InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.317
    Trofeepunten:
    248
    Ik had het over Schengen in mijn post. Om zulke problemen te voorkomen vraag ik bij de incheckbalie of ze mijn dochter dan ook SP kunnen geven en dat doet KLM eigenlijk altijd wel.

lloydje33 en MVA20 vinden dit leuk.
  2. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Zeer tevreden. Niemand die over je heen klimt of het is niet nodig om over iemand heen te klimmen.
    The suites geven je behoorlijk wat privacy, ben dit eigenlijk nog niet tegen gekomen in business. Stoelen voelen ook comfortabel aan met gelukkig zeer ruime footwells (had 2A), heerlijk geslapen dankzij dat & deurtje dicht & het Westin in-flight beddengoed en een of andere memory-foam blah blah kussen.
    Lekkere groot touch screen, high resolution, 18” IFE
    4 FA's voor 32 stoelen/pax, meal pre-order komt eraan, helaas nog niet beschikbaar op de AMS-DTW route.
    Verder leuke gimmicks; je hebt customizable ambient verlichting in je suite, 4 brightness levels & d'r is een DND optie

Minpunten:
    Geen overheads bins in het midden van het vliegtuig was wat vreemd, pax die wat later binnenkwamen waren af en toe behoorlijk aan het zoeken.
    De schouder riem was ook wat raar (volgens mij hebben niet alle stoelen ze) en niet echt comfortabel. Heb die gelukkig alleen bij de take-off omgehoeven, de rest van de vlucht heb ik de gewone seatbelt gebruikt.

Laatst bewerkt: 12 apr 2018
    beuse242, Lionell, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.759
    Trofeepunten:
    1.573
    Thanks! Deze laatste dagen zijn moeilijk te harden. Rusteloos en moeilijk om m'n concentratie te behouden op kantoor.

beuse242, Yoran Wijkstra, Tim82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Laatste uurtjes voor je op kantoor. Veel succes tijdens je mega avontuur en ben benieuwd naar je verslag.

Lionell vindt dit leuk.
  5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.759
    Trofeepunten:
    1.573
    Dank je! Ik hoefde gelukkig enkel vanochtend te werken :)

6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.759
    Trofeepunten:
    1.573
    4 vluchten, vertraging in Doha en 27 uur later eindelijk in Kathmandu! Flink gaar... Ondertussen helemaal klaar voor morgen. Ontzettend toffe gids, morgen naar Lukla vliegen en dan eraan beginnen. Voor degenen die interesse hebben zal ik op m’n instagram proberen updates te posten, internet is beperkt. Tot over paar weken!

beuse242, Carel1, Yoran Wijkstra en 14 anderen vinden dit leuk.
  7. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Vandaag besloten om punten om te zetten van SPG naar Alaska Mileageplan. Helemaal prima, maar wel met het oog op een specifiek award ticket (Cathay Pacific First). De ruimte is heel beperkt en als de beschikbaarheid gedurende de transfer periode verdwijnt dan heb ik flink pech.

Risico van het vak, maar ik moet toegeven dat ik het behoorlijk spannend vind.

8. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Net terug uit FAR/MSP en had vandaag tussendoor een vlucht naar AUH voordat ik weer naar de USA terug vlieg. Dankzij het tijdverschil zag ik er best wel tegenop (oude A330, de slippery seats).
    Een uur of zo voor vertrek wordt gate E22 gate E9. Kom je binnen is het de 'Piazza del Duomo - Milano'/PH-AOD met de 'nieuwe WBC' :cool:

Wat observatie's:
    2 FA's voor 18 stoelen/pax :)
    Lekkere size/touchscreen IFE :)
    1D-1G kleine footwells/wat weinig privacy
    Wat weinig storage ruimte (paspoort, spuugzak en het is vol)

Bijgevoegde bestanden:

• opslag.jpg
      opslag.jpg
      Bestandsgrootte:
      107,1 KB
      Weergaven:
      41
    • stoel.jpg
      stoel.jpg
      Bestandsgrootte:
      124,5 KB
      Weergaven:
      39
    • ife.jpg
      ife.jpg
      Bestandsgrootte:
      103,3 KB
      Weergaven:
      39
    • footwell.jpg
      footwell.jpg
      Bestandsgrootte:
      68,1 KB
      Weergaven:
      37
    Laatst bewerkt: 15 apr 2018
  9. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Ja, die middelste rij stoelen is wel heel erg intiem had ik al gezien. Lekker voetjevrijen met een wildvreemde :confused:.

Grouchy vindt dit leuk.
  10. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Wat plaatjes toegevoegd. Wel leuk natuurlijk als ge met je partner vliegt. Met schoenen aan paste het echter niet echt voor me. Had wel het idee dat er verschil inzit tov andere stoelen.

Laatst bewerkt: 15 apr 2018
  11. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik vind de stoel er ook wel behoorlijk smal uitzien eigenlijk.

thomassmit en Grouchy vinden dit leuk.
  12. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Dat was ie ook (voor een business class seat), heb de stoelleuning meteen naar beneden gedaan om zo wat meer ruimte te krijgen. De voorgaande int'l vluchten waren in Delta One met hun A350 & A330's, dan merk je het verschil echt wel.

13. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.317
    Trofeepunten:
    248
    Op zo'n verrassing hoop ik ook volgende maand, maar dat is FOR-AMS, dus zal wel niet.

14. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Aaaah, lekker, Fortaleza. Vakantie, of zaken? :cool:

15. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.317
    Trofeepunten:
    248
    Vakantie :D

16. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben van mening dat je je geld moet terugkrijgen van je economy comfort stoel als persoon voor je de rugleuning naar achteren doet...kon mijn laptop weer niet uitklappen grrrrr:mad::mad::mad::mad:

17. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.317
    Trofeepunten:
    248
    Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of die persoon rechtop wil gaan zitten omdat jij niet werken kan zo ;)

MollyMoon vindt dit leuk.
  18. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Rij 16 in bv een 738 kiezen, EER...hoe graag ze het ook willen, de rij voor je kan niet naar achteren :)

MollyMoon en MichaelNight vinden dit leuk.
  19. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Dat heb ik ook wel gedaan -al dan niet met succes-...maar nu was het dan weer een oud mannetje (patient) met een infuus en zelfs ambulancebroeder ernaast..

20. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Oké. Mijn SPG naar Alaska transfer is vanochtend voltooid. Best snel, iets meer dan 48 uur. Maar helaas: er was geen first class award stoel meer te vinden bij Cathay Pacific. Op BA.Com stonden nog een paar, maar die konden ze niet vinden.

De agent was heel geduldig en zocht naar alternatieven. Uiteindelijk was dit binnen Europa niet mogelijk, maar tot mijn verbazing was er wel ruimte op een vlucht van JFK naar HKG. Ik maak toch al een flinke reis door Azië en aan de telefoon heb ik dan maar besloten om het nog wat gekker te doen. Gelijk mijn langste vlucht ooit, 16 uur.

Nu nog eens kijken of ik een stoel aan het raam kan bemachtigen, deze zijn op dit moment namelijk allemaal geblokkeerd. O'ja, en nog een vlucht naar JFK boeken binnenkort.

MollyMoon, Carel1, Godenzoon14 en 13 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina