Ik heb een tijd in Den Haag Bezuidenhout gewoond, op 6 minuten van station Laan van NOI. Daar was de trein net zo snel als de auto: 30 minuten. Dat was top, want bij problemen op het spoor kon ik gewoon naar huis lopen en de auto pakken Reis regelmatig naar België en iedere keer als ik op het station de Eurostar pak dan zie ik verstoringen richting Schiphol. Daarom auto of taxibus
prijzen van een taxi zijn meerdere malen de prijs van de trein dus dan is de keus natuurlijk snel gemaakt
Dat ligt er maar net aan: zelf rijden en parkeren is voor mij bijna altijd duurder dan een taxi. Voor zakenreizen rij ik zelf en parkeer ik op Privium. Privé eigenlijk alleen nog maar een taxi, zeker als het hele gezin meegaat. Vroeger reed ik na 16 uit intercontinentaal vliegen met jetlag zelf naar huis. Nu vind ik een auto met chauffeur toch wel prettiger.
Het ligt natuurlijk ook aan het inkomen wat je hebt en waar je woont. In mijn geval, ik woon op 2 minuten lopen van het station, en de trein is, als deze rijdt uiteraard, sneller op Schiphol dan met de auto, zeker als je die nog moet parkeren. Daarnaast, ik doe niet altijd aan heen en terug van dezelfde plek, dus is de trein echt wel een uitkomst. En voor noodgevallen is altijd een taxi mogelijk, naast een auto mochten de vertrektijden niet aansluiten met de trein.
Werd vorige week van AMS>LAS ook aangeboden. Origineel in business class, maar volgensmij was er zo weinig vraag naar dat ze doorliepen naar achteren. De patatjes zagen er uitgebakken uit en de broodjes kroket waren zwart...
Wat is dit nu weer? 1 leg gedowngrade door Austrian en vervolgens zie ik in de app dat ik hem weer kan upgraden tegen betaling. Hetzelfde voor mw. Night die op dezelfde vlucht zat onder een andere boeking. Vervolgens zijn we dus op 6F en 7C gezet en meneer de chatfunctie kon ons niet bij elkaar zetten.,,,
Heb ze ook gehad naar AUA en PBM. Volgens mij steekt de instelling van de oven best nauw, een keer waren de patatjes erg vet en slap en een keer waren ze nogal krokant. Vind het ook wel een nadeel dat het vanaf rij 1 toch best wel even naar een snackbar ruikt als die dingen in de oven liggen.
Update: Helpdesk Pablo, een bot of een echte Pablo kon ons niet helpen. Via de DM van de socials geprobeerd en hopla door hen weer terug in Businessclass gezet. Ze konden de eerdere downgrade niet verklaren...Zijn zeker twee verschillende afdelingen, chatbot via Austrian app en de mensen achter de Socials
Nu gratis tweede kaartje voor musea in Londen waarvan de entree normaal gesproken gratis is. Goede deal! https://insideflyer.nl/eurostar-biedt-tijdelijk-50-korting-bij-diverse-musea/ Overigens heeft National Rail een vergelijkbare 2 for 1 actie die veel beter is (meer attracties die ook echt entreegeld rekenen). Aantrekkelijk als je aan de randen van Londen verblijft en met de trein naar Central Londen reist. https://www.daysoutguide.co.uk/2for1-london
Het is een nieuwe snack in WBC en PC. Dus geen toeval dat ze doorliepen naar PC. En als je het echt wil weten, de bereidingstijd van de friet t.o.v. de broodjes is niet gelijk. Dus als ze alles in dezelfde oven doen komt een van de 2 gerechten er door gebakken uit.