InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.580
    Trofeepunten:
    478
    haha, lange vlucht en overstap. CA it is. Tweede vlucht ook prima. Geen IFE op de 777-200 maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk kunnen slapen en eten. Iedere euro waard tot dusver...

Lionell vindt dit leuk.
  2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.728
    Trofeepunten:
    1.573
    Niet normaal hoe rustig het vanochtend vroeg in de stad was en hier op kantoor blijkbaar ook. Het voelt aan alsof ik de enige ben die werkt vandaag... :rolleyes:

lloydje33, Daan3, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Aan het werk? ik zie dat je al een productief uur achter de rug hebt...dank voor je posts met diverse vluchten...:D
    Sterkte daar.

lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.728
    Trofeepunten:
    1.573
    Tweede Kerstdag is geen officiële feestdag in België dus moet gewoon aan de bak. Ik begin altijd vroeg, dus alle e-mails en systeem checks zijn al achter de rug. Zullen rustige dagen worden deze week...

Erwin, lloydje33, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Erwin

Erwin Blue Tier

Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Tijd voor vlucht #10 in de afgelopen weken. Na KLM economy (777) wat me heel erg goed beviel, Eva Air premium economy wat me toch wel tegenviel (wellicht als ik de tijd heb tik ik hier een kort verslag over, maar het begon al bij een vrij lange vertraging op SPL, Bangkok Airways wat ik vooral een hele leuke ervaring vond als ‘Boutique airline’, wat ze ook echt probeerde waar te maken, economy comfort met Thai Lion Air and AirAsia economy is het nu tijd voor Malaysian economy naar Sidney. Ben benieuwd naar de service, eens kijken hoe groot het verschil is tussen FCC’s & LCC’s in Azië!

Carel1, Tim82, ErwinLansing en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Zo af en toe schaf ik online iets aan om zo wat FB miles te sparen. Dit weekend toevallig een treinkaartje via oui.sncf.com. Als ik google op: flyingblue sncf, dan krijg ik een paar resultaten, de Duitse en Spaanse variant van deze site geven 2 miles per € en de NL variant maar een halve mile per €. Dat vind ik sowieso al vreemd dat het nogal verschilt per welke taal je kiest hoeveel miles je krijgt. Maar dat is niet wat ik me nu afvraag...
    Als ik zoek binnen de Flyingblue website zelf kan ik de SNCF webshop helemaal niet vinden als partner. Niet bij ''Alle winkels" maar bv ook niet bij het menu "partners'. Hetzelfde geld voor een cruise maatschappij, ik heb eens een cruise geboekt direct bij de reder Royal Carribean en die kan ik ook nergens vinden op de FB site, behalve als ik er naar ga googlen. Kijk ik verkeerd?
    En zo ja, waar moet ik kijken om echt alle partners in een overzicht te vinden?

7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.728
    Trofeepunten:
    1.573
    Laatste werkdag voor sommigen onder ons, sterkte aan degenen die komend weekend moeten werken! Wie heeft er goede voornemens voor 2018? :D

lloydje33, Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  8. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Mijn goede voornemen is FB Platinum halen en dat gaat in 2018 lukken. Tot begin juni heb ik vluchten geboekt en die zijn al goed voor 232 XP.

9. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    428
    Minder werken, meer reizen onder andere.

Lionell en Carel1 vinden dit leuk.
  10. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mijn goede voornemens:

- Meer concerten bezoeken, liefst met vrienden;
    - Kosten van loyaliteit en punten goed bijhouden en kritisch zijn daarop;
    - Minder met de punten en miles business bezig zijn (ik hou van de wereld, maar het kost me momenteel teveel uren);
    - Ondanks bovenstaande probeer ik nog wel een mooie trip in elkaar te zetten met LH F, EK F, CX F en QR F;
    - Hilton Honors Diamond is de enige loyaliteitsstatus die ik graag wil handhaven;
    - Vliegstatus vervalt volledig waarschijnlijk, tenzij LATAM Black inderdaad een soft landing heeft. Ik zal het wel missen, maar de meeste vluchten zijn award tickets in premium cabines;
    - Nog wat persoonlijke doelen, veel belangrijker voor mezelf maar minder interessant om hier te delen :).

JustinCase, FlyingFonz, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.728
    Trofeepunten:
    1.573
    Mijn goede voornemen is minder te drinken (ja echt!), ik moet in april één of andere heuvel op... anders haal ik dat niet. Conditie is momenteel goed, maar de komende 4 maanden hard aan de bak. Van de nicotine ben ik gelukkig al af, wat een wereld van verschil.

Daarnaast wil ik er voor zorgen dat m'n familie weer een zorgenvrij leven krijgt, teveel ellende meegemaakt de afgelopen twee jaar. Hoog tijd dat ik wat van m'n positieve vibes over breng.

Qua loyalty is het gemakkelijk: weer BA gold worden en een poging ondernemen om Hilton Diamond vast te houden. De tweede zal een zware dobber worden aangezien 90% van m'n stays uit eigen zak betaald worden.

KarinS, Daan3, danfl44 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    428
    Proost alvast. Op een mooi nieuw jaar.

Bijgevoegde bestanden:

Carel1, Lionell, KarinS en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.484
    Trofeepunten:
    583
    Aan allen hier een geweldig 2018 gewenst! Met veel leuke reizen en mooie deals in het vooruitzicht! Proost:)

Carel1, Lionell, KarinS en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Een fijne jaarwisseling allemaal. Ik wens jullie allen een mooi gezond en reislustig 2018 toe. Hoop dat er mooie aanbiedingen (error fares) in 2018 langskomen zodat de vliegmiles op een mooie manier binnen geharkt kunnen worden.

Carel1, Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  15. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.723
    Trofeepunten:
    523
    Hier wil ik me volledig bij aansluiten! :)

Carel1, Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  16. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.728
    Trofeepunten:
    1.573
    Lekker! Proost!

17. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    858E551E-F819-4DA7-87F7-B3147551EB9F.jpeg Een goed begin is het halve werk :)
    Iedereen een fantastisch 2018 en heel veel ervaringspunten gewenst!

Didier13, Lionell, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Iedereen een bruisend, gezond maar vooral reislustig 2018, maak er wat moois van!

Lionell, lloydje33, Daeni en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Een heel goed 2018 en veel mooie reizen voor iedereen.

Didier13, Lionell, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ook van mijn kant een gelukkig en gezond 2018 toegewenst.

Didier13, Carel1, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina