regelen.
KLM PA reageert wel nog op e-mail In Augustus al aantal maanden een trip naar de USA staan, indien dat niet door gaat gaan we weer naar de NL Antillen. Always create a back-up plan
Dat is in ieder geval de service die je mag verwachten als zo'n goede klant . Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe ben je Skipper geworden als ik vragen mag?