InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.320
    Trofeepunten:
    248
    Hoe doe je dat dan? Heb jij een amfibie auto of zo? ;)

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.963
    Trofeepunten:
    428
    Ja maar Branson heeft dan nog wel wat vliegtuigen achter de hand :p

3. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    143
    Ik zeg ook niet dat ik in die trein ga zitten. Ik blijf lekker vliegen :rolleyes:

4. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    143
    Touché!

5. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    143
    Nee, een hovercraft :D

Anders is de ferry ook een goede optie o_O

6. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    311
    Trofeepunten:
    63
    Als er een vulkaan uitbarst, (erg) slecht weer is of een staking dan wordt er ook niet gevlogen. Net zo'n dooddoener.
    Wat ze vanuit de EU wel mogen aanpakken is rechten voor een treinpassagier. Al meerdere malen door problemen met DB een reis moeten wijzigen maar ze hebben geen zorg/compensatie-plicht zoals een vliegtuigmaatschappij dat in de EU wel heeft.
    Ik vermoed dat het inplannen van onderhoud (wat vaak de boosdoener is) ineens een stuk efficiënter kan.

7. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    143
    Het probleem is dat er (in Duitsland) geen geld is voor onderhoud. Er zijn plannen voor langetermijninvesteringen, maar het achterstallig onderhoud is gigantisch. En is dus niet zomaar opgelost.

Verder eens dat de compensatie van internationale treinpassagiers een lachertje is.

8. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Ik twijfel voor een trip in november 2026 naar Singapore over de vlucht.
    Voorkeur zou AMS - MUC - SIN met overstap van LH2309 naar LH768 van 1 uur zijn. Alternatief is wat eerder weg en 2u20 overstap op FRA.

Als ik MUC - SIN vanwege de korte overstap zou missen, zou ik waarschijnlijk op MUC overnachten en worden omgeboekt naar codeshare Singapore Airlines die ipv 17:25 aankomt op +1 om 06:50. Op een heftigere jetleg na niet zo'n probleem, zeker als EC261 vergoeding wordt betaald. Maar ik kan lastig inschatten hoe groot het misconnect risico voor EC261 redenen tov niet-EC261 redenen is. Neig er daarom nu toch naar de langere overstap te nemen.
    Iemand hier ideeën bij?

Deel Deze Pagina