Ik zit in hetzelfde schuitje... alleen straks met de F1 Montreal. Ik vind alleen, dat mocht die afgelast worden en er wordt weer wel gevlogen, dat het mijn probleem is en niet die van KLM. Ben ik nu de enige die daar zo over denkt? Ben benieuwd.
Helemaal mee eens. De KLM brengt je naar een plaats en wat je daar gaat doen is jouw keuze. Als je een pakketreis boekt met vlucht, transfers, vlucht en F1 kaartjes, is het een ander verhaal, dan boek je een activiteit. Bij KLM boek je transport en als die vlucht niet gaat, moet je je geld terugkrijgen. Dat KLM je nu vouchers geeft zodat je naar eigen inzicht vluchten kunt wijzigen, is een enorme commerciële geste.
Daar ben ik het mee eens Daan . De F1 Spanje is afgelast ,het laatste nieuws. Als KLM dan wel vliegt dan zit ik op het strand Mocht ik mogen verschuiven hetgeen blijkbaar mogelijk is dan schuif ik indien we kunnen op de herziene F1 datum mee.
Is het misschien een idee om zodra het weer kan een lente/zomer borrel te houden met Insideflyers, ergens in een Europese stad, same day return met KLM om een beetje onze support te tonen? Uur of 09.00 heenvliegen, begin van de avond terug?
Denk dat, zolang er in Oz nog domestic gevlogen mag worden, Virgin AU wel overeind blijft staan. Dat is toch by far hun grootste markt. Mocht dat droppen, dan zie ik inderdaad het doek snel vallen. Hun Tigerair doet het ook niet echt geweldig daar op het moment namelijk
Bij Accor nu ook enige vorm van compensatie voor het verliezen van status Loyaliteit in beide richtingen We weten dat het belangrijk voor u is om All-Accor Live Limitless punten en status te verdienen. Omdat we begrijpen dat reisplannen aanzienlijk worden verstoord, zullen we u 50% van de statusnachten en punten toekennen die nodig zijn om uw huidige statusniveau te bereiken. We houden u op de hoogte van eventuele aanvullende wijzigingen in het programma naarmate de situatie zich verder ontwikkelt.
Had voor eind mei een ticket geboekt bij Cathay Pacific. Vanmorgen vroeg heb ik vernomen dat CX de capaciteit in april en mei terugbrengt met 96%. Gisteravond had ik vernomen dat ze in deze barre tijden een devaluatie in hun frequent flyer programma hebben doorgevoerd: stopover niet langer mogelijk. Gelijk actie ondernomen en ben nu begin juni omgeboekt op FRA-HKG-CDG in F, nog voor de "oude" 125.000 Asiamiles. En natuurlijk is begin juni nog steeds erg optimistisch, maar let's see.
Weet iemand hoe het precies zit met de non Schengen crown lounge? Is daar nog wel íets te eten/drinken te krijgen of hebben ze alles weggehaald?
Blijkt dat als je vlucht geannuleerd word, dat KLM geen geld terug geeft en ook geen refundable vouchers uitgeeft. Heb binnenkort dus waarschijnlijk 6 non-refundable vouchers... Heb de (nieuwe) europese regelgeving nog eens doorgelezen. Bij annulering van je vlucht heb je ook in de huidige omstandigheden nog steeds recht op een teruggave van het aankoop bedrag. Maar zonder rechtsbijstand krijg je deze blijkbaar bij KLM niet...