InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Volgens mij zien ze het positief. Ik in elk gevsl wel, En het is zeker populair want de eerste bak vandaag was echt heel snel weer leeg.

Juist de landenthemas op het tweede buffet spreken mij vaak aan, brengt wat verandering inderdaad bij de gegrilde groenten en vegetarische curry.

Fripsmaster vindt dit leuk.
  2. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.226
    Trofeepunten:
    223
    Dan1 en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  3. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    633
    Trofeepunten:
    123
    Voor de liefhebber :D

IMG_9900.jpeg

Enzo, Eagle en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  4. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    VinceG en Enzo vinden dit leuk.
  5. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    JA21 heeft idd een vrij positief plan. Maar ik stem ook nog voor andere dingen en vrijwel de rest van hun programma heb ik helemaal niks mee.

Helaas zijn er volgens mij geen partijen welke positief staan tegenover luchtvaart en tegelijkertijd wat milder zijn in 'de rest'. Jammer ;)

Ruut vindt dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    Enzo en Ruut vinden dit leuk.
  7. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    Ja maar dat mag toch ook. De protesten waren gericht tegen FB leden, de veelvliegers. 1x is toch wel normaal? o_O

Ruut en DirkOnTour vinden dit leuk.
  8. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    Die gaan maar lekker met de boot naar Bali!

lloydje33, Eagle, Ruut en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    666
    Trofeepunten:
    348
    Toch wel met een zeilboot mag ik hopen?

Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  10. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.226
    Trofeepunten:
    223
    Ik vlieg nooit zakelijk maar ben wel Platinum...
    Zou dat mogen?

11. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.405
    Trofeepunten:
    583
    Ik weet niet of ze meelezen maar op mijn overstap gisteren op AMS waren er bitterballen. Vega, maar ok.

12. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.483
    Trofeepunten:
    558
    Dan waren er dus geen bitterballen :D

VinceG, Vliegende_Keep, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    Precies wat ik dacht. Hebben ze eindelijk een extra vleesoptie, maken ze er weer wat oneetbaars van :eek:

en dat alles onder het mom van beter voor de wereld, compensatie voor wat we de wereld aandoen, voor de publieke opinie? Wie zal het zeggen.

Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    Wel gastvrij naar XR-activisten bij de lounge, die lusten vast wel een vegetarische bitterbal ;)

bernard en Ruut vinden dit leuk.
  15. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.534
    Trofeepunten:
    373
    20250822_194852.jpg
    Even wat anders voor een keertje een kleine fotoquiz. Dit is een afbeelding van een Accor hotel in Europa, in welke stad is dit, en welk hotel? De trams en de vlaggetjes boven de gevel geven wel een goede hint. :)

theflyingrobman en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  16. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Dit is Boedapest dat wist ik gelijk. Locatie wist ik ook direct, naam van hotel niet gelijk, maar gevonden, en moet Hotel Nemzeti zijn.

Vliegende_Keep en Tim82 vinden dit leuk.
  17. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.534
    Trofeepunten:
    373
    Klopt helemaal!

18. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    861
    Trofeepunten:
    143
    Vandaag in Premier op en neer in de Eurostar naar Brussel. Om precies te zijn een van binnen opgeknapt PBKA-stel. Oftewel de voormalige Thalys.
    Ik moet zeggen dat ik het er mooi en fris uit zag zien. De stoelen in de oude Thalys stellen vind ik velen malen beter dan de e320. Inclusief de tafel, waar je fatsoenlijk op kunt werken. Dat kleine ding in de e320 kan met moeite een laptop op.

Wat minder positief was, was dat er weer een fatsoenlijke catering aan boord was. Ondanks dat ik daar wel voor betaald heb. Twee armoedige croissantjes en een kop koffie. Tweede keer dat dit gebeurt in een maand tijd. Weer een klacht ingediend.

Op de terugweg was de catering er wel en de service aan boord erg goed en attent. Champagne erbij. Top.

De verbouwde lounge op Brussel Zuid is er ook erg op vooruitgegaan. Tegenwoordig met een cocktailbar, maar die was nog dicht toen ik er wel was. Wel is het niet een fijne plek om te werken: ik moest een call doen en daar is die lounge weer niet zo goed geschikt voor vind ik. Ik had het adres van de lounge ingevoerd in de Uber app en dat was een slecht idee, want ik kwam ergens uit waarin lounge zeker niet zat en moest nog een aardig stuk lopen.

Er wordt nog steeds flink gebouwd oo en rondom Brussel Zuid. Maar het blijft een ontzettend lelijk station en verpauperd gebied met veel raar volk. Daklozen die op de grond liggen te slapen (zelfs midden op het plein voor het station). Niet echt bepaald de rode loper van de stad.

Fripsmaster vindt dit leuk.
  19. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Station Brussel Zuid is dan ook al jaren het "onveiligste" station van heel België. Zijn al meerdere pogingen gedaan om het te verbeteren, zoals meer politie, grondige "opschoonacties", afschrikacties etc. Brussel Noord maar ook Brussel Centraal zijn niet veel beter, deze 3 spannen al jaren de kroon in geheel België.

20. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    861
    Trofeepunten:
    143
    Waavan akte. Brussel Noord is inderdaad geen haar beter, al vind ik (en is) de buurt rondom Noord nog veel onveiliger. Daar hebben ze niet zo lang geleden 500 arrestaties in één politie-actie verricht.

Het bizarre van de buurt rondom het Noord Station is dat je onder het viaduct doorloopt en op het Karel Rogierplein in een redelijk nette wijk staat. Met de de Kruidtuin en heel veel ministeries. Ik zit regelmatig in het Indigo Hotel daar en het contrast kan niet groter zijn.

Er zat een ouder echtpaar uit Nieuw Zeeland tegenover mij en die waren helemaal lyrisch over Brussel: great city, great people, wonderful food! Dan hebben ze niet echt goed op hun omgeving opgelet...

Ruut en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina