InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.075
    Trofeepunten:
    428
    Haha doe eens gek!

lloydje33 en jongesander vinden dit leuk.
  2. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.075
    Trofeepunten:
    428
  3. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.075
    Trofeepunten:
    428
    Visum China binnen 48 uur binnen in Phnom Penh! Geen gedoe met allerlei papierwinkel werkgeversverklaring of oude paspoorten gewoon 50 + 20 dollar betaald voor Express service 3 pasfoto’s erbij en klaar.

lloydje33 vindt dit leuk.
  4. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.597
    Trofeepunten:
    653
    Van de makers van Logmyflight is er nu ook Logmystay. Hier kun je allerlei details intikken over je hotelovernachtingen. Best leuk om te zien waar je op de wereld bent geweest en welke kamer je had etc. Beetje veel werk alleen....:rolleyes:

Sandor, Daeni, jongesander en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.683
    Trofeepunten:
    478
    Afgelopen nacht weer wat bizars mee mogen maken! Op donderdag avond was ik geboekt als DJ voor een groot outdoor feest met veel Nederlanders in Dubai. Een van de hoofdsponsoren van dit evenement was KLM. Vorige week kreeg ik van de organisatie de vraag of ik bereid was om wat 'speciaals' te doen....draaien in de terminal van Dubai en net voor het boarden bij de gate naar Amsterdam. Zo gezegd, zo gedaan. Ik dacht dat ik even voor een paar voorbij gangers ging draaien...maar dat liep net even wat anders ;) ! Hele coole ervaring, waarna we ook nog ge-upgrade werden naar WBC in de 777-200. Prima ervaring, leuke crew, goede service! Zie hier een impressie;

MollyMoon, danfl44, Carel1 en 13 anderen vinden dit leuk.
  6. Daeni

Daeni Blue Tier

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    Leuk!

7. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Jaah! Komende Dinsdag bij D1 in AMS? :cool:

MollyMoon vindt dit leuk.
  8. JeeDee

JeeDee Newbie

Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Heel gaaf!
    Was er een speciale aanleiding voor?

MollyMoon vindt dit leuk.
  9. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    428
    Zojuist mijn Flying Blue award ticket gewijzigd. Mijn doel was CZ op A380 te vliegen, maar dat is een binnenlandse vlucht tussen PEK en CAN. Met een transitvisum mag ik maximaal 24 uur in China blijven en ook een binnenlandse vlucht maken (is volgens mij nieuwe regel). Ik had ruim 12 uur in PEK ingepland en ruim 14 uur in CAN. Met mijn nieuwe vluchten slechts 5 uur in PEK en 7 uur in CAN waardoor ik eigenlijk de stad niet in kan (heb beide steden al eerder bezocht). Volgens het Chinese Visa Application Service Centre in Den Haag moet ik zo geen problemen ondervinden.

10. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Dit is de footwell in de A350 van Delta vandaag. Past die van de KLM net geen 3x keer in ;)
    En ook nog eens ice cream sundae ftw :)

Bijgevoegde bestanden:

JeeDee, FlyingDutchman87, beuse242 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Goffe de Boer

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    428
    Gisteren mijn eerste A350 vlucht gehad met Lufthansa van MUC naar SIN. Je ziet direct aan alles dat dit een modern toestel is. Service tijdens deze vlucht van 12 uur was perfect, eten erg lekker. Hier een paar foto's.

Bijgevoegde bestanden:

Yoran Wijkstra, Abesir, lloydje33 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    516
    Trofeepunten:
    348
    Veel plezier! Blijf het raar vinden dat een 5 sterren airline wegkomt met een 2-2-2 configuratie in hun nieuwste vliegtuig zonder directe asile toegang in business.

13. Goffe de Boer

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    428
    Ja, ik vind LH een goede maatschappij maar om het nu een 5-sterren airline te noemen... In economy op A350 helaas ook 3-3-3 configuratie.

14. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.683
    Trofeepunten:
    478
    Vandaag voor de eerste keer long haul met BA gevlogen in PE. Was duidelijk een oud toestel met oude stoelen. Ik wilde mijn laptop opladen, want die was leeg maar wilde wel werken. Helaas. Wilde mijn telefoon opladen dan maar, want die was ook leeg na een dag werken en reizen. Helaas. Dat viel me vies tegen...service was goed en stoel was OK...maar om hier een duidelijk deel extra voor te betalen....

lloydje33 en Grouchy vinden dit leuk.
  15. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.683
    Trofeepunten:
    478
  16. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    516
    Trofeepunten:
    348
    beuse242, lloydje33, DirkOnTour en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    Is jetBlue een beetje een aardige maatschappij om mee te vliegen binnen de VS in een A320?

18. Desley

Desley Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Ik had eerst een overstap van een uur op Zagreb airport, nu is mijn vlucht gewijzigd en heb ik nu een overstap van 8 uur op Zagreb. Ik heb geen zin om op de luchthaven te blijven en ga lekker de stad in, iemand tips ?

19. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    Ik zou als ik jou was naar het hoofdplein gaan dat is volgens mij het middelpunt van de stad en zelfs Kroatie wat betreft levendigheid; https://www.google.com/search?q=Trg+J.+Jelačića&client=ubuntu&hs=mT&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3g-i1hNvaAhWNaFAKHVcTDK0Q_AUICygC&biw=1920&bih=943

En vanaf daar loop je een klein stukje naar links en dan kom je bij een funicular Uspinjaca : https://www.google.com/search?clien...1c.1.64.psy-ab..0.1.42...0i24k1.0.cVzeiwtEP6w

Daar heb je mooi uitzicht over de stad. Dat alles kan je in een uurtje of 3 zeker doen.

Laatst bewerkt: 27 apr 2018
    Desley en Sandor vinden dit leuk.
  20. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.242
    Trofeepunten:
    203
    Groeten uit Calgary, na biepje bij de gate upgrade. Eerste keer business in de dreamliner, goed bevallen, en in de nieuwste van het stel, dus nog zo'n nieuw vliegtuiggeurtje.
    Zeker een van de betere keren catering ook.

thomassmit, lloydje33, Daan3 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina