InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    De matras topper is zeker fijn, maar de meeste A350 toestellen hebben geen wifi en vliegen via CDG maakt de (verre) reis natuurlijk niet altijd sneller.

michiel1 vindt dit leuk.
  2. michiel1

michiel1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    273
    Trofeepunten:
    63
    Maar wel meer XP's

Ready2Board vindt dit leuk.
  3. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Het was een hele late vlucht ('s nachts) dus heb niet gegeten. Weet alleen dat een van de voorgerechten zalm was en een van de hoofdgerechten kip.
    Vanuit CDG met de NEO van KLM gevlogen (eerste keer). Was een pastasalade, amandelen en macarons geloof ik.

Deze had echt bloedsnelle wifi (Starlink). Heb gewoon kunnen werken nadat ik geslapen had. Viel mij ook op hoe responsive het inflight entertainment scherm was. Heb het nauwelijks gebruikt maar het beetje browsen was wel heel erg snel.

Het is inderdaad niet sneller en was ook niet de eerste keuze (direct met KLM geboekt). Volgende KLM optie was 24 uur later.
    Onze inkomende vlucht was vertraagd (4+ uur) en daardoor de aansluiting gemist. In eerste instantie zelf een nieuw ticket geboekt met miles maar alleen economy was beschikbaar. Uiteindelijk een document van eerste airline gekregen (na 2 ½ uur in de rij gestaan te hebben), daarmee naar KLM en die boekte ons op de volgende vlucht met business class en dat was AF.
    Zoiets zou in Europa niet gebeuren. Dan is het gewoon: niet op 1 ticket? Pech.

Deel Deze Pagina